Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS Syntyneitä:

Vierailija
11.04.2010 |

- Jesse Jesús Joonatan Morits

- Vaatu Alex Valtteri

- Nalle Christian

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme jiitä mutta kolme eri alkukirjainta?

Vierailija
22/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä sitten olen nipo.

Toki täällä arvostellaan muitakin asioita ilkeästi, mutta... Entä, jos lasten vanhemmat sattuvat palstalle. Nämä ovat ihan tunnistettavia nimiä kuitenkin... Miltäköhän Jessen vanhemmista tuntuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kyllä varautuakin kummasteluun ja arvosteluun.

Vierailija
24/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tällainen nimien arvostelu on vähän kyseenalaista... ehkä mä sitten olen nipo. Toki täällä arvostellaan muitakin asioita ilkeästi, mutta... Entä, jos lasten vanhemmat sattuvat palstalle. Nämä ovat ihan tunnistettavia nimiä kuitenkin... Miltäköhän Jessen vanhemmista tuntuisi?

Yksi käytti sanaa törkeä, mutta se oli ainoa. Outo ja hankala ei välttämättä ole negatiivisia ilmaisuja. Antamalla erikoisen nimen tuollaisia ihmetteleviä sanavalintoja varmasti tulee vastaan. Luettavaksihan ne nimet on tarkoitettu, jos ne lehdessä halutaan julkaista.

Vai olenko viettänyt liikaa aikaa AV:lla, kun pidän tätä normaalina...?

Vierailija
25/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos Jesse Jesús Joonatanin toinen vanhemmista on espnajankielinen niin ovat kyllä valinneet mahdollisimman hankalat nimet. Onko nimi sitten espanjalaisittain äännettynä Hesse Hesus Hoonatan, vai suomalsittain ännettynä niin kuin kirjoitetaan vai kelties joku välimuoto näistä Jesse Hesus Joonatan kenties?

Vierailija
26/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimet sunnuntai-Hesariin niin kai siinä voi olettaa että aika moni ihminen näkee ne ja saattavat herättää keskustelua...

Vierailija
27/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden sen nimisen pikkupojan. Ihmettelen,eikö vanhemmat ole kuulleet esim veetuttaa-sanaa, siistimpi muoto v*tuttaa-sanasta

Vierailija
28/34 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin analysoida tätä nimeämispolitiikkaa näin tarkasti. Vanhemmat kaiketi itse tykkäävät ja ovat ihan ylpeitä lastensa nimistä, joten se heille suotakoon. Ja toki, suotakoon myös nicopetterin ja jessicahelmiinan äideille mahdollisuus ruotia näitä täällä.

Vierailija
29/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih ;-), toivottavasti et lyönyt vetoa (ainakaan isosta summasta), koska Vaatulla ei ole Veeti-veljeä ;-) . t. Vaatun äiti

Vierailija
30/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siihen on tottunut, mutta kyllä ihmisillä voi oikeesti olla nimiä, joita ei ole suomalaisia varten keksitty.

Vierailija
31/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt meille mistä keksit pojan nimen?? :)

Vierailija
32/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ole nykyisin virallistanut lempinimeään. Miehen nimi kai Vaatu lie.

Tiedän Pohjois-Pohjanmaalta kaksi. Toinen on nainen, (muistaakseni tanssi)taiteilija, toinen on pienehkö poika.

Tarkistin juuri väestörekisteristä tuon, niin neljähän niitä yhteensä on. Kolme poikaa, yksi nainen.

Vierailija
33/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pitäiskö sanoa Jesustella... kaiken täpinän lomassa.

Olisipa mullakin niin paljon aikaa, että voisin analysoida tätä nimeämispolitiikkaa näin tarkasti. Vanhemmat kaiketi itse tykkäävät ja ovat ihan ylpeitä lastensa nimistä, joten se heille suotakoon. Ja toki, suotakoon myös nicopetterin ja jessicahelmiinan äideille mahdollisuus ruotia näitä täällä.

Vierailija
34/34 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nimi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä