Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkafetissi! Kertokaa minulle (naiselle)

Vierailija
19.09.2010 |

..mikä siinä viehättää?

Mitä se tarkalleen ottaen on? Miksi miehet viehättyvät naisten jaloista? Mitä he haluavat tehdä jaloille/jaloilla?

Millaiset jalat ovat kauniit?

Onko viehätys jalkoja kohtaan enemmän kuin naisen muuta ruumista kohtaan? Haluaako jalkafetissimies esimerkiksi runkata mielummin ihaillen jalkoja vai kiihottaako jalat ja sen seurauksena haluaa yhdyntää?

Kertokaa kaikki!

-n26

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkeihin lähinnä meillä liittyy. Eikä aina johda seksiin. On vain mukavaa hieroa, voidella ja suudella varpaita, pikkasen välillä voi ihan pikkusen näykätäkkin. Mut jalkahoidon laatu näkyy heti naiseni kasvoilta, mitä kauniimpi ilme niin sitä paremmin saan itse fiiliksiä.

Vierailija
22/45 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun nainen on rennosti makuulla ja nostaa ihanat jalkansa mun syliin hyväilyyn ja suudeltavaksi. Se on mahtava nautinto molemmille ja kiihottaa mielettömästi hoidella siinä naistani 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hieroa naisen varpaita ja jalkapohjia enkä toki pahakseni laita jos nainen jalallaan hieroo mua😊

Vierailija
24/45 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kiihottuu kun hänen varpaita hyväillään ☺

Vierailija
25/45 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

allu699 kirjoitti:

Meillä vaimo kiihottuu kun hänen varpaita hyväillään ☺

Niin meilläkin. Erityisen kovasti vaimo kiihottuu, kun varpaita imee.

Vierailija
26/45 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisen jaloissa viehättää? Riippuu paljolti keneltä sitä kysyy. Niin kuin mieltymyksissä yleensäkin, jaloissa kiinnostavat eri asiat. Ei ole yhtä oikeaa tapaa jaloilla miellyttää, ja tämä kyllä monesti unohtuu; vaikka naisella olisi aiempaa kokemusta jalkafettareista, niin uuden kumppanin kanssa voi tulla yllätyksiä tai uusien asioiden opettelua. Eli keskustelu näistä kannattaa aina.

Mistä itse pidän naisen jaloissa? Hoidetut jalat, punaiset kynnet, koko ~37-38. Erityisesti pidän vastalakattujen varpaiden tuoksusta.

Tykkään antaa jalkahierontaa, ja tulla myös jaloilla hierotuksi. Erityisen sytyttävää on pelkillä varpailla huulten ympärystän ja nännien hyväily.

Jalkojen käytössä on syytä muistaa myös, että kaikki eivät halua tuntea kipua/ronskeja otteita. Jaloilla kannattaa myös kokeilla tyydytystä eri kulmista ja jalkaterien eri osilla. Itselle mieluisinta on, kun naisen jalkapohja liukuu paisuvaisen päällä niin että varpaat hieroo/työntelee kiveksiä ja kantapää nupin päätä. Naisen toinen jalka voi olla tukena vrt. nakkisämpylä. Oma asento ylösalaisin tai nelinkontin.

Vierailija
27/45 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni jalkapohjia olen rakastelun yhteydessä nuoleskellut....naiseni on runkannut minut jaloillaan....tosi kauniit jalkapohjat, nilkat...lakatut varpaankynnet...ooh

Vierailija
28/45 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni antaa mulle footjob tuntuu tosi hyvältä!!!!!

Vierailija
29/45 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ukkeli kiihottuu jo säärien näkemisestä. Erityisesti sirot sääret.

Kiihotun enemmän säärien kuin rintojen näkemisestä. Mulla on ollu tää

fetissi aina. Muistan saaneeni ekan stondiksen 6-vuotiaana.

Sääret sukkiksissa kiihottaa mutta paljaat sileät sääret toimii myös

Mulla on onneksi pari sirosääristä ystävää, joilta saan silloin tällöin hieronnan.

Homma menee niin että hieron daamin jalat ensin öljyn kanssa (kaikki naiset on tykännyt).

Tässä vaiheessa jo kalu meinaa tulla housuista läpi. Lopuksi otan sääret syliin ja laitan kalun öljyttyjen pohkeiden väliin ja hieron niillä kalua niin että laukean. Jotkut pitävät tätä outona?

Mutta tuntemani naiset pitää pikku juttuna saan ikään kuin palkkion hieronnasta! Loistavaa!!!

-Make

Vierailija
30/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kenkäfetissi ja tykkään naida korkkareiden varvasaukkoja. Voisin vaikka tarjota drinkin naiselle, joka lainaa hetkeksi korkkaria, että käyn vessassa, tai sitten vaikka naisen kotona.

Vierailija
31/45 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/45 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson esim. Einin kauniita sääriä, niin kiihottuminen alkaa samalla sekunnilla kun näen tuon söpön mimmin. Einillä kun sattuu olemaan niin jumalaisen kauniit ja sopusuhtaiset sääret, että kulli kovenee viidessä sekunnissa! Siispä ei ole mikään ihme, kun hän käyttääkin keikoillaan enimmäkseen minihametta, sekä kauniin värisiä sukkiksia/sukkia. Eini on mielestäni todella viehättävä nainen, koska hänen sisäinen kauneutensa on niin hurmaavaa luokkaa, ja siihen kun yhdistetään henen ulkoinen olemus, (säärineen), niin kyllä kelpaa katsella ja kiihottua tuollaisesta naisesta.

Vierailija
33/45 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään jalkoja väheksymättä minusta naisten sievät ja kauniit kädet ovat paljon kiinnostavammat.

Tämä kiinnostus heräsi jo yläasteikäisenä kun vietin paljon aikaa koulun viereisessä kirjastossa. Siellä työskenteli  todella viehättävä, (siihen aikaan) keski-ikää lähentelevä kirjastotäti jolla oli aina ihan täydellisen kauniit kädet. Hänellä oli pitkät ja hoikat sormet ja paljon käsillään töitä tekeväksi myös melko pitkät kynnet. Nekin aina täydellisen siistit, usein ilman mitään lakkauksia mutta aina toisinaan kiiltäviksi lakatut.

Tykkäsin aina lainata ison kasan kirjoja ja katsella kun hän sievillä käsillään syötti niitä tietokoneelle yksi kerrallaan.

Vierailija
34/45 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään valtavasti nuuhkia naisten korkokenkiä

Vierailija
35/45 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 62 vuotias täti pyysi tuomaan joulukuusen. Olin juuri täyttänyt 16. Vein kuusen aattoaamuna. Pyöreällä rouvalla oli joulumekko yllään ja pulleiden säärien verhona ihon väriset saumasukat. Hän esitteli talossa tehtyä remonttia muutamalla sanalla. En ymmärtänyt remontista mitään, kun en ollut saada katsettani irti hänen sääristään. Kyllä sääret voi olla ihanat, vaikka ikää ja painoakin on. Lämmöllä muistan tuota kuusen vientiä.

Vierailija
36/45 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hieroa ,suudella , nuolla jalkapohjia ja varpaita. En kaipaa yhdyntää riittää kun saan jalkojen parissa touhuta.  Jalat on mielenkiintoiset, jalan muoto, varpaitten muodot jalkapohjien kuviot/rypyt. Ei ole kahta samanlaista jalkapohjaa, vasen ja oikea jalka ei ole peilikuvat keskenään. Kauniit jalat on pienet, korkeintaan 39, terveet, hoidetut. Jaloissa pitää olla tuoksu, ei haju. Esim. juustonaksuille tuoksuvat jalat on nam. Vaimolla on ihanat 39,n jalat joita saan hieroa ja hyväillä, mutta hän ei pidä noulemisesta. Jos ketä kiinnostaa tämän kaltaiset jalka jutut ja nuollakkin saisi, olisin valmis satunnaisiin tapaamisiin. Kirjoittaa voi : baresoles@luukku.com

Vierailija
37/45 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuolin emännän varpaita, josta hän vaikutti kiihottuvan( tai ainakin näytteli kiihottuvan). Itsiäni kiihottaa ihan kaikki päästä varpaisiin joko itse nuolijana tai saajana( tätä ei kyllä tapahdu kuin kerran sadassa vuodessa).

Vierailija
38/45 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähettää. Pistä s.posti ossa :)

Vierailija
39/45 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up kiinnostaa tämä aihe

Vierailija
40/45 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kans tuntuu miehellä olevan jonkinlainen fetissi jalkoihin, stay-up sukkiin ja korkokenkiin.

Samat kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi