Polttarit olis, mutta mies ei päästä kavereiden kanssa mökille.
Koska ei ole itsekään minnekään menossa, miksi? Koska hänellä ei ole kavereita, jotka eivät käyttäisi alkoholia (miehellä on ainakin ollut alkoholiongelmaa, joten hän ei voi itse käyttää/olla ihmisten seurassa, jotka käyttävät).
Pitäisikö minun siis unohtaa kaikki tuollaiset kaverimökkeilyt, kun mieskään ei voi mennä ongelmansa takia.
Mies vetoo siihen, että perheellisten ei sovi tuollaisissa käydä, mutta en nyt tiedä haittaisko joskus käyminen...
Kommentit (12)
sopiiko, että menen? Eihän mieskään ilmoita vaan "nyt menen..." Ja miehellehän ei sovi, kun ei ikinä itse pääse. ap
miksi trolliksi epäillään...
Kysymykseen vastasin, että itse en menisi naimisiin miehen kanssa, joka estää minua menemästä minne ikinä itse haluan. Ei toista voi omistaa, eikä toisen menoja voi rajoittaa.
Ne rajoittaukset tulevat omasta päästä ja jokainen katsoo itse mikä on soveliasta ja mikä ei "perheelliselle" ihmiselle.
Mökillä polttareiden viettäminen kavereiden kanssa on mielestäni erittäin soveliasta ja sopivaan perheenäidillekin.
Jos miehellä on alkoholi-ongelma, ei hän voi estää muita käyttämästä sitä. Toki voit miettiä, voiko lähtösi jotenkin vaikeuttaa hänen kuivilla pysymistä ja siinä valossa asiaa katsellen jopa olla menemättä...
MUTTA ikinä toinen ei ole toista kieltänyt menemästä. Tietysti, jos samalle päivälle osuu joku tärkeämpi meno, niin sitten mietitään uudelleen. Niinhän se on, ettei toista voi omistaa eikä miehesi voi sinua estää vain sen takia, ettei itse voi ottaa alkoholia.
miksi trolliksi epäillään... Kysymykseen vastasin, että itse en menisi naimisiin miehen kanssa, joka estää minua menemästä minne ikinä itse haluan. Ei toista voi omistaa, eikä toisen menoja voi rajoittaa. Ne rajoittaukset tulevat omasta päästä ja jokainen katsoo itse mikä on soveliasta ja mikä ei "perheelliselle" ihmiselle. Mökillä polttareiden viettäminen kavereiden kanssa on mielestäni erittäin soveliasta ja sopivaan perheenäidillekin. Jos miehellä on alkoholi-ongelma, ei hän voi estää muita käyttämästä sitä. Toki voit miettiä, voiko lähtösi jotenkin vaikeuttaa hänen kuivilla pysymistä ja siinä valossa asiaa katsellen jopa olla menemättä...
vai voiko sitä vankilaksi sanoa? Siksihän esitän asiat niin, että voinko mennä? Enkä: "Olisin menossa, onko sinulla silloin muuta...?", koska pelkään, että se vaikuttaa mieheni kuivilla pysymiseen.
Mutta onko se sitten elämää, että itsensä menoja pitää toisen alkoholiongelman takia rajoitella. No perheensä puolesta tekimistä se kyllä olisi. Miehellä on se alkoholionhelma siis sillä tavalla niin hyvin parantunut, että lapset eivät ole koskaan saaneet kärsiä/nähdä isäänsä humalassa...Nyt on ollut 6 v kuivilla ja repsahtanut 3 kertaa sen aikana (1 päivän juominen).
Ehkä mun pitää elää sen mukaan mitä aiemmin valitsin..
Minusta mies saattaa ihan hyvin valehdella itselleen tuon päästämättömyyden syyn (ei muka sovi perheen äidille), kun syyt voivat olla aivan jotain muita (tekee itsenkin mieli lähtee...ja sitten juoda.) ap
kukaan normi mies ei rajottais vaimoaan noin! se on epänormaalia jos mikä!
Minkä takia teidän polttareihin osallistuu miehiä?
En ole ikinä ollut miehen polttareissa, joihin osallistuisi naisia. Pelkällä miesporukalla on lähdetty johonkin.
Ja niin, itsekään en päästäisi sinua, koska sinne tulee miehiä.
T. mies
se mustasukkainen alkoholisti....juopon kanssa ei kannata perhettä perustaa
ja naiset naiselle. Niin se menee perinteisesti ja polttarit jos mikä on perinneuskollista.
Pitääkö aikuisen ihmisen saada lupa puolisoltaan jos haluaa mennä jonnekin?
Vai oletko ap jotenkin kykenemätön vastaamaan itsestäsi ja miehesi on siis sinun holhoojaksesi määrätty?