Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpas hyvät naurut eilen hiekkalaatikolla :D

Vierailija
12.04.2010 |

Juteltiin naapurin mamman kanssa niitä näitä ja tuli puheeksi tyttöni uudet lenkkarit. Kehui niitä näteiksi ja kysyi paljonko maksoivat kun ovat niin laadukkaan oloiset. No vastasin siihen että ei ne maksaneet kuin kympin verran muistaakseni ja ihan vaan Hong Kongista ostettiin.

Mamma oli ihan huuli pyöreenä että milloin te olette Hong Kongissa käyneet, olispa ihana itsekin siellä käydä ym.

Luuli meidän käyneen ulkomailla Hong Kongissa, eikä siellä tavaratalossa :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muuttanut muualta pk-seudulle, enkä mä tiennyt aiemmin mistään Hong Kong-kaupasta, edelleen voisin kuvitella jonkun ostaneen jotain Hong Kongista (Kiinasta) eikä tulis välttämättä ko. kauppa heti mieleenkään.

Vierailija
2/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasitko asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Kongista, siis ei siitä kaupasta vaan Kiinasta, niin saanko nauraa sulle räkäisesti, jos luulet niiden olevan siitä kaupasta?

Vierailija
4/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut käyvät useammin Hong Kongissa (siellä Kiinan kupeessa) kuin Hong Kong -halpiskaupassa.

Vierailija
5/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimonoasun ja kertoi että ostivat sen Hong Kongista. Ymmärsin, että Vantaan Honkkarissa olivat käyneet.

Sitten kun vähän juteltiin selvisi siis että olivat olleet lomalla Hong Kongissa...

Meillä näinpäin...

Vierailija
6/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvipäydässä juttelivat honkkarista ja tulin kesken paikalle, joku sitten kysyi "hei Tiina ootko koskaan käynyt Hong Kongissa?" johon vastasin että en ole käynyt, koska olen kova reissaamaan jonkun piti tähdentää, että tarkoitetaan sitä kauppaa.

Vastaus oli ei.

Vierailija
7/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin sit olla varuillaan miten asiasta puhuu.

Vierailija
8/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten selvisi, että Honkkarista kyse oikeasti. Onneksi en ehtinyt suutani avata ajoissa, nolotti silti :-)

Vierailija
9/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Kongista, siis ei siitä kaupasta vaan Kiinasta, niin saanko nauraa sulle räkäisesti, jos luulet niiden olevan siitä kaupasta?

Vierailija
10/10 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noissa kumpikaan osapuoli ole mikään ääliö, kun kyse on vaan sattumasta, että tule ajatelleeksi toista, vaikka tarkoitetaan toista.

Eri juttu, jos joku ei edes tietäisi, että Hong Kong on myös kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi