Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (210)
Nuolin kerran naista neljä tuntia putkeen....ja välillä tietysti peppuakin..tykkäsi.muidenkin naisten kanssa tykkännyt nuolla....pitkään.pepun nuoleminen mukavaa vaihtelua ;)
mellä vähän tuohon malliin myös, tosin satunnaista mutta kuitenkin. Hän t yydyttää minut sormin ja kielellä. Kun olen lauennut hän runkkaa pakaroiden väliin nuollen sitten minut vielä puhtaaksi. Alkuun ajattelin kieltämättä että ompas erikoista, mutta nyt suhtaudun siihen vain nautiskellen - jos kerran molemmat saa tästä hyvää niin miksi jarrutella. Antaa vain mennä
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 11:58"]
wow
[quote author="Vierailija" time="15.08.2012 klo 14:06"]
pidän tuosta, oli se sitten kuinka pervoa tai likaista tahansa. Ja mun mies jostain syystä pitää myös mun anuksen nuolemisesta.
Joku kirjoitti että käyttää dildoa samalla pillussa, taidan seuraavan kerran ehdottaa että voitaiskos kokeilla tätä minuunkin.. uskon että tuo tekee hemmentin hyvää.
mies väittää että pillu näyttää kiihottavalta kun levitän pakaroita, samalla aukenee häpyhuulet - näkymä on silmää hivelevä (eikä minulla ole todellakaan mikään teinitytön pillu, uskon että kiihottuneena avaudun syvälle)
[/quote]
[/quote]
En minä siitä pepun nuolemisesta tiedä mutta jos karvanen puhdas pimppa on niin sitten innostun!!!!
joo noi kaikki perse hommat loppuun pliis
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:10"]
viikonlopun ihmeitä.
olin nuolemassa vaimolleni toista orkkua, kun hän pyysi että sormetan häntä pyllyyn.
ja tätä ei ole tapahtunut ikinä ennen.. ?
elämä on kyllä ihmeellistä
[/quote]
hih =)... hauska !
meillä alkaa vaimo myös pikkuhiljaa lämmitä peppuun kohdistavalle stimulaatiolle. Suuseksi tai sormipelit saavat hänet kiimaan, niin että hän suorastaan tarjoaa pyllyä hyväilylle. Ihanaa on tuo.
Jossain ketjussa hehkutettiin anuksen nuolemista, se kyllä huokuttelee aikaspaljon
M47
Meillä emäntä tykkää kun annan kunnon peppuhierontaa. Kunnolla öljyä ja hidasta nautinnollista pakaroiden leivontaa...unohtamatta anaalin seutua ja pimppiäkään kokonaan. Tästä hän usein kiihottuu niin että pyytää vähän sormettamaan kakkosta. Siinä vaiheessa otan kielen käyttöön ja sukellan pakaroiden väliin nuolemaan. Nautinnon vikinä on uskomatonta! Sormetan sitten pillua kunnes hän laukeaa...silloin saa kieltä jo vähän syvemmällekin! Nyt on vaimo jopa jo uskaltautunut nuolemaan minuakin sieltä ja nautinto on uskomaton!
Joo, mulla kulkee joku raja noissa peräreikäjutuissa. Sormella voi hiukan hiplata joskus, jos tunnelma on tarpeeksi kuuma, mutta mitään nuolentaa en sinne haluaisi missään tapauksessa. Ja en menisi itsekään nuolemaan kenenkään peräaukkoa tai suolen seinämiä. Ehkä enin syy tuohon on tietous siitä, mitä kaikkea "kasvustoa" ja haitallistakin sellaista peräsuolen seutuvilta löytyy.
Olen vissiin vanhanaikainen, mutta tykkään pillusta tosi paljon. Nyt on ilmeisesti in nuolla pakoputki ja tökkiä sinne mulkullakin. Siis kaveri, joka ei nuole anusta on auttamattomasti ajastaan jäljessä.
Niin se taitaa olla noilla teineilläkin. Luin juuri jostakin, että teinitytöillä on kovat paineet antaa pojille anusta, kun se on nyt muotia ja homoilu se vasta in on.
Minusta on kivaa kun vaimo nuolee mun ryppyreikää ja anoppi samalla ottaa suihin. Ai että se tuntuu kivalle:)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:58"]
Minusta on kivaa kun vaimo nuolee mun ryppyreikää ja anoppi samalla ottaa suihin. Ai että se tuntuu kivalle:)
[/quote]
Nyt taisit kyllä unohtaa siskosi joka samalla panee anoppiasi perseeseen straponilla.....
Tuleehan suustakin oksennusta eikä se ole kenellekkään mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:44"]
Tuleehan suustakin oksennusta eikä se ole kenellekkään mikään ongelma.
[/quote]
Kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle, jos suusta tulee vaikkapa päivittäin oksennusta. Kyllähän se aika iso ongelma on asianomaiselle itselleen ja toisaalta myös lähipiirille. Rajoittaa elämää aika paljon.
Minä ja mieheni harrastaessa hän työnsi kielensä niin syvälleettä se satui niin paljon että että valukyyneleet silmistä.
Meillä mies nuolee kyllä mun pyllyn mutta piparia ei suostu nuolemaan panemisin lomassa, nuolee piparia vain ennen panoa. Useata pyynnöstä huolimatta ei tuota tee n43
Oletteko kaikki naiset nuolleet miehenne ryppyaukkoa? Mä en ikinä pystyis, en kyllä odota itsekään sitä.
No mun mielest persereiän nuoleminen on homoa ja pervoa koska sieltä tulee paskaa..
Jaketheman91
[/quote]
Noh, oot varmaan suudellu naista? Tosin tolla älykkyydellä epäilen vahvasti, mutta silti.. Mitäs suusta tulee? No sitä kautta ihminen oksentaa voidessaan pahoin, eli aika pervo ja sairas oot kyllä itekin.
No mun mielest persereiän nuoleminen on homoa ja pervoa koska sieltä tulee paskaa..
Jaketheman91
Noh, oot varmaan suudellu naista? Tosin tolla älykkyydellä epäilen vahvasti, mutta silti.. Mitäs suusta tulee? No sitä kautta ihminen oksentaa voidessaan pahoin, eli aika pervo ja sairas oot kyllä itekin.
montako kertaa oksennat päivässä? ihminen paskantaa ainakin kerran päivässä, kyllä niitä paskahiutaleita väkistenkin menee sinne suuhun. nauttikaa te paskan syöjät omista jutuistanne omissa oloissa eikä tänne tartte tulla kehumaan!
pidän tuosta, oli se sitten kuinka pervoa tai likaista tahansa. Ja mun mies jostain syystä pitää myös mun anuksen nuolemisesta.
Joku kirjoitti että käyttää dildoa samalla pillussa, taidan seuraavan kerran ehdottaa että voitaiskos kokeilla tätä minuunkin.. uskon että tuo tekee hemmentin hyvää.
mies väittää että pillu näyttää kiihottavalta kun levitän pakaroita, samalla aukenee häpyhuulet - näkymä on silmää hivelevä (eikä minulla ole todellakaan mikään teinitytön pillu, uskon että kiihottuneena avaudun syvälle)
wow
[quote author="Vierailija" time="15.08.2012 klo 14:06"]
[/quote]