Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin tänään siivoamassa isäni luona

Vierailija
05.05.2010 |

sillä aikaa kun hän on palvelutalojaksolla. Hän ei ole mikään rätinheiluttaja ja oli aikamoinen savotta raivattavana.

Mua huvitti kun lautanen oli jäänyt niin lujaa jumiin tiskipöytään kiinni että sain sen vasta liottamalla irti. Uunissa oli muumioitunut sipuli ja keittiön nurkassa oli verhon takana kaksi metrin korkuista pinoa saarioisten mikrokeittoastioita... Mikä noissa muovikipoissa oikein on kun niitä on niin vaikeaa heitää pois?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten skitsofrenia? Itse huolestuisin...

Vierailija
2/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas joku psyGologian kandi asialla! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan höyhenen kevyt. Eipä ole isä paistellut mitään hetkeen...

ap

Vierailija
4/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa harrastusseurassa ja seurusteleekin. Kuntoutusjaksoja on vaan ajoittain sydänvian vuoksi.

ap

Vierailija
5/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies pinosi ruokapalvelupahvilaatikot ja laittoi roska-astiaan vasta kun oli tarpeeksi. Vievät niin vähemmän tilaa ja hän säästi jätemaksussa. ;o)

Vierailija
6/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitte mun kaverini, ja veljeni kämpät. Aivan tajuttomassa kunnossa, eikä niillä ihmisillä ole mitään sairauksia, jos ei lorvikatarri- nimistä siivoamisen inhoustautia oteta lukuun :)

Vierailija
7/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joi vaikka vettä, otti mitä ihmeellisemmän näköisen lasipurkin tai viilikipon juontiastias. Vaikka sanoin monta kertaaa, että on meillä juomalasejakin ,mutta ei käynyt.

Vierailija
8/8 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huolta, käyt vaan useasti tervehtimässä ja ohikulkiessa moikkaamassa ja tietty pienesti siivoilet, ohimennen, huomaamattomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän