Hyvät kumisaappaat lapselle
Kertokaapa mikä on hyvä kumisaapasmerkki. Viimeksi syksyllä ostetut saappaat ovat jo nyt murtuneet ja siis vuotavat... Tuo taisi kyllä olla joku halpa malli. Mikä olis hyvä, nokiako?
Kommentit (6)
Tretornin Pikku-Myy kumpparit kolmella eurolla. Väri on vaalea oranssi :-)
hyväkuntoisina. Tällä hetkellä käytössä myös Mini A Turen ja Reiman, mutta näistä ei vielä pidempiaikaista kokemusta.
Niitä on jo parit menneen alle puolessa vuodessa piloille. Rupeavat halkeilemaan tosi nopeasti.
Tämän mennessä meillä on kestänyt Cittarin halpikset, Nokiat ja Tretornit. Kaksi viimeksi mainittua olen ostanut käytettynä ja hyvin ovat kestäneet.
tulee kasvuvaraakin kerralla. Viidet villasukat vaan jalkaan ensimmäisinä vuosina. Sitten vähentelee tarpeen mukaan. Kyllä ne siitä sitten muotoutuvat aikaa myöten sopiviksi.
...on myös ollut hyvät. Nokian saappaissa aika tylsät perusvärit punainen ja sininen. Ja tietenkin se musta...ei kauheasti viehätä nuo mua kyllä. Olen tilanut verkkokaupoista saappaat lapsille. Mm.Bundgaardin saappaat hyvät, ihanissa väreissä. Niitä myydään Suomessa ainakin http://www.pikkujalat.fi verkkokaupassa.