Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä Ticket to hevönin vaatteissa on niin ihmeellisen ihanaa?

Vierailija
10.04.2010 |

Tää palsta ihan kuhisee Ticketti-faneja ja kieli pitkällä Hullujen Päivien TTH-tarjouksia odottelevia. Mikä niissä viehättää muihin merkkeihin verrattuna? Onko se laatu, ulkonäkö vai sen brändin maine tyyliin "porvariston hillitty charmi"? Valaiskaa mua.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ticketti oli in joskus mutta OLI JO.

jos joku nyt nimen perusteella ostaa niin urpohan sen täytyy olla.

Makuja monenlaisia,minä yhdyn edelliseen että reimatecci näyttää koiranoksennukselta, siksi ostan joskus tickettiä.onko ap hyvä selitys,vai kaipaatko viälä jotain?

Vierailija
22/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Reimatecin laadusta ja ihanuudesta. Rasavillit ja Briot oli vain köyhien vaatteita.

Nyt samainen rouva puhuu vain Ticketistä ja nyt Rasavillit ja REimatecit on vain köyhällistölle....

Muistatteko, pari vuotta sitten kaikilla piti olla reimatekit. Kukaan ollut koskaan mistään tiketeistä kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec

Tyypillinen lähiöstatuspuku!

Vierailija
24/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä kun lapset kulkee kalliissa haalarissa.

Musta ne on ihan kamalan näköisiä.

Vierailija
25/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi toisensa jälkeen. Mitä järkeä olisi siis ylipäätään ostaa mitään muuta kuin halvinta: miksi ostaa Audi kun Skodan saa paljon halvemmalla jne jne, lista on loputon. Eiköhän se ole se mielikuva kyseisen merkin laadusta, mikä ei aina vastaa hintaa, mutta pääasiallisesti kalliimpi on kuitenkin laadukkaampi.

Vierailija
26/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille merkkivaatteita, varmaan 80% lasten vaatteista on kirppareilta hankittuja, ja enimmäkseen Lindexiä/H&M:ää jne.

Mutta olen jo kolmena vuonna ostanut molemmille lapsille tuon Ticketin plain rain puvun, joko uutena tai käytettynä, koska olen ollut siihen niin tyytyväinen.

Olen todella tarkka lasten vaatteiden ulkonäöstä ja väreistä siitä huolimatta että melkein kaikki on käytettyä, ja se on myös yksi syy miksi suosin Tickettiä. Yhdyn edellisiin kirjoittajiin tuossa että Reimatecit ym. voivat olla todella rumia, itse suosin ulkovaatteissa yksiväristä, siihen on sitten helppo yhdistellä asusteita ym.

Tosin erehdyin ostamaan viime vuonna Ticketin toppahaalarin, se oli pettymys. Hihan- ja lahkeensuut aivan liian piukat, ja puku on niin kankea että 3-vuotiaankin oli hankala siinä liikkua! Hyvä puoli tuossa on että Ticketin puvuista saa melkein omansa takaisin jos on alesta ostanut ja myy vähäisen käytön jälkeen eteenpäin.

Vierailija
27/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivärisyys ja hankala nimi saavat av-maamot kauppoihin Ticettejä ostamaan.

Vierailija
28/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä vähän kalliimpia (just Ticket, Reima) että sitten edullisempia (Lassie, Jonathan). Valintaperusteeni on joku muu kuin merkki. Esim tytöllä oli tänä vuonna Ticketin haalari, mutta keskimmäiselle pojalle en sitä ostanut koska hän on niin hoikka pituuteensa nähden, että Ticketin suht leveässä puvussa hän näytti ihan liito-oravalta. Vanhin poika puolestaan kulki Ticketin talvitakissa. Nuorimmalle taas ostettiin Jonathanin haalari varuiksi (isoveljeltä oli jäänyt suht hyvä Reiman haalari, mutta haluttiin varmuudeksi toinen ostaa varalle). Kaikilla oli sitten hanskoja ja hattuja sekä Lassielta, Reimalta että Lenneltä, riippuen käyttötarkoituksesta ja mallista ja myös värityksestä.

Vierailija
29/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltään muulta merkiltä ei saa välikausipuvuksi sopivaa pukua niin halvalla. Plain rain maksaa viitisen kymppiä ja ON HYVÄ!

Minä olen ostanut Ticketiä halvan hinnan ja yksivärisyyden vuoksi. Eikä nimi ole minulla ollenkaan vaikea kirjoittaa!=)

Vierailija
30/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees mennä. Mutta yleisesti ottaen Ticketit musta parhaimman näköisiä. En kuitenkaan kalliin hinnan takia niitä kovin usein osta. Joskus sorrun kuitenkin:)

Vierailija
31/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se "meno" löytyy?

Minä en vain pysty ostamaan lapselleni vaatetta, jonka merkki on suomeksi suurin piirtein 'menolippu taivaaseen'. Joo, tiedän, on typerää ja taikauskoista. Ostan yleensä Reimateciä, vaikka ne ovatkin mielestäni joskus aika rumia ja 'härpäkkeellisiä'.

Vierailija
32/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut Ticketin vaatteita, koska pidän niiden väreistä. Osa TTH:n vaatteista ovat olleet todella kestäviä, osa ihan samaa tasoa kuin muutkin (kun lapsi ei ole enää rattaissa istuva taapero, vaan eskarilainan/ koululainen).

Ostan vaatteita myös Seppälästä, Lindexistä, Henkkamaukasta, alennusmyynneistä, kun kivannäköisiä ja toimivia vaatteita tulee eteen.

Miksi satsaan lasten vaatteisiin? Koska rakastan lapsiani ja haluan heidän pukeutuvan kauniisti! Mieluummin lapsilla hyvät vaatteet kuin upea auto. Hienoa ihmistä minusta ei kuitenkaan saa: omat vaatteet eivät ole yhtä huolella valittuja...

Hinta... mammat luulee, että heistä tulee hienompia ihmisiä kun lapset kulkee kalliissa haalarissa. Musta ne on ihan kamalan näköisiä.

Vierailija
33/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että pitämällä tth:n vaatteita lapsesi päällä hän kuolee ja joutuu taivaaseen?

Kaikki me kuollaan joskus ja toivottavasti meikäläinen löytää itsensä taivaasta, mutta ei sinne taivaaseen mennä tanskalaista vaatemerkkiä päällä pitämällä. Taisi olla ihan eri kriteerit.

Minä en vain pysty ostamaan lapselleni vaatetta, jonka merkki on suomeksi suurin piirtein 'menolippu taivaaseen'. Joo, tiedän, on typerää ja taikauskoista. Ostan yleensä Reimateciä, vaikka ne ovatkin mielestäni joskus aika rumia ja 'härpäkkeellisiä'.

Vierailija
34/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se "meno" löytyy?

Tää ei voi olla enää totta... Mä tikahdun =) =)

Vierailija
35/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toi eka malli tällä sivulla http://www.travalle.fi/wordpress/?page_id=17). Myös monilla muilla tanskalaisilla merkeillä ja POP:lla on niitä yksivärisiä haalareita. Ticketin Plain Rain ei mielestäni ole vastaava vk-puku, mutta sellainenkin meiltä löytyy. Itse tykästyin tänä vuonna niihin Ticketin tähtivaatteisiin kauniin kuosinsa takia.

Olen jo vuosia ostanut kaikki talvivaatteet Ticket to Heavenilta ja välikausivaatteet Polarn o Pyretiltä siitä yksinkertaisesta syystä, että tykkään yksivärisestä linjasta. Samasta syytä ostan talvi- ja kevät vaatteita myös H&M:lta, joka tekee makuni mukaan yksiväristä. Reima, Jonathan ja erityisesti Remu vaan ovat niiiiin kestämättömän rumia omaan silmääni :)

Vierailija
36/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta kyllä lapsilleni ikinä sen merkkisiä vaatteita...

Vierailija
37/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä se "menolippu" on ihan ok, mutta siis virallisesti ehkä matkalippu, pääsylippu ;)

Mistä se "meno" löytyy?

Vierailija
38/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun reimateccien ja muiden katselusta tulee paha olo.

Vierailija
39/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näen Ticketit kaikkea muuta kuin kauniina; useita järkyttäviä shokkivärisiä kuoseja ja niissä yksivärisissä hp:lläkin myytävissä asuissa tökkii se "lötkön" näköinen ulkoasu. Vaate roikkuu päällä kun on niin ohutta kangasta.

Istuvuudenkin kanssa on vähän niin ja näin, etenkin talvipukujen leveä pötkömalli lyhyine lahkeineen ei ole kaunis vaikka kuinka katsoisin. Makuasia siis. Mutta eivät kyllä istukaan hyvin nuo leveät pötköpuvut, sama juttu Legon haalareissa muuten.

Tuosta yksivärisyydestä tykkään kyllä itsekin, värit on jotkut ihan nättejä; mutta yksivärisiä vaatteita saa onnksi muualtakin, ja paremmin istuvina. Ei ne reimatekit ja tikutit ole ainoat vaihtoehdot lastenvaatteissa ;) Eli en ymmärrä minäkään niiden ihanuutta, myöntäkää pois mammat että se statusmerkki niissä lisää houkuttavuutta.

Vierailija
40/57 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa niihin, jotka eivät nimen vuoksi osta Ticketin vaatteita. Taikauskoista joo, mutta musta on tosi huono ajatus antaa sellainen nimi lastenvaatteille. En vain halua pukea lastani sen nimisiin vaatteisiin.

Reimat on rumia, Lenne on mun suosikkini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi