Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää XL-malli on ihan älyttömän kaunis!

Vierailija
09.04.2010 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuli mieleen, että kun tuosta laihduttaisi 25 kg, niin olisi vielä kauniimpi.

Vierailija
42/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaunis nainen, jso saisin itse päättää niin haluaisin näyttää juuri tuollaiselta :)

terveisin yksi ruipelo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kyllä minusta normaali vaan pullea. Minusta minä olen normaali, kun olen 172 cm pitkä ja painan 64 kg.

Vierailija
44/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viis senttiä kapeempi vyötärö.

han on XL-MALLI, mutta ei tosiaankaan mitenkaan jattikokoinen normaali ihminen. Veikkaisin etta noin kokoa 40.. ei siis pieni, muta ei mikaan superisokaan.

Ei meidan tavisten kannata verrata itseamme noihin catwalkmalleihin. Toivoisin vain etta tallaisia normaaleja ja terveita, mutta kauniita naisia nakyisi enemmankin malleina. Taitaa olla turha toive.

Vierailija
45/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hehe, 40. Taidat olla satakiloinen ruipelo. ;)"

Noup, vain 45 kg nippa nappa :)

Vierailija
46/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja naisellinen. Justiinsa sellainen mistä miehet tykkäävät. Kysykääpä vaikka miehiltänne.

joopa joo. Aika moni mies kyllä tykkää pitkistä sääristä ja minihameista. Jos tuon kokiselle daamille laittaa minihameen, on näky kaikkea muuta kuin kaunis! Ei mikään varsinainen farkkuperse myöskään. Lihavista tulee aina vähän mummofiilis. Nassu ihan jees kun ei ole vielä kaksoisleukaa ja kiva tukka.

Vierailija
47/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olisi itse xl-malliksi luokitellut, vaan normaalivartaloiseksi.

Terveisin yksi laiha (jonka mielestä ei todellakaan tarvitse olla laiha ollakseen kaunis)

Vierailija
48/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vartalo aika eriparia. Olisi parempi 20kg hoikempana.

Vierailija
49/55 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan, selvästi paino vaihteli eri kuvissa. Näytti hoikimmillaan aika lailla normaalipainoiselta, sitten toisissa kuvissa selvästi pullealta. Nätti tyttö ja nätti vartalonkaari joka tapauksessa.

Vierailija
50/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä sinulle tehdä jos saisin

sitä mitä silloin en kehdannut kysyäkään

rinnoista sua puristaisin

kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkään

sä olit sopivasti lihava

Sinä typerä olla saat

kanamainen, hölmö nainen

sun turha on luulla

mun tahtovan kuulla

jotain järkevää

Ne sinun muotosi kurvikkaat

saivat aikaan valtavan paineen

kun päällesi puskin

niin muu oli tuskin

yhtä tärkeää

Minä sinulle tehdä jos saisin

sä olit sopivasti lihava

En edes tiedä miksi kiihottaa

mua yhtä pitkä kuin leveä nainen

jalat kuin pylväät ja rinnatkin ylväät

joista kiinni saa

Se nainen unissani liihottaa

se lähes sadan kilon keijukainen

Muodokas kyllä, kun ei vaatteita yllä

ole ollenkaan

Minä sinulle tehdä jos saisin

sä olit sopivasti lihava..."

-Leevi and The Leavings-

Vierailija
51/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosaan saattaa mahtua 44, tuota pienemmät ei mitenkään, kun on kuitenkin yli 170cm pitkä ja varmasti painaa yli 90 kg.

Itse olen 168/62 ja 38x40, jotku 10 v vanhat vaatteeni voivat olla kokoa 36 tai 38, mutta koot ovat muuttuneet.

Vierailija
52/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin ihmettelen. Itse en ole koskaan nähnyt noissa mitoissa olevaa naista jolla EI OLISI "etureppua"!

Vierailija
53/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä veikkaan painoksi ehkä noin 90-100 kg, on kuitenkin noinkin pitkä joten sekin tuo lisäpainoa.

Ei todellakaan ole sataa kiloa, siinä 80 kiloa sanoisin vartalosta päätelleen (jos on 175 cm pitkä).

Ihmisiä hämää tässä nyt vertailu niihin nollakokoisiin anorektikkomalleihin, tuo todellakin täysin normaalin näköinen ihminen vaikuttaa pulskalta kun mielessä on mielikuva pelkästä luusta ja nahasta :)

Vierailija
54/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tavoittelen tuollaista kroppaa,en tosiaan halua olla mikään perus laiha kepukka vaa juuri tuollainen mehevä ja kurvikas NAINEN. Hänellä vatsa suht hoikka,reitevä ja perävä:D itsellä taas niin että mahaa enempi :( paljonkohan hän on pitkä ja painaa?

Vierailija
55/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä juuri sitä, että mikään ei riitä ja kukaan ei voi koskaan olla tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on?!

(Olkaa ihmiset tyytyväisiä itseenne sellaisina kuin olette!)

Miksi itseensä pitäisi lihavana olla tyytyväinen?

Tässä menee nyt vähän puurot ja vellit sekaisin :). Mun mielestäni ainakin YLIPAINO ja LIHAVUUS ovat kaksi eri asiaa. Kuten joku jo hyvin osuvasti pinon alkupäässä totesikin, painoindeksin ylärajalla oleminen tai lievä ylipaino eivät ole edes terveysriskejä (saati ruman näköistä mielestäni). Asia erikseen jos on sitten todellakin lihava, sellainen jolla jo paino alkaa vaikuttaa liikkumiseen ja verenpaineeseen, verensokeriin jne.

On aina hienoa, jos ihminen pystyy olemaan itseensä tyytyväinen vaikkei vartalo olisikaan joka kohdasta täydellinen (ja mikä sitten on täydellistä kenenkin mielestä;) ).