Mies nuoli peppuani antaumuksella
No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..
Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..
Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..
Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)
Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)
Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?
Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..
Kommentit (210)
Tiukkuus vai paska vai molemmat?
Peräaukosta suuhun on turhankin suora reitti kihomadoille levitä ihmisestä toiseen. Yleisimmin oletetaan, että kihomadot tarttuvat kosketustartuntana ts. käsien kautta siten, että yleensä lapsi raapii peräaukkoaan ja saa kynsien alle matojen munia ja siirtää sitten niitä omaan suuhunsa ja lapsesta toiseen.
Kuvottavaa ajatella, että joku vapaaehtoisesti ronklaa saati nuolee toisen peräaukkoa. Kaikille ripuliviruksille on erittäin helppo tapa levitä noin. Suolistobakteerit eivät kuulu suuhun!
Kihomadot tekevät suurta haittaa päiväkodeissa ja kouluissa ja onhan se kodeissakin työlästä yrittää matoja häätää.
Kai matotartunnat ja vatsavirukset sitten ovat tavallisia etenkin perheissä, joissa anaalin koskettelu on osa arkipäivää.
sieltä ne kihomadot ja muut loiseläjät tulee, peräaukon nuolemisesta nimittäin. Veromarkkoja maksaessa ajattelen sinua kuinka sinunki perversiot hoidatetaan minun rahoilla.
maksan mielummin perseen nuoleskelusta, kuin narkkaamisesta... jostain kuitenki täytyy aina maksaa.
ja jotain kummaa -
olen saanut kolmena aamuna kielihoitoa takaa, ennenkuin mieheni lähtee töihin parikertaa olen sortunut sormetukseen, kun äijä virittää mut nuolemalla muna pyllyy - vähän outoa, mutta kiihottavaa
sieltä ne kihomadot ja muut loiseläjät tulee, peräaukon nuolemisesta nimittäin. Veromarkkoja maksaessa ajattelen sinua kuinka sinunki perversiot hoidatetaan minun rahoilla.
kun kaikilla mammoilla vaikuttaa olevan kihomatoja ja "suolistoviruksia" (mitä sitten lienevätkään) ja nuo eivät siis mutuen kuulu terveen ihmisen suoleen.
Suolistobakteerit itsessään eivät ole mitenkään vaarallisia, mutta voivat tietysit aiheuttaa esim. tulehduksen jos pilluun joutuvat. Suussa taas on muutenkin niin paljon "paskaa" aina että suutelua voisi pitää oikeastaan yhtä arveluttavana tai yhtä vähän arveluttavana kuin perseen nuolemista.
sain viikonloppuna hoidon. Ensin mieheni hieroi varmaan parituntia niska hartiasautua... alaselkää, takareidet ja pakarat. Ja loppuun sain varmaan 5 minuutin kielihoidon pyllyyn - ihanaa oli.
peräaukkoja. Menköön tuollaiset miesten pariin, heiltä kun puuttuu se oikea panoreikä.
...koskaan uskaltais ehdottaa mulle et saisi nuolla mun peräaukkoa niin näyttäisin ovea. Ei tollasia paskan palvojia kattelis vaikka kuinka ois hyvä isä lapsilleen. Mut onneksi ei ehdota vaan on terve heteromies.
...koskaan uskaltais ehdottaa mulle et saisi nuolla mun peräaukkoa niin näyttäisin ovea. Ei tollasia paskan palvojia kattelis vaikka kuinka ois hyvä isä lapsilleen. Mut onneksi ei ehdota vaan on terve heteromies.
Siis oikeasti ?
aikas surullista.
Eikö teillä ole vessapaperia, kun perseet pitää nuolla puhtaaksi?
viikonlopppuna ohjat käsiini - olen haaveillut tästä jo jonkinaikaa. Pyysin mun miestä nuolemaan mun pyllyä. Ja se teki sen. Virittelen kyllä seuraavaksi kuvion niin että saan olla perse pystyssä ja tekopenis mun pillussa ja mies nuolee välillä klittaa ja välillä anusta. Ah, niin kiihottava ajatus
viikonlopppuna ohjat käsiini - olen haaveillut tästä jo jonkinaikaa. Pyysin mun miestä nuolemaan mun pyllyä. Ja se teki sen. Virittelen kyllä seuraavaksi kuvion niin että saan olla perse pystyssä ja tekopenis mun pillussa ja mies nuolee välillä klittaa ja välillä anusta. Ah, niin kiihottava ajatus
Hauska provoilu yritys. Kukaan nainen ei kirjoita noin. kiinni jäit, menehän laulamaan karaokea lähibaariin ja huomenna rapulapitsalle. Hyvää lauantaita.
pestä persettään, etteikö sieltä mikrobit pöllähtäisi kielelle.
Tarjoilee sitä naamalle kyllä antaumuksella, yleensä tulee istumaan ja koska itse pidän siitä todella paljon, kieli on mulla kyllä aina valmiina..nam.
myös
ja oikeesti persettä tarjotaan nuoltavaksi, vaikkei ole muuten anaaliseksin ystävä -sinne ei siis panna.
Ja on meilläkin nuoltu anusta samalla kun pillussa surisee tekopenis. ei siinä ole mitään kummaa.
aamulla ihanan "herätyksen" - mun mies käänsi mut vatsalleen, suuteli pitkin selkärankaa, levitti mun pakarat ja nuoleskeli mun anusta varmaan pariminuuttia - jos ei olisi ollut kiire olisin halunnu munaa... nyt mies lähti töihin - olen vieläkin siitä "lämmin"
Oli todella kiihottavaa
aamulla ihanan "herätyksen" - mun mies käänsi mut vatsalleen, suuteli pitkin selkärankaa, levitti mun pakarat ja nuoleskeli mun anusta varmaan pariminuuttia - jos ei olisi ollut kiire olisin halunnu munaa... nyt mies lähti töihin - olen vieläkin siitä "lämmin"
Oli todella kiihottavaa
eipä aikaakaan kun miehesi on terveyskeskuksessa kihomadoista ja kolipakteereista valittamassa. Paskakikkareiden ja rusketusraitojen nuoleminen ei kiihottavaa kenestäkään"
eikä ole ollut kertaakaan kipeänä!
ei edes flunssassa..
Kaikista hauskinta tässä on se, että minä kyllä olen kipeänä ollut, sairaalassakin, ja heti kipeänä kotiuduttuani mies on pyllyssä kiinni.
Mut oon kyllä tosi puhdas nainen.
Mä en antaisi nuolla ellei mies itse haluaisi. mutta mies tykkää.
kummastakin reiästä
eikä ole ollut kertaakaan kipeänä!
ei edes flunssassa..Kaikista hauskinta tässä on se, että minä kyllä olen kipeänä ollut, sairaalassakin, ja heti kipeänä kotiuduttuani mies on pyllyssä kiinni.
Mut oon kyllä tosi puhdas nainen.
Mä en antaisi nuolla ellei mies itse haluaisi. mutta mies tykkää.
kummastakin reiästä
eli antaudut kohtaloosi ja teet sellaista ällöttävyyttä mitä et haluaisi? eikö sinulla ole itsetuntoa yhtään jäljellä, edes rippeitä? kannattaisi puhua jollekkin luotettavalle taholle miehesi pakottamisesta ällöttäviin puuhiin. pääsisit irti tuosta pervosta!