Minun ei tarvitse selitellä.
Olen tällaisen ongelman edessä ollut jo pitkään.
Voisko joku antaa asiallisen vastauksen, kun olen sellaisessa seurassa jossa on hyvän näköisiä naisia minulla alkaa seistä. Farkut jalassa auttaa vähän kun ne ei anna periksi mytta verkkarit tai sortsit ovat asia sikseen, kyllä kaikki naiset sen huomaa stondiksen, vaimolleni minun ei tarvitse selitellä sillä hän tietää asian. En keksi tapaa ettei näin kävisi, seurustelu aikanakin kävi niin mutta meni pariviikkoa ennen kuin menin ensimmäistä kertaa sänkyyn vaimoni kanssa, eli skstailemaan eikä ollut mikään lyhkänen nainti mikä avuksi, ikäähän minulla on mutta vieläkin stondis vaivaa.
Kommentit (12)
Kuka käskee olla verkkareissa ilman alushousuja ja pinnistää lantiota samalla eteenpäin keskellä katua, kun stondaa?
Ap:lle mulla ei ole mitään neuvoa, sori, huvitti vain tuo lausahdus... :D
Istuessa siis herättää huomion, kuin punainen vaate? Kuka käskee olla verkkareissa ilman alushousuja ja pinnistää lantiota samalla eteenpäin keskellä katua, kun stondaa?
Eikun kävellessä tai seistessä vaikkapa grillijuhlissa. Pitäiskö mun sinun mielestä käyttää munasuojuksia?. Eihän kullin tarvitse olla kun normi mittainen niin kyllä se näkyy. Nyt kyllä tuntuis että sun ajattelu tästä asiasta on lapsen tasoa. Vai haluatko tosiaan ärsyttää??????????????.
Ei grillijuhliin kannata mennä ilman alushousuja ja verkkareissa tai futis/urheilushortseissa joissa on vain ohut välikangas munia varten.
Eikun kävellessä tai seistessä vaikkapa grillijuhlissa. Pitäiskö mun sinun mielestä käyttää munasuojuksia?. Eihän kullin tarvitse olla kun normi mittainen niin kyllä se näkyy. Nyt kyllä tuntuis että sun ajattelu tästä asiasta on lapsen tasoa. Vai haluatko tosiaan ärsyttää??????????????.
Ei grillijuhliin kannata mennä ilman alushousuja ja verkkareissa tai futis/urheilushortseissa joissa on vain ohut välikangas munia varten.
Joo tässähän mennään ihan taas vittuilun puolelle. Pitäiskö vielä kertoa sinulle puupää kalsareiden merkkikin että ymmärrät?. Tiedätkö mihin voisit tunkea sen jeesusteipin, minusta sinä saat jotain nautintoa tuosta härnäämisestä, vai oletko saanut housuihisi jo?. Mene imemään munaa johonkin niin ei tarvitse noita sun idioottimaisia kommentteja lukea.
jos vaan luulet että muut katsoo ja siksi alkaa nolottamaan.
Oletko koittanut ajatella jotain vastenmielistä jotain joka vie totaalisesti ajatukset muualle. Heti kun alkaa tuntua että stondis tulee niin ajattelet jotain sellaista että lopahtaa.
Mielestäni annoin ihan hyviä vinkkejä. Osta kunnon tiukat bokserit nyt alkuun. Jos ei auta niin käy lääkärissä.
Joo tässähän mennään ihan taas vittuilun puolelle. Pitäiskö vielä kertoa sinulle puupää kalsareiden merkkikin että ymmärrät?. Tiedätkö mihin voisit tunkea sen jeesusteipin, minusta sinä saat jotain nautintoa tuosta härnäämisestä, vai oletko saanut housuihisi jo?. Mene imemään munaa johonkin niin ei tarvitse noita sun idioottimaisia kommentteja lukea.
tuskin se sieltä niin selvästi näkyy.
Aika hauska ajatus, kutsumaton makkara grillijuhlissa.
Tai leikkaa vaimon tukisukkahousuista itsellesi stondiksenvarmat alushousut?
En usko että ap alunperinkään uskoi täältä mitään apua saavansa. Halusi vain hieman vertaistukea ja ymmärrystä.
Ap. Anna stondiksen vain tulla. Äläkä välitä.
Naiset korkeintaan vähän naureskelevat ja pitävät sinua vähän säälittävänä. Ole vain oma itsesi, mutta varo ettei niin käy alaikäisten seurassa. Silloin kaikki tuomitsevat sinut.
En usko että ap alunperinkään uskoi täältä mitään apua saavansa. Halusi vain hieman vertaistukea ja ymmärrystä.
Ap. Anna stondiksen vain tulla. Äläkä välitä.
Naiset korkeintaan vähän naureskelevat ja pitävät sinua vähän säälittävänä. Ole vain oma itsesi, mutta varo ettei niin käy alaikäisten seurassa. Silloin kaikki tuomitsevat sinut.
Joo olen huomannut tämän ikävän puolen sääli.
Käännä se mulkkus omaan perseeseen, kyllä sinne yltää ja siellä pysyy. Ei näy enää stondikset.
Käännä se mulkkus omaan perseeseen, kyllä sinne yltää ja siellä pysyy. Ei näy enää stondikset.
Hyvä keino, heteron mulkku kun ei perseessä ikinä seiso. Jos taas olet homo, keino ei ole kovin hyvä.
Istuessa siis herättää huomion, kuin punainen vaate? Kuka käskee olla verkkareissa ilman alushousuja ja pinnistää lantiota samalla eteenpäin keskellä katua, kun stondaa?