Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

moniko mies käyttää naisten alushousuja?

Vierailija
18.03.2015 |

Itse kiihotun ainakin tullut emännän housuja kokeiltuu kivasti puristaa

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä aika moni.

Vierailija
42/58 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi mies käyttää naisten alushousuja. Itsekin käytän ja rintaliivit sekä sukkanauhaliivit ja niihin sukat lähes päivittäin, myös muita naisten ihania asuja .

Löysin myös citymarketista korkokengät joka sopii koko 43 . On vaan niin mukavaa pukeutua naisten vaatteet päälle , kiihotun niistä kovasti. Olen todennut että tämä on osa minun seksuaalisuutta ja ei tästä pääse yli.

M 64 CD 💃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domma lähettää mut toisinaan töihin edellispäivänä käyttämänsä pikkarinsa yllä. Se tietää aina sitä, että illalla saa sitten piiskaa ja sträppäriä😉. 

Vierailija
44/58 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nettikauppa mainosti miesten alushousuja. Oli vain kuva, ei ihmisen eikä nuken päälle puettu. Kuvassa jo näytti vähän kapealta. No, kun kokeilin ekaa kertaa niin totesin että ovat naisten stringit. Pidän yleensä muutenkin pääasiassa stringejä. Aattelen niitä vain alkkareina, en saa mitään kiksejä siitä että ovat naisten. Vaimo kerran kysyi kun otti niitä kuivausrummusta että sopiiko nää sulle😁. Kyllähän ne sopii kun on pienellä siunattu... välillä kassit meinaa karata ulkopuolelle. Voishan ne poiskin heittää, eivät olleet kalliit.

Vierailija
45/58 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän näin kesäisin naisten brief-mallisia kun ovat yleensä ohuempaa kangasta niin ei hiosta.

Vierailija
46/58 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on pitsipikkareita katso mens lace underweaver 

Vierailija
47/58 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vaimon legginssejä kotona, joskus uskaltaudun kauppaankin niissä

Vierailija
48/58 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä. Kun naisystävänsä pyytää sitä.

Vierailija
49/58 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän näin kesäisin naisten brief-mallisia kun ovat yleensä ohuempaa kangasta niin ei hiosta.

Mäkin otan pidempään hellereissuun kolmet ohuet vaimon pikkarit. Hengittävät, helppo pestä ja kuivuvat yön yli.  Ei aiheuta mitään eroottisia tuntemuksia. 

Vierailija
50/58 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nykyään pelkästään naisten alushousuja.

miesten housut olen hylännyt kokonaan pois käytöstä.

Vierailija
51/58 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen pulju kuin xdress kannattaa muuten tsekata. Naisellisia alushousuja ja muita hepeneitä, mutta miesvartalolle (ja -varustukselle) sopivalla leikkauksella.

Täytyy sanoa, että siitä on aikaa, kun olen itse viimeksi käytttänyt naisten alusvaatteita, mutta mikä ettei, voishan sitä taas alkaa harrastaa. Kevättä ja kesää kohti kun mennään, satiinipikkarit tuntuu viileämmiltä kuitenkin kuin paksut puuvillaiset kalsarit.

Vierailija
52/58 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä räjähtäisin nauruun, jos sä pukeutuisit johonkin catsuitiin.

- vaimo 🤣

Vierailija
53/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alushousut on niin paljon kauniimpia kuin miesten. Miksi miehille tehdään noin tökerön näkösiä kalsareita. Miehille bikinitkin vaan rannalle

Vierailija
54/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten alushousut on niin paljon kauniimpia kuin miesten. Miksi miehille tehdään noin tökerön näkösiä kalsareita. Miehille bikinitkin vaan rannalle

Sama melkein kaikissa miesten vaatteissa. Ei tarvitse kuin mennä henkkamaukan miestenosastolle niin meinaa kuolla tylsyyteen. Harmaata, beigeä, toisenlaista harmaata, mustaa, valkoista. Onneksi nettikaupoista löytyy mitä mielii. Miten tämä miesten pukeutuminen on ajautunut tähän jamaan, kun menneinä vuosisatoina on koreiltu pitseillä ja vaikka millä?

Vierailija
55/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Mitä väliä mitä päällä jos näyttää tai tuntuu hyvälle päällä. 

Vierailija
56/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tästä on olemassa tilastoaineistoa.

Vierailija
57/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin käyttää mutta puoliso ei tykkää että käyttäsin😔

Vierailija
58/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee käytettyä👍