Ongelmia avioliitossa...
Mielle tuli riitaa yhdesät pienestä asiasta, mies on mököttänyt pari päivää ja lähti eilen ulos kavereiden luo ja tuli illalla kymmenen jälkeen kotiin. Meni nukkumaan sohvalle ja tuli sieltä makuuhuoneen puolelle vähän ennen kuin minun piti nousta ja lähteä töihin. Hän nukuuu muutenkin usein sohvalla kun se on kuulema mukavaa.
Minusta meidän liittomme on kriisissä, me asumme saman katon alla mutta emme ole mies ja vaimo.
Hän ei viihdy kotona. Asiasta on turha yrittää puhua, hän ei halua puhua mistään eikä osaa puhua mistään.
Nytkin hän syyttää minua siitä että olen sanonut häntä valehtelijaksi.
Miten lähtisin purkamaan tätä, mitä minun nyt pitäisi tehdä? haluaisin selvittää asian, en halua erota, mutta ehkä hän halua eikä vaan halua tuoda sitä julki. En halu kuitenkaan tälläistä elämääkään. Me olemme olleet naimisissa 6 vuotta, lapsia ei ole.
Kommentit (8)
yleensä meillä kyllä muuten on mennyt kohtalaisen hyvin, paitti hän ei viihdy kotona.Hän ei käy baareissa, on täysin raitis mutta siihen se hyvä loppuukin.
...ja sinulle se ei käy niin eipä teillä ole muuta mahdollisuutta kuin ero. Mies ei muutu koska ei koe tarvetta muuttua.
Miksi sinä muuten haluat pysyä yhdessä miehesi kanssa? Miehesi ei viihdy kotona. Hän ei halua jutella kanssasi. Ette nuku yhdessä. Miksi roikut hänessä kiinni? Mitä upeita ominaisuuksia hänessä on joiden vuoksi haluat olla hänen kanssaan? Vai onko vain helpompi olla yhdessä huonossa suhteessa kuin erota?
yleensä meillä kyllä muuten on mennyt kohtalaisen hyvin, paitti hän ei viihdy kotona.Hän ei käy baareissa, on täysin raitis mutta siihen se hyvä loppuukin.
Mietin vaan kun arvostat tuota raittiutta niin paljon että olet selkeästi valmis tinkimään kaikesta muusta kunhan mies vaan on raitis eikä juokse baareissa.
Maailmasta (ja jopa Suomesta) löytyy kasoittain miehiä jotka eivät käy baareissa ja ovat raittiita. Jos nuo ovat nykyisen miehesi ainoat hyvät puolet niin kyllä löydät paremmankin jolla on nuo ihan samat ominaisuudet JA paljon muutakin hyvää.
ja pelkään etten kestä sitä henkisesti, en sitä häpeää. Kaikki tulee minulle heti sanomaan että "emmekö me sanoneet.." pelkään jäädä ihan yksin, rakastan häntä kuitenkin.
ap.
ja pelkään etten kestä sitä henkisesti, en sitä häpeää. Kaikki tulee minulle heti sanomaan että "emmekö me sanoneet.." pelkään jäädä ihan yksin, rakastan häntä kuitenkin. ap.
Olet riippuvainen hänestä. Sen kertoo jo se että olet mielummin huonossa suhteessa kuin kestät "häpeää" erosta.
mutta en todellakaan pidä juopottelevista ja baareissa pyörivistä miehistä.
Jos eroan, jään yksin, en kyllä enää hae uutta kumppania, en halua kokea uudelleen kaikkea pettymyksiä. Miunun kaikki kaveritkin ovat sinkkuja.
Mutta minulla ei ole voimia erota.
ap.
i] Olet riippuvainen hänestä. Sen kertoo jo se että olet mielummin huonossa suhteessa kuin kestät "häpeää" erosta.
[/quote]
ap.
... ap.