Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minipillereistä cerazette!

13.04.2010 |

Onko kukaan lopettanu kesken levyn yli 6kk käytön jälkeen minipillereitä? Jos niin onko menkat tulleet sit miten? Mä lopetin juuri niinä päivinä ku menkkojen olis pitäny tulla. Mutta ei ole vieläkään näkyny(myöhässä 15pv).

Ja vissiin ei voi hedelmöittyä jos ei tule menkkoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin Cerazetteä yli puoli vuotta ja ne pillerit oli ihan kamalat :( tiputteli milloin sattui ja "parhaimmillaan" ihan kunnon menkat tuli kolmesti kuussa. Lopetettiin 3 viikkoa sitten ja ihan kesken laatan. Sen perään alkoi heti muistaakseni parin päivän päästä kuukautiset ja ne kesti sillä erää vain muutaman päivän.

Tuolla mun blogin puolella on niistä enemmänkin juttua. Mutta siis nyt 3 vkoa ilman eikä ainakaan vielä ole tärpännyt! :)

http://haikaranjalanjaljilla.blogspot.com

Vierailija
2/2 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin Cerazettea yli vuoden. Menkat tuli miten puuttujaan, pääasiallisesti tiputteluna.

Lopetin Cerazeten käytön kesken levyn, eipä sillä levyllä niin merkitystä ollut, kun vuotoa tuli miten sattui. "Tasoitin" luonnollisen kierron (käytettiin ei-hormonaalista ehkäisyä) ja sitten lähdettiin yrittämään. Ensimmäisellä kierrolla, jossa ei käytetty estemenetelmää, nappasi. Olin ilman pillereitä siis n. 3 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla