Tää XL-malli on ihan älyttömän kaunis!
Kommentit (55)
Onko tämä juuri sitä, että mikään ei riitä ja kukaan ei voi koskaan olla tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on?!
(Olkaa ihmiset tyytyväisiä itseenne sellaisina kuin olette!)
Miksi itseensä pitäisi lihavana olla tyytyväinen?
Miksi itseensä pitäisi lihavana olla tyytyväinen?
No heti ensimmäiseksi tuli mieleen joku elämäntapalaihduttaja, joka on jojoillut koko elämänsä eikä kunnollisista yrityksistä huolimatta pysty saamaan itseään PYSYVÄSTI hoikaksi.
Tällaisessa tapauksessa on mielestäni järkevintä, että jossain vaiheessa lopettaa sen laihduttamisen ja kehonsa inhoamisen, hyväksyy tosiasiat, harrastaa liikuntaa kunnon vuoksi (eikä laihduttamisen) ja opettelee olemaan tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on.
Vai meinaatko, että kannattaa jatkaa hamaan hautaan saakka sitä kehonsa vihaamista ja jatkuvaa laihdutus-lihomis-laihdutus-lihomis-kierrettä?
Oli kuitenkin mielestäni ihan XL-sarjaa, niinkuin otsikossa olikin.
Vyötärö löytyy kyllä ja on rinnat.
Harmittaa etten voi lyhyitä paitoja käyttää ollenkaan vaan aina pitää olla joku perseenpeittävä kun lantio-osasto on niin kamala.
Nuo huulet,hampaat ja pulleus...en sanoisi kovin kauniiksi. Mutta makunsa kullakin.
todellakaan älyttömän kaunis. Pysty nenä ja vähän roikkuvat yläluomet tai jotain muuta outoa silmän seudulla. Ehdottomasti XL, iso lantioa ja reidet eikä käsivarretkaan mitkään jäntevät. Poikkeuksellisesti löytyy kuitenkin vartalosta kaaria, toisin kuin ylipainoisilla yleensä. Luonnossa noilla kiloilla iho on todennäköisesti melko muhkurainen, mutta kuvankäsittely parantelee kuten hoikkiakin malleja.
"1.75cm. Bust- 109cm. Waist- 89cm. Hips- 122cm" Mutta musta on tosi ihanaa nähdä, että se ei tosiaan pidä paikkaansa että vain laiha/hoikka voi olla kaunis! ap
Itse käytän kokoja 44-46, ja minulla on vyötärö 70, lantio 100, rinnat 90
Kauniit kasvot ja naisellinen. Justiinsa sellainen mistä miehet tykkäävät.
Kysykääpä vaikka miehiltänne.
vaikka luuletkin, että miehet tykkäävät. Kauniit kasvot, mutta ihan liian pulska. Ei voi mitään.
-M32PS-
joiden mielestä hoikka on automaattisesti kaunis. Ja lihavampi ruma...
Minä olen normaalivartaloinen, lihaksikas nainen. Olen enemmän atleettityyppiä, en siis mikään pitkäsäärinen ja lantiaton gaselli. Joidenkin miesten mielestä en ole tarpeeksi hoikka, toisten mielestä olen taas upeavartaloinen. Onneksi makuja on monenlaisia. :)
yläosaan saattaa mahtua 44, tuota pienemmät ei mitenkään, kun on kuitenkin yli 170cm pitkä ja varmasti painaa yli 90 kg. Itse olen 168/62 ja 38x40, jotku 10 v vanhat vaatteeni voivat olla kokoa 36 tai 38, mutta koot ovat muuttuneet.
Olisiko niin, että lihas painaa enemmän kuin läski?
t. 30 vuotta elämästään liikuntaa harrastanut nyt kiireinen kahden lapsen äiti
ihana vartalo ja kaunis muutenkin!
rasvaprosenttini on 26.6 (raja-arvo 22-34), en harrasta liikuntaa
mä veikkaan painoksi ehkä noin 90-100 kg, on kuitenkin noinkin pitkä joten sekin tuo lisäpainoa.
Ei todellakaan ole sataa kiloa, siinä 80 kiloa sanoisin vartalosta päätelleen (jos on 175 cm pitkä). Ihmisiä hämää tässä nyt vertailu niihin nollakokoisiin anorektikkomalleihin, tuo todellakin täysin normaalin näköinen ihminen vaikuttaa pulskalta kun mielessä on mielikuva pelkästä luusta ja nahasta :)
pituutta on peräti 175. Läskiä on paljon perässä ja raajoissa ja vyötärö näyttää hoikalta vain suhteessa isoon lantioon. Luuta ja nahkaa olevien ja tällaisten läskien välissä on ne normaalipainoiset ja normaalin näköiset.
mutt amyös iso. Saattaisi tulla Robert Crumb-syndrooma, jos olisi lyhyt ja hintelä mies...
...tuon tytön painoksi? ;) Itse veikkaan 90 kg.
niin on kyllä mennyt aikalailla sekaisin siinä vaiheessa...
Onhan se nätti, mutta LÄSKI.
On kaunis, mutta "vielä kauniimpi olisi kun olisi hoikempi"
Onko tämä juuri sitä, että mikään ei riitä ja kukaan ei voi koskaan olla tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on?!
Hoikistakin taas sanotaan, että on kaunis, mutta vielä kauniimpi kun olisi paksummat huulet/pienemmät korvat/isommat tissit/erilainen nenä tms.
MIKSI ei voi vaan sanoa, että on kaunis, ilman että mitään tarvitsee muuttaa. Kukaanhan ei kuitenkaan ole täydellinen, miksi aina pitää lisätä että "kauniimpi jos..."
(Olkaa ihmiset tyytyväisiä itseenne sellaisina kuin olette!)