Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkafetissi! Kertokaa minulle (naiselle)

Vierailija
19.09.2010 |

..mikä siinä viehättää?

Mitä se tarkalleen ottaen on? Miksi miehet viehättyvät naisten jaloista? Mitä he haluavat tehdä jaloille/jaloilla?

Millaiset jalat ovat kauniit?

Onko viehätys jalkoja kohtaan enemmän kuin naisen muuta ruumista kohtaan? Haluaako jalkafetissimies esimerkiksi runkata mielummin ihaillen jalkoja vai kiihottaako jalat ja sen seurauksena haluaa yhdyntää?

Kertokaa kaikki!

-n26

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen vaimoni jalkapohjia ja imen hänen varpaita säännöllisesti. Se on vaan niin mahtavaa ja hän nauttii myös :) otan myös jalkaterää niin paljon suuhun kuin sinne mahtuu, vaimo tykkää nähdä miten paljon sinne sopii. Joskus tämä on esileikki ja joskus vain muuten vaan nuolen hänen jalkoja koska minä ja hän nautimme siitä molemmat :) Välillä teemme niin että hän istuu sohvalla paljain jaloin viiniä maistellen ja minä olen alastomana kontillani nuolemassa vaimon jalkoja, siinä hän sitten nauttii täysin siemauksin ja käskee nuolemaan ja palvomaan jalat paremmin :)

Vierailija
42/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies86 kirjoitti:

Nuolen vaimoni jalkapohjia ja imen hänen varpaita säännöllisesti. Se on vaan niin mahtavaa ja hän nauttii myös :) otan myös jalkaterää niin paljon suuhun kuin sinne mahtuu, vaimo tykkää nähdä miten paljon sinne sopii. Joskus tämä on esileikki ja joskus vain muuten vaan nuolen hänen jalkoja koska minä ja hän nautimme siitä molemmat :) Välillä teemme niin että hän istuu sohvalla paljain jaloin viiniä maistellen ja minä olen alastomana kontillani nuolemassa vaimon jalkoja, siinä hän sitten nauttii täysin siemauksin ja käskee nuolemaan ja palvomaan jalat paremmin :) meillä samat metkut ja aika usein myös runccaan vaimoni jaloille ruiskien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa tuohon vastata, mikä niissä kiihoittaa itsekin ihmettelen. Ex vaimoni ( teini rakkauteni) kanssa ollessa en tiennyt minulla kyseistä fetissiä olevankaan kun hän ei jalkojaan koskaan pyytänyt mitenkään huomioimaan. Nykyinen avokkini taas pyytää aika usein hieromaan ja rasvaamaan jalkojaan ja jo ensinmäisellä kerralla kun hän jalkansa syliini hierottavaksi nosti sain varsin pian erektion.Ihmettellin hieman mielessäni asiaa ja kun sama toistui taas seuraavilla kerroilla tajusin löytäneeni itsestäni uuden puolen. Kerroin Marjalle asiasta ja hänestä se oli vain kiva juttu ja siitä lähtien jalkaleikit on kuuluneet meidän seksiimme esileikkinä ja välillä vain hänelle mielihyvää tuottavana tapahtumana tai joskus myös minulle paineen purkaamisena.

Vierailija
44/45 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä kiihoitun naiseni jalkojen hieromisesta ja nuolemisesta. Parhaat orgasmit saan kun vaimoni tyydyttää minut varpaillaan terskaa hyväilemällä. Orgasmi tulee hitaammin kuin perinteisessä naimisessa, suuhunotossa tai käsillä tuotettuna, kosketus on jotenkin kevyempi ja orgasmin rajamailla olo kestää kauemmin ja kun laukeaminen lopulta tulee on se joka kerta älyttömän voimakas. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
45/45 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut nuoresta miehestä lähtien sukkis-/stayup -fetissi, mikään ei ole kiihottavampaa kuin normaalivartaloisen perus hoikan naisen jalat, sääret, reidet ja pakarat ohuisiin nailoneihin verhottuna. Viime vuosina on myös varsinainen jalkafetissi tullut esiin, mitä ei aiemmin ollut yhtään. Sääli vain että vaimollani on melko rumat jalat, leveä jalkaterä, kippuraiset varpaat, vaivasenluuta ja välillä kuivat koppuraiset kantapäät, mikä ei kiihota yhtään. Sukkiksissa/stay upeissa kokonaisuus saa minut kiihottumaan kyllä, tuo jalkahomma vähän harmittaa, vaan toimeen on tultava. En välitä varpaiden ja jalkojen nuolemisesta lainkaan, tykkään katsella ja kosketella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan