Mitä pieniä juttuja puolisossasi rakastat?
Minä rakastan sitä, että hän hupsuttelee sopivassa määrin ja kehuu vartaloani ääneen aina, kun tulen suihkusta. Hän on myös aina aidon kiitollinen, kun olen tehnyt perheelle ruokaa.
Kommentit (15)
Mun kumppani on hauskempi mitä se ei itse edes ymmärrä. Sellasta tahatonta/tiedostamatonta komiikkaa mahtuu elämään.
Lisäksi fiksu ja ahkera.
Tekee minullekin iltapalaleivät, kun tietää että kadehtisin hänen leipiään. Osaa tehdä niistä todella herkullisia!
Hänellä on erittäin hyvä huumorintaju ja on moniosaaja, todellinen mestari monella eri elämänalueella. En ole samanlaista ihmistä ennen tavannut. Kaiken lisäksi 100 % luotettava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on erittäin hyvä huumorintaju ja on moniosaaja, todellinen mestari monella eri elämänalueella. En ole samanlaista ihmistä ennen tavannut. Kaiken lisäksi 100 % luotettava ihminen.
Minun mieheni on myös tuollainen. Voi meitä onnellisia.
Sitä, kun istuessamme kahvilassa hän päästelee pitkiä, vienosti suhisevia, rikinhajuisia pussuja täydellä pokerinaamalla. Sitten vilkaisee minua ilkikurisesti.
Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Hänen kävelytyylinsä. Se on persoonallinen ja vaappuva. Rakastan sitä, kun hän hyräilee. Se, kun pieree aamuisin herättyään. Innostus ja kiinnostus teknisiä asioita kohtaan.
Luotettavuutta, tekee mitä lupaa. Ahkeruutta. Arjen komiikkaa ja huumorintajua. Syvällisiä keskusteluja. Osallistumista yhteisiin juttuihin.
Penis