Rupeaako miesten kiveksiä oikeasti pakottamaan, jos joutuu elämään puutteessa?
Mun mies väitti joskus näin. Kun mua ei niin usein nappaa seksi kuin miestä. Sen jälkeen en oo kyllä kyseistä valitusta kuullut, vaikka saattaa olla parin-kolmen viikon taukojakin meillä seksissä.
Kommentit (192)
Kyllä se on sekä tutkittu asia että käytännössä koettu. Eniten silloin, jos on ollut tilanne lähellä ja on sitten viivästynyt toistuvasti. Ja kuten näkyy joistakin naisten viesteistä näillläpalstoilla, on naisillakin vähän samantapaista ilmiötä.
seksiä ja masturbaatiota " paineiden poistoa " ei voi mitenkään verrata edes toisiinsa. Itse olen mies ja en masturboi juuri koskaan koska en saa siitä mitään ja olo on kiihottavampi puutteessa jos sitä seksiä ei sitten saa. Seksistä tulee niin rentoutunut olo ja kestää jopa monta päivää joskus ennen kuin alkaa panettamaan uudestaan ja runkkaamisesta ei jää kuin turhautunut mieli ja tyhjät pussit
Kyllä.... pakottavan jomottava tunne.
Kyllä alkaa. Raiskaaminen johtuu juuri siitä, että kivekset ottavat vallan. Eli miehet jotka joutuvat raiskaamaan, eivät ole syyllisiä. Näin se biologia vaan toimii. Naisten pitäisi siis asennoitua eri tavalla, jos mies tulee joskus "väkisin ottamaan".
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:07"]Vitun hienoa kun akka ei halua panna ja joudut runkkaamaan, todella reilua ja sitten ihmetellään kun mies pettää. Nyrkkikyllikki aika huono korvike pillulle. Tv.mies [/quote] Ja tähän ei varmaan sinulla vaikuta, että oletko ollut tunteja vai kuukausia ilman? Eli petät heti, jos naista ei sillä sekunnilla kiinnosta seksi? Jos pahimpia panetuksia ei voi hoitaa omin päin silloin tällöin, kun toinen on esim. liian väsynyt tai vaikka sairaana harrastaakseen seksiä, niin tuommoinen mies ei mikään mies ole, vaan elukka.
[/quote]
Millaista naista ei muka kiinnosta seksi? Huora vaihtoon ja heti!
Lakanoihin menee, jos ei itse manuaalisesti ajoittain pura paineita. Akasta ei ole apua kuin n. kerran kuussa.
ei kiveksiä pakota! mut panettaa ja tekee mieli ja ajattelee koko ajan "koska saisi" niin että annappa sille miehellesi ettei sen tarvitse kärsiä!
Kyllä niitä palleja alkaa jomottamaa ,ei nyt varsinaista kipua esinny mutta sellaista jomotusta.
Itse tulen hyvin kärttyisäksi jos syystä tai toisesta joutuu olemaan pallit täynnä useamman päivän,viikossa tulee sellaiset himot että mulkku on käytännössä kaiken aikaa pystyssä ja sitäpä seikokkia ei niin vain saa ajatusten voimalla poistettua vaikka kuinka koittaa ajatella Johanna Tukiaista tai jotain muuta ei niin seksikästä naista.
Noloja tilanteitahan tuollainen seikokki aiheuttaa kun se voi iskeä paikkaa ja aikaa katsomatta,mutta onneksi hyvin harvoin tälläiseen tilanteeseen joutuu ettei sitä varoventtiiliä hieman pystyisi omakätisesti löysäämään.
Kyllä tulee ihan fyysinen kipu, ja urheilu siinä tilassa ei onnistu. Menee ohi seksillä!
No kyllä, jos on joku jota rakastaa. Parin päivän jälkeen tuntuu, että räjähtää en sitten tiedä, miten kävisi jos menis pitempään.
En ole kuitenkaan kuullut, että joku olisi kuollut puutteeseen (siis naisten pihtaamiseen), jos ei lueta mukaan niitä puolta kymmentä nuorta miestä, jotka päätttivät luopua elämästään jo varsin nuorena.
Hei naiset. Yrittäkää hieman edes auttaa niitä miehiä, ei se paljon vaadi, ja samalla voi saada joskus itsekkin,
Jos "pakottaminen" tarkoittaa kipua niin täyttä roskaa. Armeijassa meni kuukausia ilman laukeamista.
Se pakotus on kuin maidon nousu tisseihin. Jos ei saa purettua, voi tulla tulehdus ja spermantuottokyky lakkaa.
ei kai niitä eunukkejakaan olisi muuten ollut. Aikanaan ei ymmärretty tyydytyksen tarvetta, niin eunukeilta oli amputoitava kivekset, jotta ei menisi kuolioon.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:07"]
Jos "pakottaminen" tarkoittaa kipua niin täyttä roskaa. Armeijassa meni kuukausia ilman laukeamista.
[/quote]
Kenellä? Siellä ne lakanat on niin smegmaisia, ettei varmasti ole mennyt montaa päivää ilman.
Puhut asiaa... sellaset akat joutukoot kadotukseen ketkä pihtaa... vituttaa se niitten tyyli että,mä annan sillo kun mä ite haluan....
Kyllä minulla panettaa ja pakottaa kasseja niin että kipeää tekee, jos ei pääse laukeamaan tarpeeksi usein. Se on tuntemuksena samanlainen kuin unettomuus tai tinnitus - jos ajatus pääsee kiertämään sen panetuksen ympärillä, ei siitä eroonkaan enää pääse millään. Minun tapauksessani ei ole väliä, tyhjäänkö itse kassini vai auttaako vaimoni. Tai ehkä on semmonen tuntemus että panetus tulisi takaisin nopeammin jos yksin harrastaa mutta en ole varma.
Olen 40v mies. Olen viime syksystä lähtien huolehtinut syömisestäni ja superfoodit kuuluvat päivittäiseen ruokavalioon. Ainakin minulla tämä ruokavalio on nostanut viriliteettiäni runsaasti. Olin aikaisemmin melko lassukka - nyt tekee mieli pari kertaa viikossa. Mutta pakotus ilmenee jos olen pitänyt pari viikkoa taukoa.
Tämä pakotus tuli uutena ilmiönä viime syksyltä, kun aloitin superfood kuurin.
Yksilöllistä. Riippuu kauhean paljon siitä, miten runsasta spermantuotto on. Mieheni laukeaa melko vähäisiä määriä poikkeuksetta, eikä koskaan valita pakotuksesta. Minä taas tulen moninkertaisen määrän mieheeni verrattuna, joka kerta. Niin paljon, että se on toisinaan suorastaan koomista. Kyllä muuten pakottaa ja lujaa, usein jopa kahden päivän laukeamattomuuden jälkeen. Ei muuten ole kiva tunne, ei todellakaan. Epämiellyttävä, jopa kivulias.
No varmasti. Seksittömyys on ihmiselle, kuten muillekkin nisäkkäille luonnoton tila. Yhtälailla nainen vuotaa verta kerran kuussa jos ei ole harrastanut seksiä (tai on käyttänyt ehkäisyä, mikä sekin on ihmiskeholle luonnotonta). Jos meillä ei olisi mahdollisuutta ajatella tulevaisuutta ja lisääntyisimme vain aina kuin mahdollista kuten muutkin eläimet niin miehiä ei koskaan pakottaisi eikä naisella olisi koskaan kuukautisia.
Ei ehkä kaikilla miehillä, mutta osalla alkaa. Nuorempana minulla alkoi pakottamaan lievästi jo pari päivää edellisestä laukeamisesta. Neljän päivän päästä pakotus oli jo sillä tasolla, että se hallitsi kaikkia ajatuksia. Esim. jos kumartui äkkiä tiukoissa farkuissa niin että farkun sauma painoi ja muljautti palleja, niin tähtiä vilisi silmissä.
Nykyään, yli kuus kymmpisenä pakotus tulee viikon paussin jälkeen.
Mitä kavereiden kanssa on ollut puhetta vuosien varrella, ei tätä kaikilla esiinny. Liittynee jotenkin seksuaaliseen aktiivisuuteen ja testosteronitasoihin. Minulla jälkimmäisen arvot ovat edelleen ikäryhmäni viitearvojen ylärajoilla.
Pakotukseen on halpa öääke, hanskaanveto, silloin kun kalliinpaa lääkettä, naista, ei ole tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:55"]
Ei tule mitään minulla ainakaan mitään pakotusta, paitsi jos on ollut kiihottunut pitkään, mutta ei ole päässyt laukemaan. Sen jälkeen tulee ns. blue balls: http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls
[/quote]
Sama juttu mulla. Eli ainoastaan pitkä kiihotustila ilman laukeamista tekee pakotuksen kiveksiin. Muutoin ei mitään pakotuksia ole ollut koskaan.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:47"]
Mun mies väitti joskus näin. Kun mua ei niin usein nappaa seksi kuin miestä. Sen jälkeen en oo kyllä kyseistä valitusta kuullut, vaikka saattaa olla parin-kolmen viikon taukojakin meillä seksissä.
[/quote]
Kyyllä niitä alkaa pakottamaan, täytyy myöntää. Ainakin mulla!
[/quote]
No eikä ala. Silloin palleja alkaa pakottaa, kun on "joutunut" koko yön köyrimään vaimoa tai salarakasta. Siis oikeasti jomottaa, ihan kuin olisi kolhinut ne johonkin.