Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (210)
Itse tykkään vaimon anuksen nuolemisesta ja teenkin sen antaumuksella silloin kun se vaimolle passaa. Ja eipä tuo ole vastaankaan hangoitellut, varsinkin kun hän on pienessä hiprakassa tai muuten sopivasti pervolla päällä, niin tuntuu jopa kelpaavan ihan hyvin. Ja välillä menee toisinkin päin; olenpa saanut anuksen lipsutusta osakseni itsekin joitakin kertoja! Itse olisin valmis tuohon antajana ja saajana aina ja milloin tahansa, mutta mennään siis vaimon tuulen mukaan. Sen haluan sanoa vielä kaikille näille "hyi vittu maistuu paskalle"-kommentoijille, että tutustukaa siihen mistä puhutte. Huolellisen alapääpesun lisäksi meillä on käytössä jo pitkään ollut pari erilaista makulitkua, joita voi halutessaan käyttää. HotLipsit esim. myyvät noita; n. 10 euroa/plo maksaa ja riitoisaa kamaa on.
Sen olen huomannu että suurin osa naisista osaa pestä myös pyllyreikänsä.Olen nuolllut monen naisen pyllyä.
Kauniilla naisilla järjestään tosi puhdas ja hyvin mielelellään nuolen takaapäin ja työnnän kieltäkin reikään sisälle :)
T. Kuopion komistus
Ovatko vauvalehden lukijat kaikki lestadiolaisia vai henkisesti kolme vuotiaan tasolla. Ilmeinen kokemattomuus ja näköalattomuus vaivaa. Mielipiteet ja käsitykset seksistä ovat kuin synkältä keski-ajalta. Hankkikaa elämä! Lasten teko ei riitä.
peseytynyt ja pulloharjalla sisuksen rassannut, tietoisuus siitä, että kyseessä on paskantuloaukko aiheuttaa sen, ettei yksikään hygienista jotain tietävä alennu nuolemaan bakteerikylläistä aluetta.
oikeastaan tämän keskustelu ketjun aikaansaannosta.
Ajattelin tehdä vaimolleni pienen testin.
Juuri ennen nukkumaan menoa käänsin vaimon vatsalleen - aloitin suutelemalla niskaa... ja hitaasti siitä siirtyen alaspäin, kunnes olin alaselän taitteessa... pienen kuulostelun jälkeen suutelin pakaroita, siirtyen varovaisesti pakaroiden väliin - ja yllätykseksi vastaanotto olikin "halukas" ei minkäänlaista merkkiä siitä että tule jo pois... olin itse tässä vaiheessa aivan kiimassa- Levittelin pakaroita kielen seikkaillessa pitkin pakaroiden väliä käyden välillä häpyhuulilla. Ajattelin että nytpäs testaan - nuolen ihan pelkästään anusta - ja voilaa... sain sellaisen halun aikaan etten ikinä olisi uskonut - naiselle jolle pyllyseksi kaikkineen on ollut hyvin jyrkkä ei...
näinkin voi yllättyä positiivisesti
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:10"]
viikonlopun ihmeitä.
olin nuolemassa vaimolleni toista orkkua, kun hän pyysi että sormetan häntä pyllyyn.
ja tätä ei ole tapahtunut ikinä ennen.. ?
elämä on kyllä ihmeellistä
[/quote]
tätä on pakko lainata, hymyillen.
Minulla sama positiivinen ylläri. Vaimoni joka on sen siunaaman siveyden sipuli on alkanut ohjailla esim sormipelejä niin että hyväilen hänen anusta. Onkohan tässä vielä vanhoillapäivillä odotettavissa joskus vielä mahdollisuus pyllyseksiin.
viimeviikolla hän halusi pienen jäähdyttelyn jälkeen vielä suuseksiorgsmin -jota myökään ei ole tapahtunut varmaan 20 vuoteen =), vedin ylläriksi kieltä ensin varovasti myös anus osastolle. Positiivinen yllätys oli se että kiima senkuin nousi
tätä kyllä kannatti odottaa
eilen, vähän yllättäenkin saatiin arkiseksiä aikaiseksi, meillä on tapana että mies tyydyttää minut ensin ja sitten usein haluaa laueta minuun takaa, nytkin mies pyysi että kääntyisinkö "doggyyn". No yllättäen en saanutkaan munaa vaan kielen, ja juma mitä fiilareita sain - aivan uskomatonta sähköiskua. Olin ihan pyörällä päästä tuosta, miten kieli voi tuntua noin hyvällä mun anuksella.
haluun varmaan viikonloppuna tätä lisää
helppohanse teillä on ootte terveitä vaan kun kaikilla ei puoliso ole, ei haluta eikä saa mitään sen takia. tekis mieli vier...
neljätuntuntia =)... oikeesti ?????
on minuakin nuoltu paljon, muttei nyt ihan neljäätuntia.
yksi kundi halus kokeilla pystynkö laukeamaan kolmeakertaa peräkkäin, tämä suuseksisetti kesti varmaan yli puolituntia. Kaksi orgasmia ja olin aivan puuduksissa.
ja tykkään että nuollaan myös pyllystä - puhtaana
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:54"]
Nuolin kerran naista neljä tuntia putkeen....ja välillä tietysti peppuakin..tykkäsi.muidenkin naisten kanssa tykkännyt nuolla....pitkään.pepun nuoleminen mukavaa vaihtelua ;)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 15:27"]
neljätuntuntia =)... oikeesti ?????
on minuakin nuoltu paljon, muttei nyt ihan neljäätuntia.
yksi kundi halus kokeilla pystynkö laukeamaan kolmeakertaa peräkkäin, tämä suuseksisetti kesti varmaan yli puolituntia. Kaksi orgasmia ja olin aivan puuduksissa.
ja tykkään että nuollaan myös pyllystä - puhtaana
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:54"]
Nuolin kerran naista neljä tuntia putkeen....ja välillä tietysti peppuakin..tykkäsi.muidenkin naisten kanssa tykkännyt nuolla....pitkään.pepun nuoleminen mukavaa vaihtelua ;)
[/quote]
[/quote]
kuullostaa tutulle, kerran kokeillut nuorelle naiselle montako pystyy peräkkäin nuolemaan. Nainen oli tyytyväinen kyllä käsittelyn jälkeen
Herra40+
viikonlopun ihmeitä.
olin nuolemassa vaimolleni toista orkkua, kun hän pyysi että sormetan häntä pyllyyn.
ja tätä ei ole tapahtunut ikinä ennen.. ?
elämä on kyllä ihmeellistä
aamulla ihanan "herätyksen" - mun mies käänsi mut vatsalleen, suuteli pitkin selkärankaa, levitti mun pakarat ja nuoleskeli mun anusta varmaan pariminuuttia - jos ei olisi ollut kiire olisin halunnu munaa... nyt mies lähti töihin - olen vieläkin siitä "lämmin"
Oli todella kiihottavaa
kauhea vääryys, miksei minun mies tee ikinä koskaan noin. Ei sille edes tule mieleen että vaimolle voisi antaa hyvää, ihan vain antamisen riemusta
meillä toimitaan joskus myös näin. Minä tykkään siitä ja mies kiihottuu ihan sikana
[quote author="Vierailija" time="19.11.2012 klo 13:51"]
.
meillä myös vaimo tykkää että nuolen sen pyllyreikää, joskus jopa levittää itse pakaroita - se on kiihottavaa jos mikä
myös
ja oikeesti persettä tarjotaan nuoltavaksi, vaikkei ole muuten anaaliseksin ystävä -sinne ei siis panna.
Ja on meilläkin nuoltu anusta samalla kun pillussa surisee tekopenis. ei siinä ole mitään kummaa.
Voisi sanoa, että se on huomattavasti intiimimpää kuin pillun nuoleminen. Syytä siihen en oikein osaa sanoa.
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Voisi sanoa, että se on huomattavasti intiimimpää kuin pillun nuoleminen. Syytä siihen en oikein osaa sanoa.
Näin itsekin vähän päättelin.. Mutta silti :) On vähän hassua ;)
-ap
Siksi, että vaimoni pitää siitä kovasti.
Nuolen silloin tällöin vaimon peppureikää ja sehän on minusta hieno juttu! Olen sellainen tyypillinen peppumies ja vaimon pylly on mahtava makupala; sopivan iso, mutta lihaksikas - siis täydellinen!
Itse olen enemmän peppumies, siis tykkään erityisesti hyvämuotoisista pakaroista.
Nuolen silloin tällöin vaimon peppureikää ja sehän on minusta hieno juttu! Olen sellainen tyypillinen peppumies ja vaimon pylly on mahtava makupala; sopivan iso, mutta lihaksikas - siis täydellinen!
sormella voi hyväillä peräaukon seutua, jos sillä sormella ei kosketella sitten muita paikkoja siinä yhteydessä, mutta nuoleminen menee kyllä yöks-osastolle. En tasan halua huulilleni tai kielelleni mitään peräaukon eritteitä tai basilleja, enkä kyllä tahdo miehellenikään niitä.
Miten kukaan voi jossain satunnaissuhteessa nuolla jonkun tuntemattoman perää (tai mitään muutakaan paikkaa), kun ei tiedä puhtaudestakaan mitään.
Ei tule kokeiluun tässä pitkässäkään suhteessa.