Äidit Hki tai mistä vain!!
Moikka ite olen 20v pikkuinen kohta 5kk, olisi kiva tutustua muihin äiteihin täällä hesassa, mulla on tosi vähän kavereita jolla on lapsia, niin olisi kiva tutustua muihin jolla ois sama keskustelu aihekkin:D Anyways kaikki mammat tänne näin kirjotellaan ja olisi kiva tutustua ja treffata jossain:)
Kommentit (21)
Me asutaan Viikissä, ihan latokartanon lähellä. Joo olisi kiva tutustua täällä päin asuviin äiteihin. Me muutettiin Espoosta tänne joulukuussa, joten ei ole kovin tuttu alue. Joo ei munkaan poika pitkään vaunussa jaksa olla, haluaa heti syliin ja katella maisemia. Onneks nyt on ollut ihana ilma, olisi kiva lähteä vaunuilemaan, kahville täällä päin asuvien äitien kanssa. Onko toi Siltamäki lähella Malmia?
Joo Siltamäki on lähellä Malmia. Suurinpiirtein sama matka kun Malmilta Viikkiin :) Löytyisiköhän vielä muitakin tältä akselilta?
Täällä olis yks äiti pukinmäestä, eli ihan tässä malmin vieressä.
Oon kyllä vähäsen teitä vanhempi, 24v, mutta toivottavasti en liian vanha :D
Mulla 2,5v poika ja pikkukakkonen syntyis kesäkuun lopulla.
Asuttiin ennen Viikissä joten se on kyllä alueena tuttu :)
Täällä olis 20v. mamma pihlajamäestä(viikin ja malmin välissä),jolla 7kk.ikäinen touhukas poika.
Aika monta jo löytynyt näin lähekkäin :) Kiinnostaisko teitä oikeesti järjestää joku tapaaminen?
Nonih! Ajattelin et kukaan ei vastaile..enn mäkään ole vähän aikaa käynyt täällä. Niin olishan se kiva tutustua ja tavata. Sääkin alkaa olla ihanan aurinkoista. Mites teillä on mennyt pikkuisten kanssa? Meillä pojalla alkaa kasvaa hampaat, ja yöt menneet valvoen. Noh kaipa tää joskus menee ohi:)
Oliskos joku puisto sellainen mihin kaikki pääsis? Nyt kun ilmatkin on alkaneet lämpenemään.. Vai jonnekkin sisälle? Olisi kiva saada jonkinlaisia treffejä kasaan :D
Tuossa malmin kirjaston takana on ainakin yksi tosi kiva puisto, en tosin kyllä nyt muista nimeä..
Meidän puolesta sisätreffit olisi parempi vaihtoehto. Ulkona ollaan koitettu pari kertaa olla mutta ryömimistaktiikalla on vähän hankala liikkua ja hermot menevät :( Onko kellään tietoa löytyykö jostain lähistöltä joku lapsiystävällinen paikka jossa voisi lattiallekin laittaa?
Täällä kanssa yks 4kk ikäsen tyttö vauvan äiti, joka haluis lisää kavereita, joilla olis kans lapsia :) Asustellaan Espoossa, mutta päästään helposti autolla Helsingin puolelle :) oisko kellään vielä halua tutustua ja nähdä :)?
mäkin voisin tulla tapaamiseeen, jos tsäkällä sattuis sillo olee vapaa päivä töistä. oon 22v, esikoinen 2v ja pikkukakkosta odotellaan syntyväksi joulukuussa. asutaan porvossa, mutta auto kyl käytössä.
Laittakaa meiliä tulemaan jos halua tutustua ja saada leikkikaveria lapselle :)
elena_italiana@hotmail.com
Heips, Olen 23vuotias 3,5kk pienen pojan äiti helsingistä, Malminkartanosta. Olis kiva tutustuu muihin nuoriin äiteihin ja treffata jossain. On alkanut olee jo hieman tylsää päivisin kun en tunne muita joilla lapsia.
Ootteko jo saanut aikaseks järkättyä jotain? :)
Onko kukaan menossa kesäkuussa 17 päivä vauvakinoon Tennispalatsiin? Jos leffaan menijöitä niin sen jälkeenhän voisi vaikka mennä kahvittelemaan johonkin :)?
Leffaan olisi kiva mennä en tiedä tosin onnistuuko muilta.Tai jos ei onnistu ehdotelkaa paikkoja! Puistoonki olisi kiva..jos nyt sää sallii:)
meille ei sovi tuo 17 pvä, mutta meidän takia ainakaan ei tarvitse treffejä peruuttaa. Kunhan kokeillaan tuurilla. Mä kun oon töissä, niin siks hankalaa.
Täällä oi myöskin kaltaistansa seuraa vailla oleva 24v. äiti, jolla vuoden ikäinen poika. :) Asustellaan tällä hetkellä Haagassa, mutta ollaan kyllä totuttu matkustelemaan bussilla ympäri pk-seutua. :) Tutustuisin mielelläni samassa elämäntilanteessa oleviin! Jos jollakin herää mielenkiinto, niin voi laittaa vaikka s-postiakin (korhonenerika@gmail.com).
Täälläkin haetaan mamma kavereita, omasta lähipiiristä ei kovinkaan montaa äitiä vielä löydy ja niiden harvojenkin kanssa sitten välimatkat ovat niin pitkiä ettei näkeminen kovinkaan usein onnistu. Helsingistä ja lähi ympäristöstä siis jos uusia tuttavuuksia löytyisi, mekin ollaan totuttu bussilla reissaamaan jo jonkin verran eli ei haittaa jos ei ihan naapurissa asu :) Tyttö siis nyt reilun kuukauden ikäinen, eli aika uusi juttu vielä mulle ja esikoinen tosiaan. Itse täytin muutama viikko sitten 21 ja asuatellaan itä-pasilassa. Ihan mahtavaa on ollut tähän asti, mitä nyt pieniä masuvaivoja ja kiukkukohtauksia lukuun ottamatta :) Kuinkas teillä muilla? Olisi ihana saada vaikka lenkkeily seuraa kun nyt on näin ihanat ilmatkin eli s.postiakin saa laittaa kaikki äidit, sekä myös odottajatkin tietysti osoitteeseen jewelie-@hotmail.com :)
Ihanaa kesää kaikille!
Täällä olis äiti 23v ja tyttö 10kk. Olisi kiva treffata muita nuoria äitejä lapsineen. Tähän pinoon ei ole nyt hetkee kukaan kirjoitellut, mutta olisko halukkaita kokoontumaan ja tutustumaan jossain?
täällä ollaan edelleen innokkaita, jos vaan joku haluaa järkätä jotain. me tullaan mielellämme, jos vain aika meille sopii.
Missä päin Helsinkiä asustelet? Olen itse 22-vuotias ja poika kohta 7kk. Olisi kiva tutustua muihin äiteihin joilla on suht samanikäisiä lapsia. Omassa kaveripiirissä kun ei kellään vielä ole lapsia. Poitsu ei vaan vielä viihdy kovin pitkiä bussimatkoja joten ei voida kauas lähteä. Asutaan Siltamäessä.