Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamponit ja nolo ongelma...

Vierailija
10.04.2010 |

Onkohan mun vatsanpohjan lihakset huonommassa kunnossa kuin luulinkaan...

Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia vatsanpohjan lihasten takia, vaikka lapsia on kolme, enkä nyt mitenkään superinnokkaasti ole niitä treenannut. Vähän sillon kun sattuu muistamaan... (Mieskään ole valittanut ja sanoo, että ihan riittävästi kykenen "rutistelemaan" ;P)

Nyt sit eka kertaa lasten saannin jälkeen kokeilin tamponia... En edes huomannut itse mitään erikoista ja ajattelin, että voishan noita taas joskus ehkä käyttääkin (käytin paljon nuorempana) Mut sit kun kävin vessassa ihmettelin, että mitä hemmetin ohivuotoa mulla oikein oli tullut... Paitsi ettei tainnut olla ohivuotoa vaan ihan rehellistä virtsankarkailua, enkä ees huomannut mitään! WTF!!

Apua! Johtuuko tuo tamponista?? Mitä ihmettä oikein tapahtui? :O Kellään moista ongelmaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut aiheutti hihityskohtauksia...

Vierailija
2/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsarakko laskeutunut. Tamponi painaa virtsarakkoa ja silloin se tyhjenee kuin itsestään. Mutta ei sille mitään voi tehdä. Ehkä lantionpohjan lihasjumppa auttaisi hieman, ehkä ei.

Mutta en osaa ap:lle antaa minkäänlaista diagnoosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tamponi on tulollaan ulos emättimestä ja kusta suihkuaa tamponin päähän.

kyse samasta jutusta kuin mulla, mutta joskus kun pidän tamponia pidemmän aikaa, pikkuhousuihin tulee märkä läntti, siis ihan väritön sellainen. Usein tää tapahtuu silloin, kun tamponi on kokonaan märkä, mutta sen alapää - siis se jossa naru on - ei ole varsinaisesti veressä. Jotain nestettä tamponista kuitenkin erittyy takaisin pikkuhousuihin, narukin on silloin kostea.

Virtsankarkailua se ei ole, koska sitä ei muulloin esiinny. Yleensä käytänkin kuukuppia, ja sen kanssa ei tällaista tapahdu.

Vierailija
4/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsarakko laskeutunut. Tamponi painaa virtsarakkoa ja silloin se tyhjenee kuin itsestään. Mutta ei sille mitään voi tehdä. Ehkä lantionpohjan lihasjumppa auttaisi hieman, ehkä ei.

Vierailija
5/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika 4 v. ja viime kesänä ostettiin trampoliini. Ystävät mua varoittivat siinä hyppimisestä. En uskonut, kun jumppaillut olen ja hyvin "pitää" normaalisti, mutta niin vaan lirahtelee, kun kunnolla pomppii... Siis ja mulla ei oo tuolla asialla mitään tekemistä tamponin kanssa. =o(

Vierailija
6/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse samasta jutusta kuin mulla, mutta joskus kun pidän tamponia pidemmän aikaa, pikkuhousuihin tulee märkä läntti, siis ihan väritön sellainen. Usein tää tapahtuu silloin, kun tamponi on kokonaan märkä, mutta sen alapää - siis se jossa naru on - ei ole varsinaisesti veressä. Jotain nestettä tamponista kuitenkin erittyy takaisin pikkuhousuihin, narukin on silloin kostea.

Virtsankarkailua se ei ole, koska sitä ei muulloin esiinny. Yleensä käytänkin kuukuppia, ja sen kanssa ei tällaista tapahdu.