Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimeentulohakemuksesta ja sossusta muutenkin!

Vierailija
14.04.2010 |

Eli eilen sitten mentiin miehen kanssa viemään ekaa kertaa se pirun hakemus, ei oltais haluttu, mutta pakko.

Ollaan lainattu sukulaisilta ja viety tavaroita panttilainaamoon, mutta rahat ei riitä.

Vuokra, sähkö ja netti ollaan aina maksettu ajallaan.

Tilanne se, että mä ootan liitosta rahaa ja mies kanssa joutui työttömäksi maaliskuussa, joten rahaa ei ole tullut kellekään helmikuun jälkeen.

Ongelmana on se, että meillä on 3 lasta täällä, joka toinen viikko, mutta ne ei ole kirjoilla meillä- tosin laitettiin liitteeksi oikeuden päätös asiasta, että ne tosiaan on täällä ja hoidetaan koulumatkakustannukset yksin.

Otetaan niitä mitenkään huomioon? Mahdammeko saada yhtään mitään???

Vuokra on 1350e ja miten ne sen kattoo, jos kaksi on täällä vaan kirjoilla????

pELKÄÄN, ETTEI me kyllä tuolta mitään saada, koska ei olla asiakkaita vakituisesti.

Tosiaan 4000e on riittänyt meille helmikuun jälkeen. Tiukkaa on ollut, kun ottaa pakolliset menot tuosta. Ja pelkään niin, että noi helmikuun tulot on sen verran isot, että ei saada nyt mitään.

Seuraavista tuloista ei tietoa, joten aikas karsee tilanne. Liitolta ootellaan päätöksiä. Ei mua lohduta sitten, kun tulee isompi summa.

Älkää neuvoko ottaa lainaa, tähän tilanteeseen ei mitään ylimääräisiä kuluja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimentuloa odotellessa.

oletko soittanut liittoon? minulla auttoi hieman kun soitin että olisi ihan mukava alkaa saada sitä rahaa kun on lapset ja kaksi kuukautta ilman rahaa. :(

Vierailija
22/22 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole siellä ainoa ja niitä työllistävät myös pakkolomat...

Itsestä en niin välitä, pärjään vähälläkin, mutta lapset.. Kaikki ollaan nyt pystytty niille tarjoo vielä, nipistämällä jostain muusta pois, mutta kyllä joskus tekee pahaa, kun karkkipäivän karkki rahalla sais perunoita kasan ym.. Mutta ei haluta lapsilta evätä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla