ANNE-kirjoista kysymys (esim. Anne balettikoulussa)? OV
Minä vuonna kirjasarja on kirjoitettu? Meidän esikoinen lukee tällä hetkellä kyseisen sarjan kirjoja ja ihmetteli miksi Annella on niin kova kuri ym. Ja muistaakseni itsekkin ihmettelin lapsena samaa, kirjat oli jotenkin niiiiiiin vanhanaikaisen kuuloisia.
Kommentit (5)
Ilmestymisvuosi kerrotaan yleensä ensimmäisellä tai toisella sivulla. Kerro minullekin, koska minäkin olen lukenut ne muinoin (80-luvun puolivälissä??).
Mä rakastin niitä lapsena, ja muistaakseni sain luettavakseni ehkä kolme tai neljä. Nyt tekisi mieli lukea loputkin...
Enkä viitsi mennä herättämään häntä..
Google ei auttanut..
Harmi, ettei noita loppuja kirjoja ole suomennettu :( Itse lapsena ihmettelin sitä, että Annen tarina jäi jotenkin kesken ja mietin, mikä hänestä tuli isona.
Lapsuudessa ihan paras kirjasarja. Luin moneen kertaan, uudestaan ja uudestaan. Mielestäni ei Annella ollut mitenkään poikkeuksellinen kuri. Yhtään se ei tullu mieleen niitä lukiessani. Mä olin ihan lumoutunut tanssista ja tarinasta. Oon miettinyt et nyt vanhempana voisin lukea sarjan loppuun englanniksi. Harmi, kun suomeksi oli vain muutama kirja.
Series
Drina
1. Ballet for Drina (1957)
2. Drina's Dancing Year (1958)
3. Drina Dances Alone (1989)
4. Drina Dances on Stage (1989)
5. Drina Dances Again (1960)
Drina Dances in Exile (1959)
Drina Dances in Paris (1962)
Drina Dances in Madeira (1963)
Drina Dances in Switzerland (1964)
Drina Goes on Tour (1965)
Drina Dances in New York (1974)
Drina Ballerina (1991)
Ballet for DrinaDrina's Dancing YearDrina Dances AgainDrina Dances in Exile
Drina Dances in ParisDrina Dances in MadeiraDrina Dances in SwitzerlandDrina Goes on Tour
Drina Dances in New YorkDrina Ballerina