Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työntekijä ei kuuluu ammattiliittoon? En ymmärrä.

Vierailija
13.04.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minäkin ;)

Vierailija
2/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taas on ollut tyytyväinen, kun on kuulunut liittoon ja saanut esim. ilmaiset lakipalvelut sitä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAM ei millään tavalla ajanut minun, kaupan myyjän, etuja puoltamalla niin vahvasti sunnuntaiaukioloja. joten miksi millään muotoa enää tukisin niitä?

Kuulun työttömyyskassaan.

Vierailija
4/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosi liitosta jotta ei joutuisi jäämään lakkoon jota piti potilaiden kannalta moraalittomana.

Vierailija
5/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosi liitosta jotta ei joutuisi jäämään lakkoon jota piti potilaiden kannalta moraalittomana.

Vierailija
6/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taas on ollut tyytyväinen, kun on kuulunut liittoon ja saanut esim. ilmaiset lakipalvelut sitä kautta.

Lakipalveluja saa muutenkin.

Itse en halua tukea liittoja lakkokenraaleineen.

Vierailija
7/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutuksen oikeusturvavakuutus ei kata työriitoja.

Vierailija
8/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoon enkä liity ennen kuin tämä naurettava neukkulan aikainen systeemi saadaan ajettua alas.

Tarkoitan sillä systeemiä, jossa SAK kavereineen häärää politiikassa ilman minkäänlaista mandaattia. En ymmärrä, että vain nova groupia kritisoidaan, kun ammattijärjestöt myös lobbaa, vaalirahoittaa ja vaikuttaa politiikassa ilman mitään mandaattia. Suuttuttaa!

Meillä on suomessa suora demokratia, ja minun asioitani ajaa se henkilö, jonka eduskuntaan äänestin. Ei joku ammattiliittopamppu.

Vierailija
9/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitto itse sanoi, että jos ei ole vakituinen, niin työttömyysraha on oikeastaan ainoa etu, mitä heillä on tarjota. Ajavat vakituisten tekijöiden asioita.

Ja koska oon sivutoiminen, niin en saa edes työttömyysrahaa. Joten ei ole pienintäkään syytä kuulua liittoon.

Vierailija
10/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli laittomasta irtisanomisesta. Otin yksityisen asianajajan ja sain 2 vuoden palkan korvauksena.

Miksi kuulua liittoon, joka ei sitä lakiapua annakaan?

Vierailija
11/11 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan periaatteesta. Olen kuullut, millaisia juttuja ammattiliitot esim. 70-luvulla teki, johti osaltaan työpaikkojen siirtymiseen pois Suomesta. Nyt lakkoilulla petaavat samaa...

Lisäksi, olen pätkätyöläinen. Mikä liitto ajaisi pätkätyöläisen asiaa?

Kolmanneksi, teen pääasiassa opettajan työtä. OAJ ei ole kyennyt vaikuttamaan opettajien palkkakehitykseen toivotulla tavalla. Olenkin sanonut liittyväni OAJhin heti, kun opet menevät lakkoon ja PYSYVÄT lakossa, kunnes on palkat saatu samalle tasolle lääkärien ja asianajajien kanssa.

Neljänneksi, miksi elättäisin ay-pamppuja? Niiden toimintaan ja palkkaan ne ammattiyhdistysmaksut kuitenkin menee.

Viidenneksi, haluan tehdä sopimukseni palkasta ja työnkuvasta ihan itse. Jos ei palkankorotusta tipu, niin sitten vaihdan työpaikkaa, ei silloin ollut minun paikkani se. En tarvitse ulkopuolisia hoitamaan asioitani.