Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen siskon lasten käytös pojan syntymäpäivillä..

Vierailija
12.04.2010 |

Täytyy vain ihmetellä mitä heillä kotona tapahtuu kun meillä synttäreillä 10 , 8 vuotiaat pojat kiroilivat ja haistattelivat äidilleen jatkuvalla syötöllä - ja tääl on tylsää... tylsää !!!

Mennään jo kotiin... olivat puoli tuntia meillä olleet;

Eivät saaneet pelata meillä pleikkarilla ??

Kaiken huippu oli veljes sarjan 4 vuotias huuteli paskapäätä pitkin huushollia ja näytti keskisormea äidilleen ja lopuksi minulle kun äidin silmä vältti ! Sanoin pojalle että meillä tuota ei tehdä ja varsinkaan minulle.

En voi ymmärtää ??

Välillä tuntuu että omat lapset käyttäytyy huonosti mutta tuon jälkeen olen ylpeä omista lapsistani jotka osaavat kylässä käydessä olla kauniisti vaikka kotona välillä aika hurjaa meno onkin - niinkuin sen kuuluukin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että järjestäisin lapsilleni ohjelmaa vaan sitä että teemme yhdessä asioita esim.leivomme ja ulkoilemme porukalla.

Osaavat leikkiä yhdessä ja erikseenkin.

Jokainen heistä haluaa välillä oman rauhan touhuta omia juttuja.

Sitä en usko että minulle on sattunut helpot lapset 9 vuotias on lievästi kehitysvammainen ja autistinen ja hänellä on aivan omat kuviot ja touhut eikä todellakaan ole mikään helppo lapsi - mikäli nyt autismista mitään satut tietämään.

Häntä täytyy pitää silmällä jatkuvasti siitä syystä että kun hän hermostuu niin hän tönii,lyö, hyppää päälle surutta vaikka toinen olisi pienenpikin.

Että se niistä minun helpommista muksuistani

* ap *

Vierailija
2/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on takuuvarmasti, jos ei mitään saa tehdä eikä mitään ole etukäteen tehtäväksi mietitty.

Omieni kanssa olen muutaman kerran lähtenyt synttäreiltä sen puolen tunnin jälkeen kotiin, jos ei mitään ole tapahtunut: ei ohjelmaa, ei tarjoilua. Olemme kiittäneet kauniisti ja onnitelleet uudestaan päivänsankaria ja lähteneet kotiin.

Turha itseään ja lapsiaan on kiusata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat luultavasti pysyneet hiljaan loppuajan. En muutenkaan tajua tollaista ehdotonta pelikieltoa.

Vierailija
4/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliselle ettei lapsille tarvitse antaa kaikkea periksi.

Vierailija
5/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliselle ettei lapsille tarvitse antaa kaikkea periksi.

niin mun mielestä olis kannattanut antaa periksi. Olis voinut olla pikkasen mukavammat syndet, ainakin loppuajan.

Vierailija
6/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos olivat vielä sukulaisia. Meillä ei noin käyttäydytä.

Vierailija
7/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on synttäreillä (tai muilla juhlilla) ehdoton pelikielto. Jos vieraat ei osaa käyttäytyä, vieraat poistukoot..

Vierailija
8/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat luultavasti pysyneet hiljaan loppuajan. En muutenkaan tajua tollaista ehdotonta pelikieltoa.

mutta minusta lasten täytyy osata juhlissa tehdä muutakin kuin pelata - lapset ovat serkkuja keskenään ja näkevät muutaman verran vuodessa ; pitäisikö se aika n.2 tuntia jotka juhlissa ovat pelata ??

Vierailija
9/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat seuraavaksi tapelleet siitä kuka saa pelata.

Ja olen sitä mieltä että kyllä lastenkin täytyy opetella juhlissa tekemään muutakin! Miten osaisivat sitten aikuisina??

Tuskin häissä , ,ristiäisissä yms.juhlissa

raahataan pelikoneet juhlapaikalle että saadaan muksut pysymään hiljaa ja tyytyväisinä.

Eikä meidän lapset ole koskaan kenenkään synttäreillä narisseet että tylsää ja peleta täytyy nyt just ; tosin meillä ei istuta koneella tunti kausia vaan mennään yhdessä ulos ja puuhataan muuta kivaa sisällä.

Taidan olla sit erillainen äiti siitä kohtaa kun haluan tehdä lasten kanssa enkä anna heidä pelata päivät pitkät ja pääsisin itse helpommalla kun muksut on pois jaloista.

* ap *

Vierailija
10/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siedä epäkunnioittavaa käytöstä. En omilta enkä varsinkaan muiden lapsilta. Enkä ikinä palkitsisi moisesta käytöksestä ketään antamalla periksi.

Vierailija
11/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsii kummasti kaikki ääliöt pois. Ainoastaan fiksut kaverit jäävät. 4 lasta ja tämä konsti on pettämätön.

Vierailija
12/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, ettet tajua paljoa muutakaan...

Minä olisin heittänyt huonosti käyttäytyvät ulos. Oman kattoni alla en ole kovin vastaanottavainen keskisormen näyttelijöille.

Vierailija
13/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hurjaa kyllä. ovat ilmeisesti tottuneet pelaamaan koko ajan, ja elämä pelkkää huvipuistoa. aloitetaan jo 1-vuotiaiden kanssa huvipuistot ja ulkomaanlomat.

Vierailija
14/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla sit erillainen äiti siitä kohtaa kun haluan tehdä lasten kanssa enkä anna heidä pelata päivät pitkät ja pääsisin itse helpommalla kun muksut on pois jaloista. * ap *

En minä ainakaan mitään erityisiä virikkeitä tai leikkejä meidän lapsille järjestä. Ihan teen omita hommiani ja sit istun aika usein myös tässä koneella, ja lapset ymmärtää pysyä pois jaloista. Silti ne on aivan loistavia keksimään leikkejä ja leikkivät keskenään pitkät tovit. Eikä se ole mitenkään minun ansiotani.

Sulle on ap vaan osunut tuossa suhteessa helpommat muksut. Tuskin on mitenkään erityisesti sinun ansiotasi.

Vierailija
15/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sinänsä olis ihan hyvin voineet pelata. Kun käytös on jo tota luokkaa niin yhdellä pelaamisella tuskin enää olis ollut väliä.

Niin, ja meillä ei tosiaankaan pelata kokoajan. Pojalla on peliaika, tyttö joka on teini ei edes pelaa.

Vierailija
16/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät jaksa puuttua käytökseen mitenkään.

Vierailija
17/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo kumma kun lapsista tulee häiriköitä jos kaikki pitäis antaa periks.

Vierailija
18/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti synttäreillä on pelattu porukalla tai joukkueina mm. Buzia tms. Wiilläkin vedetty kisoja. Mutta käyttäytymiseen olisin ehdottomasti puuttunut ja kyllä... minäkin olisin tuollaisen jälkeen ylpeä omien lasteni käyttäytymisestä.

Koska olivat lähisukulaisia (miehen siskonlapset luen sellaiseksi) olisin ottanut kasvatusvastuun kun äidistä ei sellaiseen kerta ollut.

Toivottavasti synttärit olivat muuten mukavammat.

Vierailija
19/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaata kasvatusta,kyllä lapsilla pitää käytöstapoja olla.olisit pihalle heittänyt melskaamaan.

Vierailija
20/20 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo kumma kun lapsista tulee häiriköitä jos kaikki pitäis antaa periks.

Eikä ap:een lapsia. Vanhemmat oli paikalla mutta ei tehneet mitään? Olisin antanut pelata, mitä hävittävää emännällä olis ollut? päinvastoin olis ehkä sillä saanut rauhoitettua tilannetta?

Aina voi joustaa tilanteen mukaan ja miettiä mikä olisi se paras ratkaisu. Jatkuvasti jos antaa periksi, niin se on paha. Mutta aikuinenkin voi välillä tietyissä kohdissa joustaa ja antaa periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän