Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö puuttua vai pitää vaan huoli omista asioistaan?

Vierailija
11.04.2010 |

Minulla on ystävä joka asuu aivan kaameassa talossa ja aivan kaameassa siivossa. Joka paikassa on tavaraa, vaatetta, lehtiä, leluja niin ettei mahdu kulkemaan.

Tämän johdosta koko perhe nukkuu yhdessä ja samassa huoneessa. Eli siis isä, äiti, perheen 10-vuotias tytär ja 8-vuotias poika.

Ja tiedän että isä ja äiti (siis ystäväni) harrastavat makuuhuoneessa seksiä lähes joka yö (seksi on miehelle pakkomielle, tästä ystäväni on usein puhunut, hänen on pakko saada lähes joka yö) ja joskus sessiot saattavat kestää toista tuntia. Tiedän näistä koska olen paljon asioista ystäväni kanssa jutellut koska näihin liittyy muutakin.

Olen myös yrittänyt puhua siitä ettei lasten enää ole hyvä nukkua heidän kanssaan mutta ystäväni suuttui niin että oli 3 kuukautta puhumatta koska leimasin hänet kuulemma huonoksi äidiksi.

Mutta pitäisikö asiaan puuttua esim. nimettömänä neuvolan kautta tms.? Vai antaa vaan olla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka meistä ei ole joskus kuullut tai nähnyt vanhempiaan siinä puuhassa?

Ehkä ne joiden vanhemmat ei sitä tehneet...

Vierailija
22/26 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just..keksit sitten provoilla, kun luit tuon aiemman ketjun, jossa joku valitteli lapsen yökyläkaverin paskaista kotia ja äänekästä seksin harrastusta??

että tämä on ihan sama kirjoittaja? Ainakin viestin sisältö on ihan sama. Miksi sen pitäis olla provoilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon pitäisi olla myös sellainen, että siellä lasten turvallista asua. Normaali lapsiperheen sekaisuus on normaalia, mutta selvä likaisuus ja törkyisyys vaarantaa lapsen terveyden.

Jos lapsi altistetaan näkemään seksiä tietoisesti, eli että vaikka lapsi herää ja vanhemmat eivät lopeta seksiään, on se rikos. Samoin jos vanhemmat alkavat touhuamaan, kun lapset vielä hereillä, on se rikos.

Jos taas lapset nukkuvat, eivät he mitään näe/kuule, mutta pidän kyllä epätodennäköisenä, jos kyseessä on rajuja seksisessioita vanhemmilla, eikä mikään hiljainen pikapano peiton alla...

Vahinkoja taas voi ehkäistä niin, että

a) lapsi/lapset nukkuu omassa huoneessaan!

b)vanhempien makuuhuoneessa on lukko

Jos ap tiedät, että lapset tai toinen lapsista on ollut hereillä vanhempien seksin aikana, niin ota yhteyttä lastensuojeluun.

Vierailija
24/26 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin ketjun paskaisesta kodista, perheen seksuaalikäyttäytymisestä en tiedä mitään. Ja heillä on lapsilla omat huoneet.

Vierailija
25/26 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon pitäisi olla myös sellainen, että siellä lasten turvallista asua. Normaali lapsiperheen sekaisuus on normaalia, mutta selvä likaisuus ja törkyisyys vaarantaa lapsen terveyden.

Jos lapsi altistetaan näkemään seksiä tietoisesti, eli että vaikka lapsi herää ja vanhemmat eivät lopeta seksiään, on se rikos. Samoin jos vanhemmat alkavat touhuamaan, kun lapset vielä hereillä, on se rikos.

Jos taas lapset nukkuvat, eivät he mitään näe/kuule, mutta pidän kyllä epätodennäköisenä, jos kyseessä on rajuja seksisessioita vanhemmilla, eikä mikään hiljainen pikapano peiton alla...

Vahinkoja taas voi ehkäistä niin, että

a) lapsi/lapset nukkuu omassa huoneessaan!

b)vanhempien makuuhuoneessa on lukko

Jos ap tiedät, että lapset tai toinen lapsista on ollut hereillä vanhempien seksin aikana, niin ota yhteyttä lastensuojeluun.

Vierailija
26/26 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin ketjun paskaisesta kodista, perheen seksuaalikäyttäytymisestä en tiedä mitään. Ja heillä on lapsilla omat huoneet.

vastas yksi henkilö, joka kertoi tämän saman tarinan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän