moniko mies käyttää naisten alushousuja?
Itse kiihotun ainakin tullut emännän housuja kokeiltuu kivasti puristaa
Kommentit (58)
Kyllähän miehille on pitsipikkareita nim. sellaisten käyttäjä
Minulla alkio kun vaimoni pyysi sitä kännipäissään perjantai iltana. Olin makuhuoneessa valkoisiin soggeihin pukeutuneena. Vaimoni tuli viereeni ja hieroi etumustani. Kaluni pomppasi sekunnissa pystyyn. Ja housut tuntuivat piukalta. Vaimoni kuiskutteli korvaan ja sanoi että joka perjantai on meidän päivä. Seuraavana perjantaina hän oli ostanut 2 kokoa isommat ne eivät tuntuneet liian piukalta. Perjantaina töistä tullessa käyn suihkussa ja puen päälle naisten valkoiset sloggi alushousut ja rintaliivit. Nyt on vaimoni on ostanut minulle myös muita naisten vaatteita. Täytyy myöntää että odotan aina perjantaita ja töiden loppua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkio kun vaimoni pyysi sitä kännipäissään perjantai iltana. Olin makuhuoneessa valkoisiin soggeihin pukeutuneena. Vaimoni tuli viereeni ja hieroi etumustani. Kaluni pomppasi sekunnissa pystyyn. Ja housut tuntuivat piukalta. Vaimoni kuiskutteli korvaan ja sanoi että joka perjantai on meidän päivä. Seuraavana perjantaina hän oli ostanut 2 kokoa isommat ne eivät tuntuneet liian piukalta. Perjantaina töistä tullessa käyn suihkussa ja puen päälle naisten valkoiset sloggi alushousut ja rintaliivit. Nyt on vaimoni on ostanut minulle myös muita naisten vaatteita. Täytyy myöntää että odotan aina perjantaita ja töiden loppua.
Hyvää settiä tämä,onnekas olet!
Erosi vaimostani 2vuotta sitten. Mutta olen käynyt auttamassa anoppia silloin tällöin. Välillä hän kyselee onko minulla uutta tyttöystävää. En oikein viitsi enää sanon. Kyselee miten sitten hoidan homman. Sanon hänelle että kyllä minä naista kaipaan mutta en jaksa niitä riitoja ja kiukuttelua. Kerran sitten sanoin hänelle että nainen valkoisessa kesä hameessa olisi kyllä kesän pelastus.
Käytän naisten alusvaateita toisinaan
Ja emäntäkin tykkää ihastella ku oon stringit jalassa ja babydoll yömekokko päällä
Muut alusvaatteet tai pikkarit ei hotsita mutta voi jestas kun vetää sukkahousut jalkaan. Se on ihanaa ! I-ha-naa ! Ehkä voisin joskus vaihdella sukkiin ja sukkanauhaliiviin, mutta sukkahousut 24/7, paitsi sortsikaudella
Vierailija kirjoitti:
Miten helv niitä voisi miehet käyttää kun miestenkin kalsarit puristaa. Sloggilta löytynyt vähän väljemmät mutta niistäkin maximallista jätetty kalukukkaro pois.
Minä käytän ainoastaan boksereita joissa vehkeet saavat roikkua ja tuulettua väljässä lahkeessa.
Näitäkin on nykyään lähes mahdotonta löytää kun bokseritkin ovat tiukkoja spandex-virityksiä joissa kalu ja kivekset puristetaan tiukaksi hikiseksi mytyksi kalukukkaroon.
Sitten asiaan: käytin tyttöjen pikkuhousuja kun tyttöystävä uskalsi naama punaisena tunnustaa että häntä kiihottaisi ajatus siitä että vaihdetaan rooleja ja minä laittaisin hänen pikkarinsa jalkaan.
Hölmistyin kun en ollut koskaan tullut ajatelleeksi sitä että pikkareissa ei ole minkäänlaista pussia vaan leikkaus kaartaa ihan suorana navan alta jalkoväliin. Kun pikkarit kiskoi jalkaansa ja yritti taitella kalua haaroväliin niin kivekset tahtoivat pullahdella ulos kummaltakin puolelta.
Tyttöystävä oli yhtä ihastunut minun aukollisiin boksereihini joista sai sormen sisään ja pimppi ei ollut yhtään puristuksessa vaan tuntui siltä kuin olisi ihan paljaana
Käytän kyllä.
Suosikki alushousut ovat vyötärömalliset lahkeelliset valkoiset nylonhousut. Materiaali läpikuultavaa
niin että mulkun muoto piirtyy näkyviin housujen läpi.
Tällaiset ihanat ovat ylläni päälyhousujeni alla ja lähes koko ajan mulkki seisokissa.
Käytän päivittäin sukkahousuja. Niihin en kyllästy koskaan, vaan toisinaan nukun myös niissä
Käytän niitä seksikaupasta saatavia naisten alkkareita, joissa pillurako valmiina miehen munalle. Mummotunnelin ONS:it käy kuumana.
Lainaan joskus vaimon alushousuja. Yleensä ihan vain kotona, mutta joskus harvoin olen myös käyttänyt kodin ulkopuolella. Ja kyllä ne tuntuvat niin hyvältä, pehmeä materiaali kalua vasten ja pitsireunukset. Tulee sopivan tuhma olo.
Vaimon vanhoilla satiinipöksyillä saa viimeisteltyä auton vahauksen. Käyttäisin enemmänkin mutta ei ne alituiseen voi kadota jäljettömiin.
Minulla on vaimon mustat pikkarit uimahousuina. Eivät ole pitsiset.
Saa olla pienet vehkeet miehellä, jos pystyy naisten alushousuja käyttämään.
Pidän naisten pikkareita koska ne ovat mukavammat pitää. Ovat myös hyvännäköisiä.
Näyttäähän noita silkki- ja satiinialushousuja löytyvän myös ihan miehillekin suunniteltuna, kun vähän googlettelee. Esim. Sulis Silks -niminen nettikauppa, löytyy aika hyvä valikoima sexyjä miesten malleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helv niitä voisi miehet käyttää kun miestenkin kalsarit puristaa. Sloggilta löytynyt vähän väljemmät mutta niistäkin maximallista jätetty kalukukkaro pois.
Minä käytän ainoastaan boksereita joissa vehkeet saavat roikkua ja tuulettua väljässä lahkeessa.
Näitäkin on nykyään lähes mahdotonta löytää kun bokseritkin ovat tiukkoja spandex-virityksiä joissa kalu ja kivekset puristetaan tiukaksi hikiseksi mytyksi kalukukkaroon.
Sitten asiaan: käytin tyttöjen pikkuhousuja kun tyttöystävä uskalsi naama punaisena tunnustaa että häntä kiihottaisi ajatus siitä että vaihdetaan rooleja ja minä laittaisin hänen pikkarinsa jalkaan.
Hölmistyin kun en ollut koskaan tullut ajatelleeksi sitä että pikkareissa ei ole minkäänlaista pussia vaan leikkaus kaartaa ihan suorana navan alta jalkoväliin. Kun pikkarit kiskoi jalkaansa ja yritti ta
En ole löytänyt sellaisia boxereita, jossa vehkeet saisivat olla rauhassa eikä kassit ja kalu valahtaisi keskisauman toiselle puolelle ja etteikö sauma hankaisi kasseja. Siksi kalukkarolliset on olleet paremmat. Itsellä isot kassit ja iso lepomitta kullissa. Joskus kokeillut commandona löysien collareiden alla, mutta hankautuu ne sielläkin ja on kyllä rivoin näköistä kun kullli heiluu puolelta toiselle.
Mulla on parasta aikaa päällä korsetti ja stay-upit. Pitsiset hipsterit puristaa kasseja. Mukavan seksikäs asu maalailla.