pidätkö itseäsi lihavana?
mikä teidän mielestänne on oikesti lihavuuden "raja"?
mua ärsyttää kun joku sanoo olevansa hirvee läski ja pistää sit napapaidan ja minihameen päälle! jos olisit OIKEASTI läski et löytäisi kaupasta päällesi sopivaa hametta ja vaikka löytäisit et todellakaan pukisi sitä päällesi!
mittoja kehiin, tietysti jokainen on oman mallisensa mutta lihava ja laiha on kaksi eri asiaa. niin ja on myös ihan normaaleja ihmisiä!
N 161cm 110kg
(puolustukseksi kaksi alle 2 vuotiasta lasta;))
Kommentit (55)
165/56
Mielestäni se on paljon. Muut eivät usko, että painan noin paljon, koska näytän tosi hoikalta.
Vyötärö on 63 cm. Reidet aivan valtavat: 55 cm.
166/ 58, vy 68, ly 95, reisi 58!!!! Joo on tämä paljon vähemmän kun monella muulla, enkä minä lihava ole, mutta pulleroinen kuitenkin. Läskiä on reippaasti varsinkin alaruumiissa, ja mikä pahentaa tilannetta, sen alla on lihakset... En edes näytä hoikalta. Lapsia on kaksi, ja ennen viime raskautta painoin 52 kg, mikä oli oikein hyvä. Viimeiset raskauskilot vaan eivät tunnu lähtevän millään..edes pari kiloa pitäisi saada pois, ei tuohon lähtöpainoon ole pakko päästä.
173cm, 124kg. Ainoa positiivinen asia lihavuudessani on, että olen kiloistani huolimatta harrastanut säännöllisesti liikuntaa = kroppa näyttää edes vähän kiinteämmältä. Lisäksi näin nuorella (22v) paikat eivät niin pahasti roiku kuin vastaavalla keski-ikäisellä.
Yritän saada jouluun mennessä karistettua 30kg, nii kehtaa vähän paremmin käydä moikkaamassa sukulaisia kotiseudulla. Vanhat valokuvat hoikasta minästä muutaman vuoden takaa motivoivat kummasti!
158cm/50kg. Välillä jos tulee liikaa syötyä tulee pullukkaolo ja vaatteet kiristää, sit tietää taas jumpata enemmän ja syödä vähemmän. Käytän vaatekokoa S/34, joskus xs. Ja mulla on 2 pientä lasta, 2v3kk ja 4kk.
168 cm ja 65 kiloa. Alle 60 kilon en haluaisi painaa, mutta muutama kilo vähemmän olisi kiva. Painoa ei ole häiritsevän paljon, mutta vähän liikaa.
koska kaikki yli 70 kg on läskejä
178 cm / 76 kg
60kg/170cm
Mut en mä todellakaan kulje napapaidassa ja minihameessa.
Onko sulla iso pää?
No, miksi sun ajatus on että reidet on isot?
Minkä kokonen olisi susta hyvän kokonen reisi?
Vähän jotain järkeä tohon hommaan!!!
Onko sulla iso pää? No, miksi sun ajatus on että reidet on isot?
Joudut ostamaan numeroa tai kahta liian isot housut, että saisit reidetkin mahtumaan niihin. Vyötärölle jää vyöllä kasaan kursittavaksi kymmenen senttiä ylimääräistä kangasta, lantiolta liian väljät housut lököttää.
En ole 45 enkä se toinenkaan, mutta lähes samoissa mitoissa olin: 165/57, reisi 58, vyötärö 63.
Onko sulla iso pää? No, miksi sun ajatus on että reidet on isot?
Joudut ostamaan numeroa tai kahta liian isot housut, että saisit reidetkin mahtumaan niihin. Vyötärölle jää vyöllä kasaan kursittavaksi kymmenen senttiä ylimääräistä kangasta, lantiolta liian väljät housut lököttää.En ole 45 enkä se toinenkaan, mutta lähes samoissa mitoissa olin: 165/57, reisi 58, vyötärö 63.
Minä olen "se toinen". Tässähän se ongelma on! Reidet ei mahdu mihinkään mikä olisi vyötäröltä hyvä. Yläosasta istuva jakku tms. ei lantion kohdalta mahdu. Pohkeetkin on niin paksut (39 cm!) ettei löydy sopivia saappaita. Ja kyllä alaruumissa on liikaa läskiä nimenomaan. Kuulostaahan se vähän hassulta kun painoindeksi on jotain 21(?) mutta näin se vain on.
no mä oon 170 ja hiukkas alle 100...
ja oon aikas pläski...:/
lapsia 4.
vaan juuri sopivana. 168cm ja 60kg.
176/59, mutta raskauden aikana olen nyt lihonut 6kg ja lisää on luonnollisesti tulossa koska olen noin puolessa välissä odotusta. Syön varmaan ensimmäistä kertaa 5 vuoteen hyvällä mielellä, ilman että mietin mikä olisi kevyempi vaihtoehto. Rakastan raskausaikaa ja tulevaa äiteyttä. Entinen nuoren naisen hoikka vartalo on ainakin toistaiseksi historiaa mutta so what. Jokainen joka tulee harmittelemaan että pilasin vartaloni raskaudella liian nuorena(20v.) saa osakseen sanavalmista mammaa. Ja hei eihän kukaan teini pidä lihavasta äidistä joten viimeistään tulevan lapseni teiniaikana hankin takaisin sen sixpäkin.
Tämä viesti valtavine reisineen todistaa, että on IHAN SAMA mitä nainen painaa. Kerron sulle yhden vinkit. Sitten kun lähestyt 50 vuotta, sua ottaa päähän se miten et nauttinut hienosta ja hoikasta kehostasi ja 63 cm vyötäröstäsi silloin kun sulla oli ne! Älytöntä! Nimimerkillä saman typerän virheen tehnyt.