Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facesitting

Vierailija
11.09.2010 |

Kaikkein parasta seksissä tai ns esileikeissä on ku nainen tulee kasvojen ylle hajareisin ja siitä hiljaa laskeutuu istumaa kasvojen päälle lantiota keinuttaen.

Vaimoni teki näin joskus, nykyään ei enää ollenkaan. kuulemma ei ole kivaa.

Onko naisia jotka jopa nauttii tästä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tullut kokeiltua, jokohan tästä mielisairaalaan joutas..
Ei mua ainakaan toi peppu pelota tai ällötä. Eipä tulis varmaan anaaliseksiäkään harrastettua silloin.Kivaahan toi on kuhan on puhtaat paikat ja tietynlainen osaaminen ja päättäväisyys naisella, ettei tosiaan vaan istuta naamalle ja jäädä siihen, niinkuin uskon että moni näistä niin luulee jotka jotenkin sairaana tätä pitävät. Ei nainen ikinä ole kirjaimellisesti vaan ja ainoastaan istunut mun naamalle, vaan tuo pimpsaa mun kielen ja naaman luo ja niillä liikkeillä mitkä kiihottavimmilta tuntuu mutta niin että minä pääsen nuolemaan ja toki nainen saa istua sen verran että kieltä voi käyttää paremmin. Ja kiihottavaa on sekin kun nainen kontroloi tilannetta, oma naiseni tykkää tällaisesta kuten itsekin, makuasioitahan nämä toki on. Tälläsissä hommissa löytyy kyllä ne omat jutut mistä tykkää. Naiseni kanssa kokeilen mielelläni vaikka mitä, ei nyt tulis sen takia mieleen hakea apua.

Vierailija
22/64 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin ja teen joka viikko mieheni iloksi:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ootko ajatellut hoitoon hakeutua, miehen kanssa toki, ihan mielisairastahan toistensa miellyttäminen on. Löysää sitä siveysvyötä ja kokeile saatat tykätä! Me ihmisten kun kiihotutaan niin eri asioista, ja niin kauan kun eläimet ja lapset saa olla rauhassa ja mennään kuitenkin lain puitteissa, niin ei muuta kun fantasioita toteuttamaan. Sellaisessa ei ole mitään sairasta.

Vierailija
24/64 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa haisevan ja paskaisen peräreiän naamalleen.. ja turha selittää, että pesty.. paska siellä haisee silti.

Vierailija
25/64 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen nenä on isompi kuin hänen kullinsa, niin on luonnollista, että neito pyytää saada istua miehen naamalle.

Vierailija
26/64 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli tosi hauska "heheh" joo... nenä niinku kullina ei vitsi...
Facesitting ei tarkoita perseenreijän hieromista naamaan ja suuhun, ei meillä ainakaan, naista toi tyydyttää, ihan sen takia että saa hetken kontrolloida minua, käy se mullekkin ja kyllä minä pillua mielellään nuolen jos se mun naaman eteen vielä tuodaan keinumaan. kyllä mä pyllyäkin voisin nuolla ihan vaikka siksi että teillä ois jeesusteltavaa haisevista perseistä ja siitä mitä muut makkarissaan tekevät. ps. En tiedä jos vaimon paino pyörii siellä parinsadan kilon hujakoilla, jättäkää väliin vaan, ei se sitten ihme ookkaan ettette siitä nauti. Minä nautin tästä = pillunnuolemisena, joka ei tietääkseni ole outoa. Hieman eri asennosta toki, ja kun se nainenkaan ei ole kömpelö valas vaan osaa myös nostaa sitä pyllyänsä, Ja kyllä meillä tulee kerrottua jos ei nyt tunnu hyvältä, tai että tuntuu. Ja voin myös sanoa että paskaa en ole vielä haistanut, ja tuskin haistankaan sillä nainen kun ei vaan istuta ruhoaan naamalleni siksi aikaa että tukehdun, vaan leikkii ja liikkuu itsekin. Muistakaa että se perseenreikä on siellä pillun lähettyvillä oli asento mikä tahansa. Joten jos satun sen haistamaan, mitä sitten? Ja se nyt vaan täytyy sanoa että meilläpäin perseet ja muut vehkeet pysyy puhtaina, jos ei ite sotketa ;) Mikä tässäkin nyt ihmislapsilla on ongelma? Se että joskus sillointällöin nuolen naistani eri asennosta kun normaalisti, ja kun hän nauttii itsekin siitä sen verran sen tuntuu huomaavan.. Haluan vain kysyä että mitä niin hirveetä tässäkin mahtaa joillekin, paskaa ei oo tarvinnut suvaita muualla kuin toiletissa.. M

Vierailija
27/64 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi ja saippua on hyvä lääke paskalle. Sitten pillua nuolemaan.

Vierailija
28/64 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ahdasmieliset valittajat ei ole varmaan ikinä oikein saaneet kunnolla...

Vierailija
29/64 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2010 klo 11:40"]

Jaa että toinen laskisi paskaisen perseensä naamalleni? No joo, kiitos ei. Tää on näiden anaali-ikäisten touhuja.

[/quote]

"Paskaisen perseen" Pitäiskö sun opettaa muijas pitämään paikat puhtaana?

30/64 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2010 klo 11:41"]

jos 80-100 kiloinen matami istuu naaman päällä? Pitääkö olla snorkkeli vai miten tapahtuu hengittäminen?

[/quote]

olen tuollaisen asian kokenut ja en enää sen jälkeen laiheliinin antaisi edes kasvoilleniistua. Se oli vain niin mahtavaa.

Vierailija
31/64 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta. Oman vaimonikin olen vähitellen saanut tähän mukaan. On aina vaan rohkeampi. Aluksi arkaili, nyt alkaa olla aika Domina parhaimmillaan siinä ollessaan. Käskee milloin kieltä, ja minne, liikkuu ja tyydyttää itseään. Samalla puhuu kuinka olen hänen armoillaan, ja välillä estää hengityseni kokonaan. Luotan vaimooni täysin ja nautimme molemmat suunnattomasti. 

Vierailija
32/64 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin myös tuota.

M.43

Vierailija
33/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face Sitting on paljon muutakin kuin pelkkää perseen tai pillun kanssa naamalle istumista – olennainen osa juttua mnilla on lievä tukehduttaminen. Katsokaa vaikka täältä mallia: http://www.keltainenruusu.xxx/index.php?page=beneath-her

Vierailija
34/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin vastoin, mies ei halua :)

Vierailija
35/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 80-100 kiloinen matami istuu naaman päällä? Pitääkö olla snorkkeli vai miten tapahtuu hengittäminen?

Vierailija
36/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on my face and tell that you love me :)

Vierailija
37/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on my face and tell that you love me :)

Vierailija
38/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

And now it's time

to bury my face

between your legs

with my tongue in the special place

Vierailija
39/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

And now it's time to bury my face between your legs with my tongue in the special place

Vierailija
40/64 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

And now it's time

to bury my face

between your legs

with my tongue in the special place

Hitto, viimeisen lauseen piti olla

"with my tongue in THAT special place"

-19.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme