Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka pelkäätte parikymppisten huitukoitten vievän miehenne...

Vierailija
14.04.2010 |

ja muutenkin olette kateellisia heille, MIKSI?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi pelätä parikymppisiä, kun tulee kaikki 40+++ naiset ja vievät ne miehet

Vierailija
2/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut on kaikkein pahinpia. Niillä on rumat rukseet silmät ja musta tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne parikymppiset huitukat on kauniimpia, paremman näköisiä, -muotoisia ja sen sellaisia, vetävämpiä siis kuin minä.

Minä olen kaksi lasta synnyttänyt ja imettänyt, vatsanahkani muistuttaa kevätkynnön jälkiä viljapellolla, ja tämän raskauksien ja imetyksien tuoman painon ja muodon vaihtelun niin vatsassa ja rinnoissa kyllä huomaa. Vaikka ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt, niin timmiin kuntoon tuskin tulen enää koskaan pääsemään, mitä olin ennen raskauksia. Yövalvomisten jäljiltä silmänaluset on tummat, hiukset on alkaneet harmaantua ja muutenkaan olemukseni ei ole sieltä kaikkein hehkuvimmasta päästä. En ole enää yhtä energinen ja pirteä kuin olin aiemmin, vaan olen kaavoihini kangistunut, tylsä ja uuvahtanut kotiäiti.

Se "aiemmin", johon viittaan, tarkoittaa aikaa, jolloin olin parikymppinen huitukka itsekin, tarkalleen ottaen 19-vuotias. Ikäni puolesta mut kaiketi laskettaisiin edelleen parikymppiseksi huitukaksi (täytin hiljattain 25), mutta olemukseni on todellakin hyvin kaukana siitä.

Vierailija
4/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parikymppisten huitukoitten omat poikakaverit pörräävät meidän vähän vanhempien naisten ympärillä kuin mehiläisparvi ;D

Vierailija
5/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin turhautunut tuohon muka-aikuiseen itsekkääseern kakaraan.

Olen ansainnut parempaa.

Vierailija
6/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään enempi naista joka on sinut itsensä kanssa (ei siis tarkoita synnyttämätöntä tyttöä, valtaosa naisista synnyttää alle 30- vuotiaana ja taas tarttee saada uusi nuori haaviin) vaan naisen joka on hyvä sängyssä ja osaa miehen tyydyttää ja lisäksi omaa järjen ja hyvän työn, omaa keskustelutaidon! :D Siis nainen, joka on minua parempi ja kehittyneempi.

Sellasen naisen minä näen enempi vaarana suhteellemme.

En murkkuikäisestä parikymppisestä, joka on kylttymätön Duracell- pupu (jota mieheni ei jaksa tyydyttää), kikattaa/ei osaa puhua vakavasti ja kiinnostunut hiuksistaan. Opinnot kesken.. Ei sellasesta ole vaaraa.

Vierailija
7/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En murkkuikäisestä parikymppisestä, joka on kylttymätön Duracell- pupu (jota mieheni ei jaksa tyydyttää), kikattaa/ei osaa puhua vakavasti ja kiinnostunut hiuksistaan. Opinnot kesken.. Ei sellasesta ole vaaraa.

kikattavia pikkutyttöjä vielä parikymppiset on.

ap

Vierailija
8/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikattavia pikkutyttöjä vielä parikymppiset on. ap

ja se ei mitenkään liity siihen kuinka henkisesti kypsä ihminen on... :DD

Vierailija
9/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarte pelätä. Mä oon sellainen parikymppinen huitukka (28), joka vamppas itelleen vanhemman miehen (41). =)

Vierailija
10/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olin parikymppisenä joku ihme varattujen miesten magneetti.

Vierailija
11/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikatus ja keikistely kertoo aika paljon henkisestä kypsyydestä.

Vierailija
12/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarte pelätä. Mä oon sellainen parikymppinen huitukka (28), joka vamppas itelleen vanhemman miehen (41). =)

Hyi, onneksi itse olen aina saanut itseni ikäisiä.

Vierailija
13/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että vähän alle kolmekymppiset miehet vonkaa vanhempia n. 40 naisia.

Olen itse eronnut ja tämä omin silmin ja korvin todistettu. Mulla pari ystävää joilla yli 10 vuotta nuorempi mies. Itse en oikein ole innostunut, minusta vanhemmat miehet on jotenkin kokeneempia ja muutenkin parempia. Yhtä kokeilin, oli 25 -vuotias, mukava poika muttei se kauhesti mitään osannut :)

N40 eronnut. En minäkään missään timmissä kunnossa mut ihan jees. Tyytyväinen itseeni.

Vierailija
14/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit piirteet eivät lakastu

Vierailija
15/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no keikistely ja kikatus nyt on ihan täysin kaks eri asiaa, en mä tiedä miks sä ne yhdistät.

Mut jos siinä vaiheessa kun on henkisesti kypsä niin ei saa enää nauraa/kikattaa kavereiden kanssa niin ok, mä en sit haluu kyllä niin kypsäksi koskaan tullakaan... Mut se ei taida enää olla iästä kiinni koska mä joskus kikatan jopa mun mummon kanssa... :D

Vierailija
16/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 30v (mies 48v)

Vierailija
17/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhille ei kikatusta tai katsetta suoda!

Vierailija
18/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no keikistely ja kikatus nyt on ihan täysin kaks eri asiaa, en mä tiedä miks sä ne yhdistät.

Mut jos siinä vaiheessa kun on henkisesti kypsä niin ei saa enää nauraa/kikattaa kavereiden kanssa niin ok, mä en sit haluu kyllä niin kypsäksi koskaan tullakaan... Mut se ei taida enää olla iästä kiinni koska mä joskus kikatan jopa mun mummon kanssa... :D

kikatus ja nauraminen on taas eri asia. nauraminen on hyväksyttävää ja pitääkin osata nauraa!

että sinä se nyt ymmärrät minut väärin. enkä ole missään vaiheessa sanonut mitään, että ei saa kikattaa. sen kun kikatatte, mutta antaa minusta ärsyttävän kuvan itsestään.

nauru joka tulee sydämestä on aivan eri asia!

mutta kaipa nämäkin on mielipide kysymyksiä, siis on aivan turhaa ruveta kiistelemään tällaisesta asiasta.

Vierailija
19/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetisti kannattaa laittaa painoarvoa sille ulkonäölle, ja sen perusteella puoliso valita.

Tai ottaa sellainen, joka ihailee jotain tietyn näköistä ja muiotoista naista. NÄin se elämä opettaa.

Säälittävimpiä kuitenkin lienevät nuo nuoret naiset, jotka huolivat pappaikäisen äijänrahjuksen, jottei tartte pelätä, että ukko vaihtaisi nuorempaan...

Vierailija
20/24 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio kenenkään ukkoa viedä. Mulle kelpaa toi oma parikymppinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä