Facesitting
Kaikkein parasta seksissä tai ns esileikeissä on ku nainen tulee kasvojen ylle hajareisin ja siitä hiljaa laskeutuu istumaa kasvojen päälle lantiota keinuttaen.
Vaimoni teki näin joskus, nykyään ei enää ollenkaan. kuulemma ei ole kivaa.
Onko naisia jotka jopa nauttii tästä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että toinen laskisi paskaisen perseensä naamalleni? No joo, kiitos ei. Tää on näiden anaali-ikäisten touhuja.
Sinullahan tässä tuli ensimmäisenä paska ja anaali mieleen. Suosittelen myös parantamaan omaa hygieniaasi.
Normaalisti pyyhitty pylly ei tuota vastenmielisyyttä. Ei siinä paska haise. Ihan mukava tunnelma siitä syntyy.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää istua kasvoilla, mutta silleen, että olen polvillani, ja lasken itseni suun päälle ja liikun niin, että kieli menee just sinne missä se tuntuu hyvältä.
Tämähän siinä onkin ideana. Ei siinä pystyisi nuolemaan jos oikeasti koko painolla naamalla istusi
Mä kyllä tykkään ja mun mies samaten. Melkein aina saan suuseksiä juuri siinä asennossa. Mies on siinä pikkaisen alistettu a, mistä hän nauttii. Mä tykkään kun hän sitten laittaa mun pepun ympäri käden ja sormet mun pyllyreiälle. Ja sitten kun laukean, hän pääsee työntämään kielen tosi syvälle mun sisään, mikä jostain syystä lisää sitä nautinnon tunnetta. On kivaa😊
Sinullahan tässä tuli ensimmäisenä paska ja anaali mieleen. Suosittelen myös parantamaan omaa hygieniaasi.