Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnistunut hyvin elämässäni

Vierailija
21.06.2024 |

Hyvä parisuhde ollut monta kymmentä vuotta, terveys hyvä, maksettu omakotitalo/auto/mökki, kaksi lasta saatettu yliopistoon, hyvä työpaikka, sijoituksia, 3-4 ulkomaanmatkaa vuodessa jne.

Mites muilla?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ramppaat ulkomailla noin paljon?

Vierailija
2/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska voin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sua? Ei ap

Vierailija
4/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabialaisen ajattelun mukaan paha silmä katselee onnensa muille hehkuttajaa. Toivottavasti he ovat väärässä, ap. 

Vierailija
5/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä heittelee toisinpäin. Rakennusalalla toimiva yritys ajautui konkurssiin, ja jäin työttömäksi. Koska alalla oli ollut jo kauemmin vaikeaa, niin minun palkkaani jouduttiin jo alentamaan. Tänäkin vuonna joudun kertomaan tyttöystävälle, että ei minulla ole varaa maksaa ulkomaanmatkaa taaskaan. Eli en voi hänelle tarjota sitä. Jotain pientä pystyn antamaan, mutta se hänen pettymys asiaan liittyen kyllä tappaa minut sisältä. Työttömyydestä seurannut stressi tietysti tekee arjesta todella tukalaa, koska kotitalouden kukut uhkaavat kasvaa säästöihin nähden liian suuriksi. Töitäkään ei ole tarjolla liikaa, ja ei ole onnistanut niin vähien työpaikkojen suhteenkaan. Lisäksi omainen on kuolemansairas, ja olen aika yksin sen asian kanssa. Täytyy vain yrittää selvitä itse, mutta voisi sanoa, että tällä hetkellä elämä ei hymyile

Vierailija
6/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut elämässäni.

Vierailija
7/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä heittelee toisinpäin. Rakennusalalla toimiva yritys ajautui konkurssiin, ja jäin työttömäksi. Koska alalla oli ollut jo kauemmin vaikeaa, niin minun palkkaani jouduttiin jo alentamaan. Tänäkin vuonna joudun kertomaan tyttöystävälle, että ei minulla ole varaa maksaa ulkomaanmatkaa taaskaan. Eli en voi hänelle tarjota sitä. Jotain pientä pystyn antamaan, mutta se hänen pettymys asiaan liittyen kyllä tappaa minut sisältä. Työttömyydestä seurannut stressi tietysti tekee arjesta todella tukalaa, koska kotitalouden kukut uhkaavat kasvaa säästöihin nähden liian suuriksi. Töitäkään ei ole tarjolla liikaa, ja ei ole onnistanut niin vähien työpaikkojen suhteenkaan. Lisäksi omainen on kuolemansairas, ja olen aika yksin sen asian kanssa. Täytyy vain yrittää selvitä itse, mutta voisi sanoa, että tällä hetkellä elämä ei hymyile

Hei tsemppiä sulle!

Mulla on ollut tosi vaikeita aikoja, jolloin ajattelin, että kaikki on ihan toivotonta. Nyt on vähän helpompaa jo. Toivon sitä myös sulle. 

Vierailija
8/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin onnistui hyvin 45 vuotta. Sitten sairatuin vakavasti ja siinä menis sitten perhe, firma ja kaikki muukin.

Vierailija
9/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen saamat alapeukut ei yllätä, ihmiset suomessa eivät osaa iloita jos joillain menee hyvin tai he menestyvät. Ollaan kateellisia, toivotaan muille epäonnistumisia ja vaikeuksia

Vierailija
10/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen saamat alapeukut ei yllätä, ihmiset suomessa eivät osaa iloita jos joillain menee hyvin tai he menestyvät. Ollaan kateellisia, toivotaan muille epäonnistumisia ja vaikeuksia

Hei ap, ota nyt ihan rauhallisesti. 

Vierailija
11/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin. Pari sataa rahaa,oma koti ja mökki, matkustaa ulkomaille en halua kun ei huvita. Tykkään elämästä,ei siihen noita kaikkia,ap,tarvita.

Vierailija
12/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on elämässä sattunut, mutta kaikesta selvitty. Olen onnellinen kun oon jaksanut uskoa ja luottaa aina siihen että elämä kantaa. Ihmissuhteet kunnossa, kaksi ihanaa ystävää ja hyvä mies. Lapset selvinneet omista kriiseistään. Omistusasuntoa ei ole (joskus oli) enkä halua. Tyytyväinen näin, tajuan etten saa mitään mukaani kun kuolo korjaa. Kroppa reistaa mutta jalat toimii, näen ja kuulen, olen äärettömän onnellinen tästä. Sitä voi yhtäkkiä kuuroutua tai sokeutua, nämä asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä.

Äärimmäisen kiitollinen olen kyvystä nauttia luonnosta, saan nähdä ja kokea kaiken kauniin liikutukseen saakka. Eli mulla on kaikki perusasiat ja kivijalka kunnossa, koen olevani siunattu enkä näe hyvyyttä elämässä omaksi ansiokseni. Elämä ei ole mulle suorittamista, se on kaiken kiitollisuudella vastaanottamista.

Näin minä ajattelen ja tunnen.

Vierailija
13/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni kamppailee juuri  parantumattoman sairauden ja talousvaikeuksien kourissa. Osaan olla kiitollinen vähemmästäkin, enkä tarvitse edes anonyymisti tehdä tuollaisia avausviestejä. Olen elämästäni kiitollinen, mutta hiljaa. Olen nähnyt niin paljon sitä, miten kaikki voi yhtäkkiä muuttua. 

Vierailija
14/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti mesoat vauvapalstalla. Sen suhteen et ole onnistunut. Jos minulla olisi noin hyvin adist, niin pysyisin täältä kaukana. 

Vierailija
15/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänne saa postata pelkkiä nyyhkytarinoita siitä kuinka huonosti menee? Only in Finland 

Vierailija
16/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma. About sama setti. Ok. Åk. Ök.

Vierailija
17/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5630359/vaitan-etta-hyvin-hyvin-margina…

Väitän että on hyvin hyvin marginaalista mihin omassa elämässä oikeasti voi vaikuttaa ja mitä valintoja tehdä vaikka luultaisiin toisin. Oman elämän tarkoitus saattaa tulla selvemmin esille sitten kun se alkaa olemaan loppupuolella.

Vierailija
18/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut ja tylsä provo.

Vierailija
19/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sua? Ei ap

Ei se ärsytä. Ihmettelen vain tarvetta rampata ulkomailla, jos kotona on kaikki hyvin. Kuulostaa, että kannattaisi ostaa loma-asunto ja pikku hiljaa muutella sinne.

Vierailija
20/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista se kaikki on kiinni, eikä mistään onnistumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä