Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nuoli peppuani antaumuksella

Vierailija
17.12.2010 |

No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..

Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..

Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..

Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)

Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)

Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?

Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin vaimolta että saisinko nuolla pyllyä. Sanoi että mielummin ei.

Joskus hommien kesken nuolen ja silloin antaakin sen tehdä.

Vierailija
22/210 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vain jotain brutaalia, etenkin kun pääsee ensikertaa naista vetää perseeseen. Mun vaimoa nussittu perseeseen niin paljon, että tokko edes huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilee sitä naamalle kyllä antaumuksella, yleensä tulee istumaan ja koska itse pidän siitä todella paljon, kieli on mulla kyllä aina valmiina..nam.

Vierailija
24/210 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat "peppua", joka on ihan muuta kuin peppureikä.

Vierailija
25/210 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki homoiluun viittaavat kommentit kertovat kommentoijan älykkyydestä kaiken. Aivan yhtä hyvin voidaan sitten ajatella että jos mies suutelee naisen kaulaa niin mies on umpihomo. Koska onhan miehilläkin kaula!!

No mun mielest persereiän nuoleminen on homoa ja pervoa koska sieltä tulee paskaa..

Jaketheman91

No entäs kullin imeminen sitten? Kyllähän sieltäkin tulee kusta ja spermaa...

Vierailija
26/210 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nuolisi hänen peräreikäänsä, enkä antautuisi itse nuoltavaksi.

Vierailija
27/210 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki homoiluun viittaavat kommentit kertovat kommentoijan älykkyydestä kaiken. Aivan yhtä hyvin voidaan sitten ajatella että jos mies suutelee naisen kaulaa niin mies on umpihomo. Koska onhan miehilläkin kaula!!

No mun mielest persereiän nuoleminen on homoa ja pervoa koska sieltä tulee paskaa..

Jaketheman91

No entäs kullin imeminen sitten? Kyllähän sieltäkin tulee kusta ja spermaa...

Vierailija
28/210 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ketjua jokin aikaa sitten ja mietin miten saisin salarakkaalleni vihjailtua, että tuollainen "käsittely" voisi olla kokeilemisen arvoista... Pillua hän nuolee kyllä niin paljon kuin vain haluan, nautimme siitä molemmat suunnattomasti.

No, en vihjannut, mutta nyt viikonloppuna kun tapasimme, hän ihan itse minua nuollessaan siirtyi vaivihkaa pepun puolelle ja nuoli sieltäkin. Selvästikin tunnusteli mitä tykkään ja kun huomasi, että tykkäsin todellakin, jatkoi vaan. Olin aivan taivaissa ja nyt haluaisin LISÄÄ!! ;)

Vierailija
29/210 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tapahtuu näin: jos satun saamaan ensin orgasmin mies pyytää kääntymään kontalleni ja olen siinä perä pystyssä ja hän runkkaa itselensä orkun pakaroiden väliin. Sitten nän nuolee minut puhtaaksi, ja myönnän että se kiihottaa kun kieli lipoo mun pyllyä

Vierailija
30/210 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ehdottaisin mun miehelle, että nuoletko soossit mun pakaroiden välistä, hän varmaan oksentaisi.

Että, jos tuo edellinen on totta niin hattua nostan.

Vierailija
31/210 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain elämäni ekankerran tätä, minulla on ollut kaksi fantasiaa, jo pitkään

haluaisin tietää miltä fistaus tuntuu, mun mies ei vain lämpene aiheelle, kuvittelee että pillu väljähtyy piloille

ja toiseksi haluasin olla nuoltavana niin että kieli seikkailee klitorikselta anukselle - ja viikonlopppuna sain tämän hoidon, se oli oikeesti taivaallista

Vierailija
32/210 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seison pylly pystyssä ja mies nuolee pitkää viivaa takaapäin. Myös hän on hulluna tuohon.... Tuntuu että pappureikä on paljon herkempi kuin pillun aukko. Tiukkoja toki molemmat;)

Vierailija
33/210 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin oma kirjoitukseni=)

Ei sitä voi edes kuvailla sanoin, mikä fiilis tuosta tulee!

Itse olen pylly pystyssä mieheni edessä, hän levittää molemmin käsin pakaroitani, kieli seikkailee ja työntyy sitten sisään, samalla sormetan klitorista ja sauva surisee....

mieheni on ihan villinä, jo pelkästään sen näkeminen, kun hieron itseäni sauva syvällä sisällä...

ja ihan tajuton tunne, kun kieli pyörii ihan kunnolla anuksessa...

Kokeilkaa edes kerran, jos ei muuta, niin "pohjia" alle, ja sitten kun sopivasti estot ovat hälvenneet edes hieman...

Minä en olisi koskaan, ikinä, missään tilanteessa arvannut, että suostuisin tähän.

Mieheni kerran vaan eteni vähän liian pitkälle "väärään suuntaan". Ensin hävetti ja pelotti, nyt päin vastoin levitän itse pakaroitani ja painaudun miehen suuta vasten.

Ja hän tosiaan siitä nauttii ;)

Vierailija
34/210 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pylly pystyssä mieheni edessä, hän levittää molemmin käsin pakaroitani, kieli seikkailee ja työntyy sitten sisään, samalla sormetan klitorista ja sauva surisee....

mieheni on ihan villinä, jo pelkästään sen näkeminen, kun hieron itseäni sauva syvällä sisällä...

Kokeilkaa edes kerran, jos ei muuta, niin "pohjia" alle, ja sitten kun sopivasti estot ovat hälvenneet edes hieman...

Minä en olisi koskaan, ikinä, missään tilanteessa arvannut, että suostuisin tähän.

Mieheni kerran vaan eteni vähän liian pitkälle "väärään suuntaan". Ensin hävetti ja pelotti, nyt päin vastoin levitän itse pakaroitani ja painaudun miehen suuta vasten.

minulla ole tuollaista vaimoa ?

kuvittelisin että kiihottuisin ihan tappiin moisesta "irtailusta"

Vierailija
35/210 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kokeillu,niin en tiedä

Vierailija
36/210 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sisaret -

sain tämän ketjun ansiosta "rohkeuden" antaa miehen ymmärtää että suuseksiä voi harrasta laajemmin ja tuottaa vaimolleen hyvää ja kaunista.

minua on siis nuoltu tässä viimekuukausina todella ihanasti

Vierailija
37/210 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkin ja ilmeisesti ei pelkää kihomatoja tai suolistoviruksia. Rohkea jeppe.

Vierailija
38/210 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä tykkään nuolla naisen anuksen.

Kyllä siitä on pidetty. Useimmat naiset pitävät siitä - erityisesti kiihottuneena.

Normaalihygienia riittää.

Vierailija
39/210 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut oikeestaan kautta aikojen "arka" ja häveliäs kaikkeen pyllyseksiin liittyen. Tämä palsta on saanut mielen hieman kääntymään. Olen kokenut vähän samaa kuin lainaamassani viestissä. Todella hyvää ja piristystä perusseksiin, ja minusta kummallisinta on se että mies kiihottuu todalla paljon takaapäin nuolemisesta. Hyvä minulle

Vierailija
40/210 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksissä juuri mitään, mutta nyt viimeisin vuoden aikana miehen sormi on kai puolivahingossa hipaissut peräreiän aluettakin. Alussa kavahdin mielessäni, että mitä nyt tapahtuu, mutta eihän se pahaltakaan myöhemmin ole tuntunut.

Peräaukon nuolemista tai kielen viemistä sisään en voi edes ajatella, en vaikka joku insinööri kirjoittikin makuvoiteista tv. Alueellahan on bakteereita, jotka eivät kuulu suuhun, siis suolistobakteereita! Makuvoide tuskin eliminoi bakteerikasvustoa.

Onneksi mies kiihottuu valtavasti, kun käytän dildoja ja muita leluja, ei tarvitse anaalipanoihion asti mennä. Mies kyllä saa myös kaikkea. mitä toivoo, tosin en nuole hänenkään ulostusaukkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi