G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain.
24 vuotta ikäeroa. Minä olin 25 ja mies 49.. Voin sanoa, ettei ollut kaksinen kokemus kun ei miehellä enää kaikki paikat pelannut!
mies 12 vuotta vanhempi, minä olen ollut 30-40 tänä aikana ja molemmat tässä vanhennutaan samaa vauhtia edelleen...
Taitaa olla 8 vuotta. Minä 33 ja mies 25.
18 vuotta. Minä 19v ja mies oli 37.
19 vuotta. Olin 17 (tosin hän ei tiennyt, luuli että 18) ja mies 36
Olin 16 ja sellainen setämies yli 75.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:04"]En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain.
[/quote]
Camoon ikää kehiin!! ;)
12 vuotta. Olin silloin 35. Ei ikinä enää noin suurta ikäeroa. Hyi, oksettaa vieläkin :(
3v, mies vanhempi kuin minä. Selkeästi preferoin enemmän omanikäisiä seksikumppaneina. Iso ikäero ei oo mun juttu tolleen seksuaalisessa mielessä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:08"]19 vuotta. Olin 17 (tosin hän ei tiennyt, luuli että 18) ja mies 36
[/quote]
Oisit ny ltpsänt äijän rahat pedosyytteellä!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:04"]En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain.
[/quote]
Kerro vaan..:o ite tässä punnitsen pitäisikö käyttää tilaisuus ja kävästä sängyn puolella 40v vanhemman halukkaan naisen kanssa :D. m25
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:08"]19 vuotta. Olin 17 (tosin hän ei tiennyt, luuli että 18) ja mies 36
[/quote]
Oisit ny ltpsänt äijän rahat pedosyytteellä!
[/quote]
Siis lypsänyt
Minä 36v, nainen 55v eli eroa 19v. Neljä vuotta myöhemmin sama ero toisinpäin. Kummassakin oli puolensa.
M42
Kolme vuotta. Olin 24 ja mies 27. Kaikki muut olleet joko vuoden nuorempia tai vanhempia.