Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facesitting

Vierailija
11.09.2010 |

Kaikkein parasta seksissä tai ns esileikeissä on ku nainen tulee kasvojen ylle hajareisin ja siitä hiljaa laskeutuu istumaa kasvojen päälle lantiota keinuttaen.

Vaimoni teki näin joskus, nykyään ei enää ollenkaan. kuulemma ei ole kivaa.

Onko naisia jotka jopa nauttii tästä?

Kommentit (64)

41/64 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kyllä facesitting. Puhdas ja siistitty pillu vaan.

mies 40+

Vierailija
42/64 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaa.ehkä kerran kännissä vaimon kans kokeiltu.minä.ainaskii nautin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on seksissä sitä kaikkein parasta kun saa antautua miehen nuoltavaksi, ja hän kiihottuu siitä valtavasti niin kuin minäkin. Nuorempana olin niin estoinen etten uskaltanut kokeilla mutta nyt 40v. ja haluan hirveästi että saan levittää vittuni nuoltavaksi. Orgasmi on jotain järisyttävää.

Vierailija
44/64 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kovasti. En vain ihan osaa rentoutua siinä. N

Vierailija
45/64 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/64 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nykyään lempiasento. Satisfaierilla kun vaimo antaa lisää vauhtia niin kohta on nesteet suussa. Nam😛

Vierailija
47/64 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tänne pitäis tulla ne ukot , jotka väittävät että naiset saavat vaan panolla...ja ihan hirvet orgasmit!! hahhaa.

KYllä naiset tietää miten ne orgasmit tulevat humahtamalla!

Vierailija
48/64 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuinkahan moni on joutunut järkyttymään mun kanssa. Oon luullut, että jos mies yleensäkin tykkää nuolla niin sen harrastaminen eri asennoissa on ihan normi juttu. Tajusin vasta jossain vaiheessa, että tälle asennolle on oma nimikin. Harvemmin ehkä olen suorastaan naamalle istunut ainakaan silloin ihan kokemattomana tyttönä, vaan mies on hakeutunut alle itse. Tästä siis ujojen naisten miehille vinkki: jos mies tätä haluaa niin voihan naista panna takaa päin ensin, ja kun nainen on jo valmiiksi kontillaan, pitää tauon ja mies sujahtaa itse selällään alle haarojen väliin nuolemaan. Ehkä nainen siitä rohkaistuu ja voi joskus myöhemmin tulla itse naamalle, jos juuri se naisen aktiivisuus pillun tyrkytyksessä on se juttu. Helpompi siihen on päästä, jos asento muuten tuttu.

Tätä peräreikä ihmettelyä en myöskään tajua ollenkaan. Ihan yhtä lähellä se pillua on missä asennossa vaan.

Vierailija
49/64 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, kuinkahan moni on joutunut järkyttymään mun kanssa. Oon luullut, että jos mies yleensäkin tykkää nuolla niin sen harrastaminen eri asennoissa on ihan normi juttu. Tajusin vasta jossain vaiheessa, että tälle asennolle on oma nimikin. Harvemmin ehkä olen suorastaan naamalle istunut ainakaan silloin ihan kokemattomana tyttönä, vaan mies on hakeutunut alle itse. Tästä siis ujojen naisten miehille vinkki: jos mies tätä haluaa niin voihan naista panna takaa päin ensin, ja kun nainen on jo valmiiksi kontillaan, pitää tauon ja mies sujahtaa itse selällään alle haarojen väliin nuolemaan. Ehkä nainen siitä rohkaistuu ja voi joskus myöhemmin tulla itse naamalle, jos juuri se naisen aktiivisuus pillun tyrkytyksessä on se juttu. Helpompi siihen on päästä, jos asento muuten tuttu.

Tätä peräreikä ihmettelyä en myöskään tajua ollenkaan. Ihan yhtä lähellä se pillua on missä asennossa vaan.

Ihana nainen!! :)

Vierailija
50/64 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo istuisi vaikka aamusta iltaan naamallani menkkojen aikaan. Kuukuppi hänellä käytössä joten ihanaa puhdasta pimperoa saan nuolla. M41

Vierailija
51/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex puolison kanssa aloitettiin tästä ja lopetettiin tähän. Tuli lopuksi istumaan kasvoille jos tulin ensin ja yleensä tulin ja sain nuolla spermat pillusta

Vierailija
52/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesitting on kypsää seksiä. Ei ihan aloittelijoille.

Vierailija
53/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää istua kasvoilla, mutta silleen, että olen polvillani, ja lasken itseni suun päälle ja liikun niin, että kieli menee just sinne missä se tuntuu hyvältä.

Vierailija
54/64 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun kaveri (mies) tulee intistä lomalle suoraan luokseni ja istuu naamalleni, ensin intin maastokuvioiset housut jalassa, sitten intin kalsareissa, ja lopulta paljaalla karvapyllyllään. Suihkuun mennään vasta kun ollaan nautiskelu.

M24

Vierailija
55/64 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokulta squirttaa aina niin ei ilkiä piästää parran päälle.

Vierailija
56/64 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nyt joku ystävällisesti vääntää ratakiskosta sen asennon miten tuota harrastetaan? Mun miehellä on julmentun leveät hartiat, ja mä olen pieni, en ymmärrä mihin mä laitan polveni että saisin pilluni riittävän lähelle sitä naamaa. 

Vierailija
57/64 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onk0 äitejä jotka harrastaa 50v tätä vielä miehelleen?

Vierailija
58/64 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko nyt joku ystävällisesti vääntää ratakiskosta sen asennon miten tuota harrastetaan? Mun miehellä on julmentun leveät hartiat, ja mä olen pieni, en ymmärrä mihin mä laitan polveni että saisin pilluni riittävän lähelle sitä naamaa. 

Pään molemmin puolin jalat

Vierailija
59/64 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesitting olisi ehdottomasti otettava mukaan seksuaaliopetukseen kouluissa. Jokaisen pitäisi osata sen aakkoset.

Vierailija
60/64 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jalat melkein kokonaan koukussa mutta paino kuitenkin polvillä, kyllä leveäharteinenkin mies mahtuu sinne alle. Siirrät vain polviasi ja nilkkojasi etäämmälle, niin samalla pillusi laskeutuu paremmin suun päälle. Ota tukea käsilläsi vaikka sängynpäädystä tai seinästä. Ei ole ikinä ollut ongelmia, etteikö miehen nuoleminen olisi tässä asennossa onnistunut oikein hyvin, vaikka allani on ollut myös isokokoisia ja leveäharteisia miehiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme