pidätkö itseäsi lihavana?
mikä teidän mielestänne on oikesti lihavuuden "raja"?
mua ärsyttää kun joku sanoo olevansa hirvee läski ja pistää sit napapaidan ja minihameen päälle! jos olisit OIKEASTI läski et löytäisi kaupasta päällesi sopivaa hametta ja vaikka löytäisit et todellakaan pukisi sitä päällesi!
mittoja kehiin, tietysti jokainen on oman mallisensa mutta lihava ja laiha on kaksi eri asiaa. niin ja on myös ihan normaaleja ihmisiä!
N 161cm 110kg
(puolustukseksi kaksi alle 2 vuotiasta lasta;))
Kommentit (55)
160cm ja 117kg. On niin paha olla.. Haaveilen 80kg, tiedän että silloin kestäisin jo itseäni.
Yleisilme ei ehkä ole lihava, mutta jotkut yksityiskohdat on. 167 cm ja 65 kg. Painoon olen aika tyytyväinen, kiinteyteen en.
Pituus 171, paino 67 kg. Mulla on tosi siro luusto (paitsi lantiosta), joten painoa saisi olla reilusti vähemmän. 58 - 60 kg on mulle hyvä paino.
160cm, 83kg. 2 lasta.
Joku 65kg olisi juuri sopiva.
tunnen itseni isoksi, mies on samaa mieltä. :(
Pidän itseäni pyörähkönä, kroppani malli on myös sellainen pyöreä (pyöreät käsivarret, pyöreä lantio, oli myös silloin kun olin 15 kg hoikempi)
Mutta ihan sopivana itseäni pidän, enkä aio laihduttaa :)
165/51
Yläkroppaa pidän laihana ja alakroppaa normaalina. Pitäisi saada tasapainoon.
Olen muuten ihan sopiva, mutta mahaa yritän vielä kiinteyttää.
Mä en ymmärrä mite on niin läski olo,vatsanahka on löysä,vatsalihakset on löysät,kaikki tuntuu olevan löysää ja läskiä.
Pidän itseäni vieläkin pyöreänä, vaikka olenkin laihduttanut nyt kevään aikana -8kg. Tavoitteena 68kg paino eli puolessa välissä ollaan. Siihen olisin tyytyväinen. Ihan tikku en haluaisi olla ja mies jo nyt hieman huolissaan, etten vain lahduta liikaa, kun kuulemma pitää hieman pyöreemmistä ja varmaan näin, koska oma painoni on pyörinyt tässä 65kg-85kg välissä nämä 17 vuotta ja aina ollut minuun tyytyväinen.
165 cm / 62 kg käyttää koon 36 vaatteita. Mistä kohtaa hän on "pikkuisen pyöreä"? Herääpäs nyt.
168/58
Lihavuuden rajana vois kai pitää BMI taulukkoa, se antaa aika hyvän käsityksen.
Siskoni 168 ja painoi varmaan yli 130kg on nyt laihduttanut yli 50kg :D Kyllä olen ylpeä! Suosittelen kaikille oikeasti lihaville (enkä tarkoita pientä ylipainoa) elämäntapa remonttia. Ihanan nähdä ennen niin synkkä ja huonokuntoinen sisko todella virkeänä ja hyvinvoivana.
Ja niinku siskoni sanoi et on niin paljon parempi olo, vaikka ylipainoa on edelleen, nyt löytyy kaupasta ihania vaatteita ja on energiaa :) Siskolleni ei ennen todellakaan tahronut löytyä vaatteita kaupoista.
Sinulle ap suosittelisin kyllä pientä kuntoilua ainakin. Eihan meidän kaikkien tarvi mitään tikkuja olla, mutta pitää ajatella omaa terveyttä.
Ja lapset ei oikein hyvä puolustus ole! Ite len aina palautunut entiseen painoon muutamassa kuukaudessa sen kummemmin sitä yrittämättä.. toki lapsista joillekkin jää herkemmin ja on työläämpi pudottaa. Mutta...
olen nyt viimeisilläni raskaana 95kg,ennen raskautta 89-90kg,johon olin juuri laihtunut 96kg:sta.Olen 166cm
sellaisena vahvana läskinä. Pituus on 173 cm ja painoa 88. Synnytin viime vuonna. Liikun kuitenkin melko paljon, 20 kilsaa hölkkää menee kahteen tuntiin. En siis ole huonossa kunnossa, vaikka lihava olenkin
165/56
Mielestäni se on paljon. Muut eivät usko, että painan noin paljon, koska näytän tosi hoikalta.
Vyötärö on 63 cm. Reidet aivan valtavat: 55 cm.
olen kyllä jonkin verran lihava. Pituutta on 174cm ja painoa 66kg. Sopiva olisi varmaan 60-62kg.
en voi sietää itseäni mutta toisaalta sama juttu se oli 30 kg sitten. Jälkeen kuvista naureskellut kun oli pelkkää luuta ja nahkaa että en sitten ollutkaan niin kovin läski silloin. itsetunto-ongelmia nääs;)