moniko mies käyttää naisten alushousuja?
Itse kiihotun ainakin tullut emännän housuja kokeiltuu kivasti puristaa
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään MIES ei käytä naisten alusvaatteita. Joku piilohomo saattaa sitten käyttää.
Miksi homo nyt olisi naisten kuteista kiinnostunut? Miehet homoja kiinnostaa, näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaverini käyttää naisten pikkareita joka torstai. Olen nähnyt. Kutsuu sitä tyttötorstaiksi:) Mun mielestä se on hauskaa ja täysin ok.
Olette sitten molemmat päästänne vialla.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään MIES ei käytä naisten alusvaatteita. Joku piilohomo saattaa sitten käyttää.
Se on kyllä yleensä joku fetisisti-bi-mies, joka niistä naisten vermeistä ja pervoilusta kiinnostuu. Homomiehiä kiinnostaa toiset miehet eikä mikään munan seisottelu tyttöilyhepenissä tai joku "iih uuh olisinpa kaunis tyty jota miehet käyttää "
Kyllä olisi naurussa pitelemistä jos laittaisin vaimon pikkarit jalkaan. Kulli ja kassit pursuisi mikä minekin. Stringit ne vasta lystikkään olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka monella miehellä on sukkahousut töissä jalassa?
Talvella joka päivä
Stringit ja stayupit ,,ihana asu tyttöillessä
Vierailija kirjoitti:
Ei niin! Miehen päällä ollessa ne ovat miesten alusvaatteita.
En aina ja aktiivisesti, mutta silloin tällöin on kiva pukea naisten pikkupöksyt ja sukkahousut. Kivasti saa liikettä nivusiin.
Eipä ole tullut edes mieleen, enkä ymmärrä mikä ristiinpukeutumisessa joitakin miehiä kiihottaa. Mutta niinhän ne sanoo että joillakin on halvat huvit.
Ei se varsinaisesti kiihota, mutta minusta on vain jotenkin kivan tuntuista olla sukkahousut jalassa ja pitää rintaliivejä. Käytän niitä alusvaatteina ja pidän tietenkin myös naisten pikkareita. Tunnen oloni pikkuisen pervoksi, mutta mitäpä siitä. Eihän tämä laitonta ole.