Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaton kulli kivako?

Vierailija
24.09.2010 |

Mulla on pimpsassa tosi vähän karvoja. Mieheni ajoi myös kullistaan karvat tosi vähiin. Nautin kun kaksi karvatonta kohtaa, ihanaa!

Mitäs mieltä itse olet ajatuksesta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munissa on kyllä ja alavatsassa.

Vierailija
2/42 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ole karvoja alapäässä eikä kainaloissa. Ne lähtee aina pois parranajon yhteydessä. Deodorantti ei tartu kainalokarvoihin, kainalot ei hikoile niin paljoa ja mela näyttää pidemmältä, kun ei ole pöheikköä sen juuressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joko täysin karvaton tai pientä ohutta tupsua ja olen sitä mieltä että posliinipillusta saa täyden nautinnon vain silloin kun on itsekin posliini.

Vierailija
4/42 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joko täysin karvaton tai pientä ohutta tupsua ja olen sitä mieltä että posliinipillusta saa täyden nautinnon vain silloin kun on itsekin posliini.

Vierailija
5/42 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä karvainen kulli!!

Vierailija
6/42 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siitä tyvestä ja palleistakin. Eivätpä sitten jää väliin tai hankaa limakalvojani rikki.

Vierailija
7/42 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut posliini ja ajellut kaikki pois, paitsi hiukset, kulmat ja ripset siitä lähtien kun alkoi kasvaa. Nykyään pitkään häpyalue nyppimisen ja vahaamisen jälkeen kaunis, sileä, sängetön. Tyttöystäväkin tykkää paljon, hänkin mielellään posliini mut tykkään kun välillä hänellä on karvoja. Puhdas ja seksikäs olo myös kun on täysin karvaton muiden nähden esim.kylpylässä ja uimahallissa.

Vierailija
8/42 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olem 18 nuori kundi ja oon ollut aina posliini, posliini on ihan jees.

Älä huoli, kyllä se murrosikä sullekin vielä tulee - kasvaa karvoja hassuihin paikkoihin ja ääni madaltuu. Pian ei tunnu enää niin jänskältä lukea seksijuttujakaan epätoivoissaan vauva-lehdistä...

Vierailija
9/42 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä karvaton parempi-kiihkoilua. Itsellä on karvoja ja miehellä samoin. Kerran aiemmassa elämässä joku miesystävä oli mulle ylläriksi ajanut kivekset paljaiksi ja sitten jotenkin onnellisena että kato tms. vataavaa. Mulla kyllä mieluumminkin menee halut tuommosesta. Ei haitta nuollessa jne jos on karvoja. Ja mullakin tietääkseni mies nuolee ihan niinkuin häpyhuulia ja klitorista eikä mitään karvakohtia.

Mun mielestäni ei ole edes esteettissti kaunista se karvattomuus. Nainenkin näyttää (uimahallissa katsottua) joltakin ylikasvaneelta teiniltä. Mutta tosi harvoin olen kyllä karvattomia nähnyt. Täällä saa välillä sellasen kuvan että kaikki ajaa karvansa mutta ei varmaan ole totuus. Pikku trimmus tietty mutta ei siis posliini, yäk!

Vierailija
10/42 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea naiseltakin tuollaista. En ymmärrä itsekään vouhotusta karvattomuudesta. Pillua voi pestä joten turha vedota hygieniaan.

Eniten huvittaa ne jotka eivät myönnä olevansa karvakammoisia vaan väittävät olevansa karvallisia siten, että häppäreistä ja reunoilta kaikki veks ja eteen sormen levyinen 10 mm pitkä saksittu kiitorata. :D on siinä karvat vähissä.

Vierailija
11/42 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on täysin luomu ja TYKKÄÄN. Otan lähes viikottain vehkeen suuhuni, eilä suussani ole ikinä karvoja.. (en nuole palleja..)

Itselläni on siistitty karvatupsu.

Tyttäremme ja poikamme ovat meidän perheen ainoat posliinit. En halua moista. ;)

Vierailija
12/42 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukion akalla luokalla ja mulla tottakai posliini, tyttökaverillani on kans posliini pillu. Kikkeli on söpömpi kun ei oo karvoja.

Vierailija
13/42 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen alhaalta täysin karvaton, vaimolla pikkiriikkinen tupsukka yläosassa. suukottelu on nautinnollista ja ne tuntemukset, huh. sitä paitsi hitsin siisti olo. mies 57v

Vierailija
14/42 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on vissi käyttötarkoitus. Muuten ne eivät olisi siellä missä ovat. Sitä vaan ei tyhmemmät oikkujenperässä apinalaumana vallitsevaa trendiä noudattavat tajua. Mutta kyllä se jossain vaiheessa selvinnee.

Vierailija
15/42 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off, ehdottomasti. Tykkään karvaisista miehistä, rinnassa, vatsassa ja alempana, mitä enemmän sen parempi

Vierailija
16/42 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltu mies on hirveä. Aina sänki raapimassa herkkää pillua. Ja muutenkin karvainen mies on sseksikkäämpi kuin karvaton. Mies sen pitää olla eikä poika.

Vierailija
17/42 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karvattomat ole oikein asiallisia, kyllä se paremmalta tuntuu ja maistuu kun karvojen seassa saa käydä maistelemassa ja koittelemassa. Itsellä on aika runsas karvoitus joka puolella, ei kuitenkaan älyttömän runsas. Rouvalla alapäässä kohtalainen ja tykkään karvallisesta paljon enemmän kuin ajellusta, on joskus kokeiltu. Rouva taas on sitä mieltä, että karvattomana tuntuu kuin lasta raiskaisi. Että silleen

Vierailija
18/42 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kullini on posliini ain, divaimolta vaaadin samaaa ka

Vierailija
19/42 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinipillu on heppo nuolla,niin kuin kullikin

Vierailija
20/42 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, posliini - koska pidän tunteesta olla karvaton

ja vaimolla häppärit ajeltu, ja lyhyeksi leikattu kolmio--- pidän jollaintasolla siitä että vaimolla on karvoitus - näyttävää ja kaunista, sanoisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi