Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaisi ummetukseen?? rv 10

Vierailija
09.04.2010 |

Vatsan toiminta on hidastunut ihan hirveesti normaaliin verrattuna ja pöntöllä saa pinnistää pää punaisena :(. Raskausviikkoja vasta 10 ja nyt jo ummettaa! Yritän juoda paljon vettä ja syön paljon kasviksia. Pahoinvoinnin takia ruokavalio tosin on mitä on..syön mitä pystyn: lähinnä maitotuotteita, leipää ja kasviksia.

Voinko käyttää jotain ulostetta pehmentävää käsikauppalääkettä??

Entä ruokavalio? Mitä kannattaa välttää??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennä maitotuotteita ja etenkin juustoja hetkeksi. Lisää kuituja. Jos et saa leivästä tarpeeksi, osta vaikka kuitulisää luontaistuotekaupasta. Jos sekään ei toimi, voit käyttää apteekin valmisteita ummetuksen hoitoon.

Vierailija
2/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luumuja? Vauvojen luumusosetta? Vaaleita vehniä ja banaania kannattaa välttää ummetuksen aikaan. PAljon kuituja kannattaa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

branflakesit, jos menee alas, ne auttaa. niitä voi laittaa vaikka jogurtin sekaan, tai puuron.

Vierailija
4/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 0,5 litraa Pepsi Maxia aamulla tyhjään vatsaan(varmaan kevytcokiskin tai muu kevytjuoma käy yhtä hyvin), älä syö/juo silloin mitään muuta. Tuli kerran vahingossa kokeiltua ihan muussa tarkoituksessa. Toimii...