Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaton kulli kivako?

Vierailija
24.09.2010 |

Mulla on pimpsassa tosi vähän karvoja. Mieheni ajoi myös kullistaan karvat tosi vähiin. Nautin kun kaksi karvatonta kohtaa, ihanaa!

Mitäs mieltä itse olet ajatuksesta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan mielettömän seksikäs rintakarvoineen ja jalkoväliin menevine karvaviivoineen. Suuttuisin kyllä, jos ajaisi itsensä paljaaksi.

Ajeltu mies on hirveä. Aina sänki raapimassa herkkää pillua. Ja muutenkin karvainen mies on sseksikkäämpi kuin karvaton. Mies sen pitää olla eikä poika.

Vierailija
22/42 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off, ehdottomasti. Tykkään karvaisista miehistä, rinnassa, vatsassa ja alempana, mitä enemmän sen parempi

Kerran tuli vastaan karvaton mies. Halut karkasivat jonnekin tosi pitkälle ja passitin miehen omaan kotiinsa.

Onneksi nykyisellä on paljon karvoja eikä hän todellakaan suostuisi niitä ajelemaan (onneksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja ajan kullinkarvat 2 kertaa viikossa .posliini pillua on myös mukava nuolla.Uimahallissa sitä kyllä tuijotetaan,mutta ei se mua haittaa.

Vierailija
24/42 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa. Ihan kuin turkki päällä. Alapään karvoja välillä vähän lyhentelen, mutta posliiniksi ajaminen tuntuisi tyhmältä, kun sitten pitäisi ajaa vatsa, rinta, jalat...

Vierailija
25/42 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul kasvaa terskasta tummia karvoja on lyylit ihmeissään kun vetää esinahkaa taaksepäin ja tulee ruskeakarvoitteinen teron nuppi esiin.

korvissa ja sieraimissakin tosi paljon karvoja.

en käy suihkussa.

Vierailija
26/42 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette asteikolla koulu. 10. vaimoni jättää pienen ihanan tupsukan, itselläni täysi posliini. on kuulemma ihanaa kun ei karvat ole suussa, samaa itsekkin kun hmmm.Minulla ihana avioliitto. suloisen karvattoman ihailija. Mie ite

Vierailija
27/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joko täysin karvaton tai pientä ohutta tupsua ja olen sitä mieltä että posliinipillusta saa täyden nautinnon vain silloin kun on itsekin posliini.

Heippa, kyllähän karvaton on hyvä naisilla sekä miehillä. Mutta sen kun muistaa että ajelee karvat säänöllisesti pois ettei tule sänkeä. Kyllähän karvaton on hykienisempi kun karvallinen "helppohoitosempi". Meillä kävi vaan niin että vaimoni antoi karvojen kasvaa, ei ollut mukavaa suuseksissä eikä naidessa kun sänki pisteli, kun kysyin miksi et aja niin vastaus oli että on niin alaston olo. Sitten annoin itsellenikin kasvaa.M45.

Vierailija
28/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän karvaton on hykienisempi kun karvallinen

Ei kylläkään hygienian kanssa tällä asialla ole mitään tekemistä.

Vierailija
29/42 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on karvattomia, eikä asiasta ole tarvinnut edes keskustella! Miehellä ei ole muuta kuin parta ja minulla hiukset..(kulmat+ripset tietysti molemmilla)

Vierailija
30/42 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, no mietihän vähän?, jos on karvoitus niin jäähän niihin kusta ja naidessa spermaa, varsinkin jos spermaa tulee reippaasti. Eihän kaikki naiset pysty pitämään spermoja sisällään. Niin ja ratsastaessa kun nainen läähtee kyrvän päältä, niin ainakin minulle valahtaa pillusta spermaa karvoitukselle että sikäli.M45.

Vierailija
31/42 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sinun näkemyksesi.

Heippa, no mietihän vähän?, jos on karvoitus niin jäähän niihin kusta ja naidessa spermaa, varsinkin jos spermaa tulee reippaasti. Eihän kaikki naiset pysty pitämään spermoja sisällään. Niin ja ratsastaessa kun nainen läähtee kyrvän päältä, niin ainakin minulle valahtaa pillusta spermaa karvoitukselle että sikäli.M45.

Mitä tekemistä jollain spermojen sisällä pitämisellä on hygienian kanssa? Ei mitään. Et kai sinä karvattomanakaan anna spermojen kovin montaa päivää muhia iholla, vaan peset ne pois.

Ainakin minä joudun päivän aikana paljon enemmän kiinnittämään huomiota alapään pesemiseen karvattomana kuin karvallisena. Ilman karvoja kaikki normaalit limat valuu ja leviää pitkin häpyhuulia, alushousut liimaantuu kiinni ja kastuvat paljon enemmän kuin karvoituksen kanssa. Häpykarvat estää nesteitä karkaamasta pitkin reisiä tai ehkä voisi sanoa että kosteus kulkeutuu pitkin karvoja pois iholta, jolloin iho on kuivempi (hykienisempi). Karvat luovat ilmavan kerroksen vaatteiden ja limakalvojen väliin ja suojaavat alapäätä.

Vierailija
32/42 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys kerran kuuluu, että onko karvaton kulli kiva, niin vastaus kuuluu: KYLLÄ! Ei missään nimessä, missään tapauksessa (vaikka olisi kuinka kiimassa) tee mieli ottaa kullia suuhun ja repiä sen jälkeen munakarvoja irti hampaiden välistä. Saatika jos pallit on ajamatta, niin tää daami ei todellakaan niitä nuole, vaikka kuinka nätisti pyydettäisiin..

Onneksi meillä on miehen kanssa itsestään selvää, että molemmat on posliineja ja pidetään huoli, ettei hirveää sänkeä pääse kasvamaan. Sitäpaitsi ulkonäöllisesti se on niin kaunis ajeltuna!

N25

Vierailija
33/42 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olem 18 nuori kundi ja oon ollut aina posliini, posliini on ihan jees.

Vierailija
34/42 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna suuseksiä jollen ajele kaikkia karvoja säännöllisesti. On se kyllä kiihottavaa naidakin kun kaksi karvatonta on vastakkain.

Vierailija
35/42 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.  Ei ole mitään rumempaa ja tympeämpää kuin karvaton kulli! Ja sama pätee myös naisiin, posliini on RUMA. Yksinkertaisia ovat ihmiset jotka jatkuvasti karvojaan nyhtävöt eivätkä edes sen vertaa tajua että antaisivat luonnollisen kasvaa!

Vierailija
36/42 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lukion akalla luokalla ja mulla tottakai posliini, tyttökaverillani on kans posliini pillu. Kikkeli on söpömpi kun ei oo karvoja.

Ei jeesus soikoon....... Kuinka yksinkertainen voi ihminen olla 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Vierailija
37/42 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette asteikolla koulu. 10. vaimoni jättää pienen ihanan tupsukan, itselläni täysi posliini. on kuulemma ihanaa kun ei karvat ole suussa, samaa itsekkin kun hmmm.Minulla ihana avioliitto. suloisen karvattoman ihailija. Mie ite

Hyi helvetti 

Vierailija
38/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva.

Mieheni ei edes saksilla lyhennä karvojaan, ovat ällöttävät suihinotossa.

Vierailija
39/42 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Miehellä pitää olla tuhdit munakarvat, joiden keskeltä sojottaa puolivalmis, juureva, naisen yhteyteen tahtova aikuisen miehen elin. Se voimaannuttaa naisenkin.

Vierailija
40/42 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroitu on kaikkein paras, ei tule pistelevää sänkeä.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi