Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde työkaverin kanssa?

Vierailija
28.11.2012 |

Onko kellään teistä ollut suhde työkaverin kanssa?

Onko myöhemmin kaduttanut? Onko suhde jatkunut?

Onko työkaveri ollut vapaa/varattu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin viihdytämme toisiamme työkaverini kanssa. Aivan hyvin menee kohtaamiset työpaikalla. Hyvin pitää pokka. Emme seurustele, on vain seksiä.

Vierailija
22/31 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin viihdytämme toisiamme työkaverini kanssa. Aivan hyvin menee kohtaamiset työpaikalla. Hyvin pitää pokka. Emme seurustele, on vain seksiä.

Lisään vielä, että olemme molemmat nuoria miehiä, emme syö lihaa ja olemme vasemmistolaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olemme molemmat nuoria miehiä, emme syö lihaa ja olemme vasemmistolaisia.

Ihan tylsän perinteisesti olemme nainen ja mies, lihansyöjiäkin vielä. Poliittisesta suuntauksistamme emme ole keskustelleet. Olemme keskittyneet vain seksiin.

Vierailija
24/31 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 65 kirjoitti:

Minun vaimolla myös suhde työkaveriin. Ovat olleet samassa työpaikassa vuosikymmeniä. Paneskelevat heti , kun pienikin tilaisuus tulee. Kun olen ollut reissussa hoito on siementänyt vaimon aviovuoteessa. Työkaveri naimisissa ja lapsiakin on. Ovat pitäneet suhteen kaveri seksinä. Vaimo tyytyväinen työkaverin panoihin ja hehkuu nussimisten jälkeen.

Minua heidän touhuilu kiihoittaa. Tiedän ja tunnen vaimon hoidon. Asiallinen tyyppi. Mielelläni minä annan hänen hoidella vaimon pimppaa. Toisaalta ei vaimo minulta lupaa kysele. Pidän todella paljon aktiivisesta hot wife. Näin meillä.

Samantapainen asetelma kuin meillä. Avovaimo löysi työpaikalta vanhemman miehen alunperin kolmanneksi kimppaseksiin. Homma toimi upeasti yhdessä nautiskellen, mutta vähitellen kuvioon tuli mukaan aisurijuttuja ja välillä he tapailevat jopa kaksistaan. Eipä tästä voi kenellekään tutulle kertoa, mutta seksi kolmistaan ja nämä uudet roolijutut kiihottaa ihan hemmetisti. M29

Vierailija
25/31 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut neljä vakavaa suhdetta työkaverin kanssa. Yhden kanssa tein lapsenikin. Olen aina töissä. Sieltä ne miehet, en muualla olisi ehtinyt tapaamaan.

Vierailija
26/31 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä varattua sihteeriä pantua.oli isot kiinteät hinkit.sen muistan. Sit firman lakinaista nussin erään illanviettoon jälkeen suuhun kännissä.

Vierailija
27/31 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään mietin töissä että jos siellä tahtoisi pitää jotain salajuttua niin kukaan ei ikinä kyllä saisi tietää. Paljon tyhjissä rakennuksissa ja teknisissä tiloissa pyörimistä mihin ei koskaan kukaan tulisi. Puuttuu vaan sellainen työkaveri joka kiinnostaisi, ehkä hyvä ettei sellaista ole.

Vierailija
28/31 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan työpaikan nainen edes jaksanut jututtaa niin että tietäisivät minusta mitään, vaikka näen joka päivä kuinka muiden välillä sosiaalisia kanssakäymisiä on paljon ja kollegat käy kuulemma jopa työpäivän jälkeen välillä kaljalla jne. Mutta minua ei ole sinne kutsuttu koskaan. Jopa firman pikkujoulut jäi kerran väliin kun töissä kutsut meni suusta suuhun. Voi vaikuttaa että olen kymmenen vuotta vanhempi ja näytän kuulemma sitäkin vanhemmalta.

Vaimolla taas on ollut ennen meidän suhdetta pari kokemusta työpaikalta ja sitten muutama vuosi kun oltiin tavattu juteltiin fantasioista ja vaimo kertoi pikkujoulupanoista ja kertoi että hänellä on ollut flirttiä parin kollegan kanssa. Sitten vähän myöhemmin kannustin että kokeilee toteuttaa haaveitaan jos pystyy ja se onnistui ensimmäisen kerran toisen kanssa pikkujoulujen jälkeen ja sitten keväällä myös toisen kanssa ja sen jälkeen oli silloin tällöin toisen kanssa seksiä. Mutta nuo kaikki luvan kanssa.

Vierailija
29/31 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avioliitto oli jo pitkään ollut kuihtumassa ja ero oli vahvassa harkinnassa, lopullinen rohkeus ja uskallus sen tekemiseen vaan puuttui. Homma lähti firman työkaverin kanssa viattomasta viestittelystä, josta sitten päädyttiin seksisuhteeseen ja myöhemmin vakavaankin suhteeseen. 

Nyttemmin 2v sitten eronnut omasta puolisostani ja ollaan tämän työkaverini kanssa avoimesti ja onnellisesti parisuhteessa. 

Työpaikalla työkaverit suhtautuivat pääosin hyvin parisuhteeseemme. Pari työkaveria tosin katkaisi täysin välit minuun ja puolisooni koska he eivät jostain syystä hyväksy parisuhdettamme. Ja sitten on pari miespuolista työkaveriani joiden itsetunto ei kestänyt sitä että minä sain sen naisen joita he ovat vuosia sitten yrittäneet, saaden kuitenkin pakit. 

Vierailija
30/31 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla menee työkaverien kanssa?

Vierailija
31/31 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muilla menee työkaverien kanssa?

Minulla on ollut kolme "salasuhdetta" työkavereiden kanssa. Kahden ensimmäisen kanssa oltiin lopulta kihloissa ja kolmannen kanssa olen nyt naimisissa ja on lapsiakin. Kivaahan se on työmatkailla ja iltaisin ja öisin sitten pelehtiä hotellihuoneessa. Ainoa huono puoli on että nukkuminen jää vähiin ja sitten väsyttää työpäivän aikana.

Kerran Intiassa ei huvittanut mennä kuuntelemaan jo ennakolta tylsäksi tiedettyä konfferenssia, joten tekeydyttiin molemmat vatsatautisiksi ja naitiin melkoisen paljon parin päivän aikana. Muut eivät edes ihmetelleet kun joimme päivällä hyvät tumut Ginistä "vatsa pöpön" taltuttamiseksi toisen huoneessa. Saatiin olla ihan rauhassa, kun muut eivät halunneet "tartuntaa" 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi