Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupeaako miesten kiveksiä oikeasti pakottamaan, jos joutuu elämään puutteessa?

Vierailija
21.02.2015 |

Mun mies väitti joskus näin. Kun mua ei niin usein nappaa seksi kuin miestä. Sen jälkeen en oo kyllä kyseistä valitusta kuullut, vaikka saattaa olla parin-kolmen viikon taukojakin meillä seksissä.

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edm erittäin hyvä ja perusteltu fiksu vastaus! Harvinaista tällä palstalla..

Tosiaan jos alkaa pakottaa oikeesti, älkää kitiskö ku pikkupojat vaan vetäkäå käteen reippaasti! Tämä pakotus vaan yksi keino huiputtaa yksinkertaisia naisia tai miehiä seksiin :D

Vierailija
82/192 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhastaan tunnetaan käsite kivimuna, jolloin palleja särkee. Tämä on kuitenkin er asia kuin puutteessa olo. Kivimuna tulee palleihin pitkän erektion jälkeen, jollei tule siemensyöksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleja saattaapi ruveta jomottamaan, vaikkei eläisi edes puutteessa. Omalla kohdallani on niin, että jos olen todella kiihottunut, niin koko alapäätä jomottaa todella hurjasti. Ja tästäkös vasta emäntä onkin riemastunut, koska hän tietää että nyt on iso lasti tiedossa. Niinpä hän aloittaakin sitten hellän ja parantavan hoito-operaation. Johonka kuuluu pallien puristelu / suukottelu. Ja meikäläinen vaan voihkii ja ääntelee kuin sairas konsanaan. Ja tuossa vaiheessa myös emänän haarukka on suorastaan ihan litimärkä, ja pillun tuoksu on todella voimakas ja huumaava. Ja eipä aikaakaan, kun olen jo ahnaasti nuolemassa hänen hunajaista pillua, kunnes huoneessa kajahtaa emännän äänekäs orkku. Tuossa vaiheessa olen jo niin kiihottunut, että kun asetun hänen päälleen, ja hän ohjaa kanuni sisäänsä, niin samassa jo tunnnenkin kuinka orkku lähtee tulemaan, ja meikäläinen ulisee ja voihkii kuin viimeistä päivää, jota kestää varmaankin useita kymmeniä sekunteja... -Elikkä palleja voi todellakin jomottaa, vaikka pillua saisi aivan aäännöllisesti.

Vierailija
84/192 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kiihottuneen tilan jälkeen jää ilman siemensyöksyä alka palleja sattumaan. Seksittömyydestä ei tule kiputiloja tai pakotusta palleihin.

Vierailija
85/192 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee ihan fyysinen kipu, ja urheilu siinä tilassa ei onnistu. Menee ohi seksillä!

Näin on.. juuri jokin aika sattui niin että haittasi kävelyäkin. Oli n. viikon tauko kun oli vain niin kiireistä menoa että jäi kaikki väliin.

Varmaan osansa tekee se että millaiseen "tyhjennysväliin" on tottunut.

Myös sen jälkeen on ollut samanlaista kipua päivän-parin ajan kun on lauennut tavallista useammin. Pari kertaa ei vielä tee mitään, mutta neljä kertaa aamupäivän aikana riitti siihen itselläni.

Vierailija
86/192 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaksi eri asiaa. Ensinnäkin puutteesta johtuvat oireet, siis sekä fyysisestä että henkisestä eli ejakuloimattomuudesta että orgasmin kokemisesta. Näistä seuraa sekä henkisiä olotilan muutoksia että fyysisiä oireita.  Toiseksi sitten pitkäaikaisesta erektiosta, joka ei johda laukeamiseen, tilanne saattaa hyvinkin esiintyä tällöin, seuraa myös ns. kivimunana tunnettu kiputila kiveksissä.

Vierailija
87/192 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en halua olla selaisen naisen kaa kettä anna seksiä tarpeksi  usein pareppi pettää salaa jos on kova tarve

Vierailija
88/192 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitaan täällä myös henkiset ongelmat- toisen aloitteet ja lähestymiset puuttuu lähes kokonaan.no kerran 2 viikossa voi tehdä jotain. eli kyllä vehkeet alkaa painaan enempi, letku ehkä innostuu herkemmin, tulee semmonen vttuuntunut olo kun "huutoon" ei vastata, että mitä minä tässä. oman käden käyttö tuntuu jotenkin orjan touhulta ei kiinnosta. mielikuvitus lentää kyllä hrkästi muihin naisiin joita kiinnostavii kyl näkee paljonkin ja ehkä sen sekunni ajaks auttaa.meillä tullu tavaks ehkä tuo että annetaan miehen kestää (no viiikko kyl menee jossei joka viikko toistu) ja sit hoidetaan se velv. yhtenä vkl päivistä.

Vierailija
89/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pakottaa, sekä kiveksistä että nivusten alueelta. Pahin tilanne syntyy silloin, kun lähellä on nainen jonka kanssa elimistö olisi halukas mutta yhtyminen ei ole mahdollinen. Esimerkiksi jos naista palvelee ja lämmittelee hienovaraisin elein ja samalla joutuu pidättäytymään on kohta kipu olemassa. Kipu on piinaava.

Silloin jos ei ole lähistöllä naista eikä mitään muutakaan kiihottavaa kipua ei niin tule.

Vierailija
90/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveksillä ei ole mitään tekemistä panetuksen tunteen kanssa. Itselleni on suoritettu vasektomia eivätkä sittiöni ole kulkeutuneet kiveksistäni siemenkohtimiin pian viiteentoista vuoteen.

Mitä niille sitten siellä tapahtuu?

Tämä on kysymys joka andrologeille esitetään tavan takaa. Ne ovat soluja jotka syntyvät ja kuolevat kuten muutkin kehon solukot.

Nyt googlaamaan mitä tiedonjyviä M48 meille jälleen jakoi

Vierailija
91/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä alkaa pakottamaan, jos kiihotun toistuvasti, mutta en laukea. Jos kiihotusta ei tule, niin ei myöskään ongelmaa olla vaikka kuukausia ilman.

Vierailija
92/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rupeaa, mutta sanoisin, että kipua on kahden sorttista.

Jos erektio kestää pitkään, muttei pääse laukeamaan, tai erektioita tulee tiuhaan tahtiin ilman mahdollisuutta tyydyttää, seuraa nämä siniset pallit eli blue balls, jolloin tuntuu pakotusta kiveksissä ja erektion tuloon riittää puolikas ajatus tai kevyt sipaisu.

Jos on pitkään laukeamatta ilman suurempia kiihottumisia siinä välissä, kassit muuttuvat jotenkin raskaan ja täyden oloisiksi ja pitkään jatkuessaan tämäkin voi aiheuttaa jomotusta. Kun tällaisen pitkän kauden jälkeen saa päästää lastin tulemaan, olo kasseissa kevenee ja raikastuu.

Miehet on kuitenkin kaikki yksilöitä, joten joillekin tulee tämmöisiä oireita ja joillekin ei.

Vierailija
93/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä alkaa pakottamaan, jos kiihotun toistuvasti, mutta en laukea. Jos kiihotusta ei tule, niin ei myöskään ongelmaa olla vaikka kuukausia ilman.

Kiveksiin ei tule muodostua missään elämän vaiheessa tuntemuksia.

Et ole nainen joka munasarjoja kivistää kerran kuussa, tiedä tämä!

Vierailija
94/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivespussipakottaja havaittu kello kuudessa, riippamunien heräämisaika!

Vierailija
95/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kipetyy oikea kassi kun on liian pitkä tauko laukeamisesta, yli 2 viikkoa. Helpottaa heti kun heittää lastit.

Vierailija
96/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kipetyy oikea kassi kun on liian pitkä tauko laukeamisesta, yli 2 viikkoa. Helpottaa heti kun heittää lastit.

Hakeudu lääkäriin, tuo ei ole terveen merkki.

Vierailija
97/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ei todellakaan niin tunnu yhtään missään, vain: täälläpyörivienlääkekoukkujamppojen nupissa!

Siellä. Tuntuu se kaikki.. (kun lääkkeet on loppu).

Niin nähty! Täällä..

Vierailija
98/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt juuri kiveksissä tunnu, sensijaan eturauhasen tienoilla ikävä tunne, jos ei pääse tyhjäilemään.

Vierailija
99/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa on kirjoitti:

Ei.

Ei todellakaan niin tunnu yhtään missään, vain: täälläpyörivienlääkekoukkujamppojen nupissa!

Siellä. Tuntuu se kaikki.. (kun lääkkeet on loppu).

Niin nähty! Täällä..

Kysytään nyt sinultakin; kuinka kauan aivosi olivat ilman happea?

Vierailija
100/192 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt juuri kiveksissä tunnu, sensijaan eturauhasen tienoilla ikävä tunne, jos ei pääse tyhjäilemään.

Kyllä, saattaapa osin olla myös rakkularauhasen paineen tunnetta - mistä näistä tietää. Sen lisäksi tietenkin aivot ovat panetuksesta ihan sekaisin..,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi