Onnistuuko tilaaminen Ellokselta... ikinä?
Kävin eilen ensimmäistä kertaa Elloksen sivuilla ja löysin tilattavaa, joten rekisteröidyin ja yritin tilata. Rekisteröityminen onnistui, mutta tilaamaan en pääse. Ostokset on korissa, mutta kun yritän mennä kassalle ja täyttää sotun, osoitteen jne. niin -> tekninen vika
Yritin tosi moneen kertaan eilisen illan aikana, ja sama juttu jatkuu näemmä tänään. Onko tuo heille tyypillistä? Jos, niin unohdan sitten koko tuttavuuden tähän.
Kommentit (11)
Itse olen tilannut sieltä aika paljon mm. Espritin vaatteita sekä itselle että lapsille sekä eri merkkien "urheilukamaa". Laatu on ollut ihan samaa kuin ns. merkkiliikkeissä. Eikä koskaan ole ollut mitään ongelia tilausten kanssa. Tilaan tuolta ehkä noin 4-5 kertaa vuodessa.
Ei kannata enää Ellokselta. Laatu laskenut kuin kamelin pissa. Nettisivuilla olevia tuotteita ei oikeasti ole saatavilla, unohtavat ilmoittaa tilauksen muutoksista ja asiakaspalvelun kanssa asioiminen on yhtä tuskaa. En tilaa tuolta enää yhtään mitään ja viime aikoina on kuulostanut siltä, etten ole yksin kokemusteni kanssa. Sääli sinänsä.
Laatu laskenut kuin kamelin pissa. Nettisivuilla olevia tuotteita ei oikeasti ole saatavilla, unohtavat ilmoittaa tilauksen muutoksista ja asiakaspalvelun kanssa asioiminen on yhtä tuskaa. En tilaa tuolta enää yhtään mitään ja viime aikoina on kuulostanut siltä, etten ole yksin kokemusteni kanssa. Sääli sinänsä.
Itse olen siirtynyt täysin Bubbleroomin käyttäjäksi. Helppo tilata, aina on tullut se mitä on tilannut ja toimitus on ollut nopeimmillaan 4 päivää. Valikoimakin on mielestäni parempi ja lisäksi se, että ostoksen voi maksaa samointein tilatessa on ehdoton plussa!
joten laatu ei huoleta. Teen paljon nettiostoksia, koska se on helppoa, mutta en siis halua asioida yrityksen kanssa, jolla homma ei toimi. Ilmeisesti Ellos kuuluu sitten tähän joukkoon..? (Asiakaspalvelunrokaan ei vastaa)
ap
Itse olen tilannut sieltä aika paljon mm. Espritin vaatteita sekä itselle että lapsille sekä eri merkkien "urheilukamaa". Laatu on ollut ihan samaa kuin ns. merkkiliikkeissä. Eikä koskaan ole ollut mitään ongelia tilausten kanssa. Tilaan tuolta ehkä noin 4-5 kertaa vuodessa.
Ei kannata enää Ellokselta. Laatu laskenut kuin kamelin pissa. Nettisivuilla olevia tuotteita ei oikeasti ole saatavilla, unohtavat ilmoittaa tilauksen muutoksista ja asiakaspalvelun kanssa asioiminen on yhtä tuskaa. En tilaa tuolta enää yhtään mitään ja viime aikoina on kuulostanut siltä, etten ole yksin kokemusteni kanssa. Sääli sinänsä.
minä ainakin haen ne urheiluvaatteet urheiluliikkeistä ja Espritit suoraan heidän omasta liikkeestä. Tavallisista ns. merkittömistä käyttövaatteista tässä varmaan olikin puhe. Eikä ne merkkivaatteiden tilaukset ja toimitukset suju Ellokselta yhtään sen paremmin kuin muidenkaan...
Itse olen tilannut sieltä aika paljon mm. Espritin vaatteita sekä itselle että lapsille sekä eri merkkien "urheilukamaa". Laatu on ollut ihan samaa kuin ns. merkkiliikkeissä.
Kuten sanoin, on nettisivuilla tarjolla tuotteita, joita ei voi tilata, asiakaspalvelu on perseestä ja tilausta saatetaan muutella miten sattuu ilman ilmoitusta. En puhunut mitään vaatteiden laadusta, sillä eiköhän Espritin paita ole siellä samaa laatua kuin Sokokselta ostettuna. Tuon palvelun tason ja "sokkona ostamisen" vuoksi en enää tilaa Ellokselta. Ja minäkin olen tilannut monen vuoden ajan sieltä kaikenlaista, mutta nyt on mennyt hermot palvelun laadun kanssa.
mutta en siis halua asioida yrityksen kanssa, jolla homma ei toimi. Ilmeisesti Ellos kuuluu sitten tähän joukkoon..? (Asiakaspalvelunrokaan ei vastaa)
ap
Viimeksi jonotin asiakaspalveluun 40 min, eivät osanneet auttaa, antoivat väärän vastauksen ja loppujen lopuksi maksoin a) puhelusta b) vääristä tuotteista.
En tilaa sieltä enää mitään. Nettisivustonsa pätkii jatkuvasti ja jos sinne yrittää soittaa, puhelimeen vastaa joku, joka hädin tuskin osaa suomea.
Ehkä sitten on ollut vain hyvä tuuri. Tosiaan useamman kerran vuodessa tilaan.
PALVELUN laatu laskenut
Itse olen tilannut sieltä aika paljon mm. Espritin vaatteita sekä itselle että lapsille sekä eri merkkien "urheilukamaa". Laatu on ollut ihan samaa kuin ns. merkkiliikkeissä.
Kuten sanoin, on nettisivuilla tarjolla tuotteita, joita ei voi tilata, asiakaspalvelu on perseestä ja tilausta saatetaan muutella miten sattuu ilman ilmoitusta. En puhunut mitään vaatteiden laadusta, sillä eiköhän Espritin paita ole siellä samaa laatua kuin Sokokselta ostettuna. Tuon palvelun tason ja "sokkona ostamisen" vuoksi en enää tilaa Ellokselta. Ja minäkin olen tilannut monen vuoden ajan sieltä kaikenlaista, mutta nyt on mennyt hermot palvelun laadun kanssa.
vikaa Ellokselta tilatessa. Useamman kerran vuodessa kuitenkin tilaan sieltä.
Espritit ovat olleen rikki jo saapuessaan, osa vaatteista on ollut täysin eri kuin tilattu... Anoppi sieltä onnistuu aina tilaamaan melko kivuttomasti. Tää on varmaan joku naamajuttu :D
Laatu laskenut kuin kamelin pissa. Nettisivuilla olevia tuotteita ei oikeasti ole saatavilla, unohtavat ilmoittaa tilauksen muutoksista ja asiakaspalvelun kanssa asioiminen on yhtä tuskaa. En tilaa tuolta enää yhtään mitään ja viime aikoina on kuulostanut siltä, etten ole yksin kokemusteni kanssa. Sääli sinänsä.