Joko kävitte Hulluilla Päivillä ja mitä tuli ostettua?
Itse piipahdin sisällä, mutta en jaksanut jäädä jonottelemaan. Piti nääs lähteä lekuriin...
Kommentit (23)
Likalle ne vauva-niket ja nappasin samalla ne bogin kurahanskat.Kun ollaan kurahanskoja etsitty mutta tuppaa olemaan aina loppu ja nuo oli kivemman väriset kuin perusrukat.Tutulle otin myös kahdet kengät...
Ostin pojalle ruskean ticketin puvun (olin tosi iloisesti yllättynyt, että oli tuon värisiä, koska meillä ollut jos pojalla vihreä ja oranssi). tytölle paul frankin paidan ja leggarit ja herkusta jotain hyvää.
ostin kuitenkin sloggeja ja sukkia. Jonot olivat siellä lyhyitä.
Lastenosastolla piipahdin, mutta siellä oli kussakin jonoissa 15 mammaa.
Lasten Kalevalan Kirjan. Meinasin ostaa sen normaaliin hintaan, mutta kiitos kuvaston, säästin kivasti rahaa.
Barbababa-vauvapeitto, hyppynaru, dödö.
Muut oli listalla, paitsi sushi. Jotain piti kumminkin syödäkin, joten mikäs siinä :)
Helsingin keskustan stokkalla oli puoliltapäivin yllättävän väljää!
onko se vedenpitävä? Ja onko ticketit yleensä reilua kokoa vai niukempaa (ettei tarttis poikaa sinne mukana raahata kokeilemaan...)
neuletakin, lyhyt- ja pitkähihaisen puseron. Kaikki mallikappaleita, vajaa 500 euroa.
Pojalle housut, t-paidan ja sukkia. Tytölle collegehousut ja sukkia. Miehelle yöpuvun.
Huomenna pitäisi ostaa kosmetiikkaa ja herkkuja:-)
pojalle Ticketin puvun ja yhden paidan, tytölle muutamia paitoja, mekon, sukkikset, keävtpipon. Itselle kevättakin, kengät ja kosmetiikkaa.
on vedenpitävä ja reilua kokoa mutta ei niin reilu kuin haalarit oli joskus. Ei maailman kestävin materiaali tuossa puvussa.
ostin kuitenkin sloggeja ja sukkia. Jonot olivat siellä lyhyitä. Lastenosastolla piipahdin, mutta siellä oli kussakin jonoissa 15 mammaa.
puku on tosi reilua. meillä on tyttö lähes 140 cm ja koko 122 ja takki sopiva mut housut vielä liian suuret... takki aika lyhyttä mallia tai sitten meillä pitkä selkäinen tyttö. ei ole mikään kaunis asu enää tuon pituisella. ehkä niin kauan ku on ne säädettävät henkselit.
onko se vedenpitävä? Ja onko ticketit yleensä reilua kokoa vai niukempaa (ettei tarttis poikaa sinne mukana raahata kokeilemaan...)
kun on tullut vahingossa ostettua 12 kpl väärää kokoa ja mallia
Oliko siellä muuten lainkaan Artemiden lamppuja?
vauvalle ruokalappusetti 3 kpl. Kotiin Ruohonjuuri tasolla dvd 4 kpl ja yksi Hercule Poirot dvd.
Oon ihan HP-fani, selaan kuvastoa etukäteen ja suunnittelen, mitä ostan. Tällaista on tarttunut mukaan tähän mennessä:
esikoiselle:
Bogi-sadevaatteet
vilkkulenkkarit (pojan suuri toive)
T-paitoja
collegehousut
sandaalit
leluja: saippuakuplapyssy, Nikko-auto, superpalloja
pienelle:
kurahanskat
lapaset
itselle:
kevättakki
kotiin:
kylpyhuoneen matto
Kiva kun saa tarpeellista tavaraa edullisesti. Tosin jos mopo lähtee käsistä niin ei se sitten enää ole halpaa.
Mies kävi aamulla ja minä ja esikoinen illalla. Loppusaldo:
Kuopukselle
* Kangaroosin lenkkarit
* Superfitin ensiaskelkengät (lähtee takaisin)
* Muumi potkulauta
* Brio koottava auto
Esikoiselle
* testilabra
* elektronikkasetti
* pleikka kolmoseen peli
* viskoosihuivi miesten osastolta
Mulle
* Villeroy & Boch tarjoiluaterin setti
* Tahdon asia dvd
Miehelle
* 2 t-paitaa
* 2 kauluspaitaa
* puku (ei Ticket ;-)
* kännykkä
- Umbron ulkoiluhousut pojalle (mietin kyllä että oliko edes edulliset, mutta ihan sama kun akuutti tarve)
- hammastahnaa ja hammasharjoja
- Lumenen valokynä tuplapakkaus (tämä näistä ainoa, joka oli varmasti halvempi kuin normaalisti ;) )
- Ice age suihkusaippuaa
- Puman tennarit itselle