Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät huom

Vierailija
15.04.2010 |

Minä olen äitiysloman loputtua pyörittänyt pientä nettikauppaa kotona, kylläkin hyvin miehisellä alalla jos 3 vuotta. Tulot vakiot n 3000€ kuussa käteen.



Ongelmaksi tuli päivähoito, onko mun tosiaan toimitettava sinne kopiot viimeisestä tilinpäätöksestä ja muista tuloista, eikö ne muuten usko, että minulta saa periä kalleimman mukaan, kun mieskin tienaa n 55000€/vuosi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitettu mitään, kun oli alusta asti selvää että korkeimpaan maksuluokkaan kuulutaan. Ja ihan palkansaajia ollaan eli palkkatiedot ois riittäny. Eli ei tarvi toimitella paitsi jos uskoo kuuluvansa alepmpaan maksuluokkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi