Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40+5, onko muita viimeisillään olevia? :)

Vierailija
11.04.2010 |

Limatulppa irtosi jo melkein 3 viikkoa sitten, supistuksia on ollut vähän ja vihlontaa sekä jomotusta selässä ja alapäässä.

Ensi torstaina joutuu soittamaan yliaikaisuus-kontrolliin, jos ei ennen sitä tyttö synny...

Onko muita odottavia? :) Millainen on olo ja mitä "oireita" on?

Kärsivällistä odotusta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+4 eikä mitään merkkejä vauvan ulos tulemisesta. Ei limatulppaa, ei supistuksia, ei mitään!

Hermo menee ja vituttaa, kun haluaisi tämän vauvan jo maailmaan. Harmittaa mennä joka ilta nukkumaan odottavalla fiiliksellä ja sit aamulla herää eikä mitään ole tapahtunut. :(

Itsellä torstaina yliaikakontrolli jos ei siihen mennes ole tullu vauva maailmaan. Tuskin tulee, joten alan jo valmistautumaan siihen et käynnistyksellä tää vauva maailmaan saadaan.

Vierailija
2/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menossa 41+1. Merkkejä synnytyksestä on ollut vaikka kuinka vaan ne tarpeeksi kipeät supistelut puuttuvat. Tuntuvia supistuksia on tullut jo 4 viikon ajan säännöllisestikin, mutta loppuvat aina yhtäkkiä, eli eivät voimistu. Limatulppaakin on lähtenyt pikkuhiljaa, ja vihlomista. Toivottavasti torstaina käynnistävät, on tämä vain niin pitkä aika tämä loppuaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä alan olla kypsä tähän odottamiseen.. Loppuodotuksen aikoja kun tietää elävänsä, niin jokainen etenevä päivä, jolloin mitään ei tapahdu, tuntuu tuskalta.

Limatulpan irtoamisesta ei tietoakaan. Harjoitussupistuksia ja menkkamaista vihlontaa on kyllä, mutta ei mitään mikä viittaisi ettei yliaikaiseksi menisi. Syvä huokaus..

Vierailija
4/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten olin samassa jamassa; ei ollut mitään oireita ja elämä tukalaa. Päivää ennen yliaikaiskontrollia limatulppa irtosi ja alkoi saman tien supistella. Ihana, iso ja kaikin puolin valmis tyttö syntyi seuraavana aamuna, joten KYLLÄ SE SEN ARVOISTA ON!

Koettakaa jaksaa kun ette muutakaan voi :)

Vierailija
5/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten olin samassa jamassa; ei ollut mitään oireita ja elämä tukalaa. Päivää ennen yliaikaiskontrollia limatulppa irtosi ja alkoi saman tien supistella. Ihana, iso ja kaikin puolin valmis tyttö syntyi seuraavana aamuna, joten KYLLÄ SE SEN ARVOISTA ON!

Koettakaa jaksaa kun ette muutakaan voi :)

udella että minkä kokoinen tyttö sinulle syntyi? Kun meille on ennustettu isoa lasta ja vielä tyttöä niin olis mukava tieää että kuinka iso on iso :)

Vierailija
6/8 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja mulle lääkäri vielä sanoi 90% varmuudella, että lapsi tulee syntymään ennen viikkoa 39!

Rv 42 alkaa huomenna ;P

On kyllä tuskallista tää odotus. Ja haluaisin kyllä enemmän, että synnytys käynnistyisi itsestään...

Mulle sanoivat, että tuskin menee yli 3 kg tyttö, eli aika pieni.

Katsotaan, miten käy ;)

Ap

Vierailija
7/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa 39+6, eikä mitään merkkejä ole tullut! Turhauttaa, kun jokaiseen päivään asennoituu, että tapahtuukohan se tänään..?? Eikä vauvaa ei näy, eikä kuulu..huoh. Pitäisi osata nauttia näistä viimeisistä hetkistä ja lepäillä. Mutta ei sitä oikein pysty, kun ajatukset liikkuu väkisinkin vaan vauvan ja synnytyksen ympärillä. Toivotaan, että pian alkaa tapahtumaan :)

Vierailija
8/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 39+jotain, limatulppa meni viikkoja sitte, sen jälkeen sitä limaa on tullu lähes päivittäin. Suu on parille sormelle auki, kaulaa sentti jäljellä. Tai niin oli sillon pari viikkoa sitte ku lääkärissä olin, lääkär meinas että mikä tahansa päivä voi syntyä. Vaan ei sitä näy, joten ajattelin että kyllä se sitte vappuna viimestään ku on 42 menny...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi