Millaisia oireita tuttunne sai ennen "sekoamistaan"
Eli miten mielenterveysongelma ilmoitti tulostaan?
Kommentit (11)
aina samoja asioita, niitä, mitä pelkäsi. Jauhoi ja jauhoi.
Johannna Tukiaisen keskustelu jonkun kanssa on julkaistu osoitteessa http://www.muskleforum.com/index.php
Ei liene epäselvää siitä mikä on kauppatavara.
Keskustelua ei pysty siirtämään tänne. Rekisteröityminen kestää minuutin. Kohdassa haastattelut on tuo pätkä, loppuvaiheessa.
http://www.muskleforum.com/index.php
miten ihmeessä toi Tuksun haastattelu liittyy tähän ketjuun?
Koko maailma, minä mukaan lukien, on häntä vastaan. Hän kääntää kaikki sanomiset ja teot häntä itseään vastaan. Eli vaikka sanoisi, kiva nähdä taas, niin epäilee salaliitoa. Todella ikävää.
Koko maailma, minä mukaan lukien, on häntä vastaan. Hän kääntää kaikki sanomiset ja teot häntä itseään vastaan. Eli vaikka sanoisi, kiva nähdä taas, niin epäilee salaliitoa. Todella ikävää.
sekä hän naureskeli jatkuvasti n. Puoli vuotta itsekseen siis jatkuvasti ennen kuin tapahtui "räjähdys" hän suuttui silmittömästi ja hakkasi kotinsa joka ikisen huonekalun paskaksi ja poltti naapurin rantasaunan. Tämän jälkeen ei olekkaan ollut paluuta entiseen siintä on nyt 11 vuotta kaverini pääsi kotihoitoon isänsä luo 4vuotta sitten mutta se kariutui ensin pakokaasu itsemurha yritykseen mutta siitä huolimatta hän pääsi 2vuotta sitten taas kotiin aluksi sujui hyvin mutta viimekesänä hän ampui kuulan kalloon mutta vain osa aivoista tuhoutui ja nyt hän elää skitsona, aivovammaisena, rampana lopun elämänsä hoitolaitoksessa. Se on ehkä ihmisen pahin mahdollinen kohtalo. ÄLKÄÄ YRITTÄKÖ ITSEMURHAA! . Olimme kavereita 3 vuotiaista lähtien mutta nyt on asiat toisin... surku.
ei pystynyt tekemään mitään ex tempore, elämä oli ihan aikataulutettua. Tilitti elämästään päivittäin, mitä oli tehnyt, milloin, kenen kanssa, kauan kesti.
Myöhemmin anorektisia oireita.
Puhui vain koko ajan, että kaikki menee tosi hyvin.
ei pystynyt tekemään mitään ex tempore, elämä oli ihan aikataulutettua. Tilitti elämästään päivittäin, mitä oli tehnyt, milloin, kenen kanssa, kauan kesti.
Myöhemmin anorektisia oireita.
Puhui vain koko ajan, että kaikki menee tosi hyvin.
hakkasi mattoja jne ja naapurit puuttuivat asiaan
hän kyllä itse tiedosti että ne ovat harhoja. sairaalaan meni ihan vapaaehtoisesti.
Kuitenkin itsekin tajusi että kuvittelee ehkä vain - kunnes sitten psykoosi iski täydellä voimalla päälle eikä sairaudentuntoa ollut. Sain lopulta "huijattua" psykiatrian päivystyklseen.