HYVÄ ETTÄ BENSA KALLISTUU KEVÄÄLLÄ
Loppuupa turha pilluralli ja ihmiset alkaa harkita, tarviiko 2 autoa pitää. Julkisiin hyvät ihmiset.
Kommentit (9)
Aivan sama. Me lähdemme joka tapauksessa Eurooppaa kiertämään taloudellisella dieselautollamme. 6000-7000 km pituinen pikku lenkki edessä.
Ja kakkosauton 10-11l litran bensankulutus ei paha ole sekään. Ei paljoa lähes 400 -hevosvoimaiselta...
Kun ne autot kulkee edelleen vaikka maksais maltaita. En tiedä teistä minkä ikäisiä olette, mutta me ollaan noiden pillurallien yli jo eletty :)
Aivan sama. Me lähdemme joka tapauksessa Eurooppaa kiertämään taloudellisella dieselautollamme. 6000-7000 km pituinen pikku lenkki edessä.
Ja kakkosauton 10-11l litran bensankulutus ei paha ole sekään. Ei paljoa lähes 400 -hevosvoimaiselta...
Ei meilläkään julkiset kulje vaikka ei missään ihan landella asutakaan.
kun otetaan Amerikan laiva ajoon. Mutta ei tuo harrastepeli jää, vaikka se kuluttaakin kiitettävästi.
Lämpimämmän Suomen puolesta!
Voihan se noinkin aatella. Mulla vain loppuu työssä käynti. Ei ole enää taloudellisesti kannattavaa käydä työssä=(
Meillä ei ole julkisin verovaroin ylläpidettyä joukkoliikennettä. Oma auto on välttämätön 8O km työmatkoihin (suunta)
Enkä aijo muuttaa perheeni luota minnekkään työn perässä. Miehellä hyvä ja varma työpaikka täällä. Oman alan työtänsä ei saa muualta. Minun täytyy vain jäädä odottelemaan oman alani työpaikkoja lähempää. Toisaalta ihan kivahan sitä on kotona makoilla ja nauttia kesästä ja korvauksista. Minulla määräaikainen työsuhde joka loppuu kohta. Vapaat työpaikat 80 km päässä, joten niitä ei ole pakko ottaa vastaan. Ja hoitoalasta kysymys
pilluralli eikä kahden auton pito - se on vissi.
Pitäisi bensan hinnan nousta vielä aivan helvetisti enemmän.