Rupeaako miesten kiveksiä oikeasti pakottamaan, jos joutuu elämään puutteessa?
Mun mies väitti joskus näin. Kun mua ei niin usein nappaa seksi kuin miestä. Sen jälkeen en oo kyllä kyseistä valitusta kuullut, vaikka saattaa olla parin-kolmen viikon taukojakin meillä seksissä.
Kommentit (209)
Minulla ainakin vaikutus on lähinnä korvien välissä, ei jalkojen välissä. Onneksi Lauralta saa helpotusta rahallista korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Siemenet poistuu luonnollista tietä pois. Tämä on vain miesten painostusta saada pillua.
M64
Melko yksiulotteista ajattelua. Koska sinulla ei ole asiasta kokemusta, asiaa ei voi olla olemassa. Oletko ajatellut, että et välttämättä edusta mitään miehen prototyyppiä, jonka mukaan kaikki muut miehet on muovattu.
Itselläni alkaa pakottaa muutaman päivän jälkeen, riippuen tilanteesta joskus menee kaksi päivää, joskus hieman pidempi aika. Jos tuossa tilassa kiihottuu, tuntuu, että on pakko purkaa paineet, koska on fyysisesti niin tukala olo.
M44
Puoli vuotta olen ollut irvihampain käteenvetämättä eikä ole tainnut pakottaa kertaakaan. Olen impipoika43 vee ja runkata toki olisi tehnyt viikoittain mieli mutta siinttä seuraisi hyvin luultavasti rankkuja sekä epäonnea kuten aina on seurannut. Suojelen siis itseäni pidättäytymällä tuosta synnistä ja odottelen kärismättömänä aseksuaalistumista
Puolisoni eleli ennen minua 7 vuotta seksittömässä suhteessa, sai alle kolmekymppisenä kroonisen eturauhastulehduksen josta kipu säteilee edelleen kiveksiin aika ajoin.
Sairastumuseen vaikutti myös kylmälle altistuminen.
Kuulemma tuntuu siltä kuin joku terävähampainen näykkisi alakerran siuskaluja 10 sekunnin välein.
Lääkitystä käytetään lopun ikää, ja nyt kusikaan ei enää virtaa kunnolla.
Hoitona on ihan oikeasti laukeaminen. Se pudistaa eturauhasta, ja tietenkin laukeamiseen liittyvät hormonit vähentävät kiputiloja.
Mut yritetään yhdessä hoitaa säännöllisesti tuota vaivaa. Ja toki sekstailla muutenkin kuin vain herran eturauhasen vuoksi.
Jos on jostain syystä kiihottuneessa tilassa mikä ei johda laukeamiseen niin ainakin minulla muodostui niin kova kipu ettei pystynyt menemään kyykkyyn
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta olen ollut irvihampain käteenvetämättä eikä ole tainnut pakottaa kertaakaan. Olen impipoika43 vee ja runkata toki olisi tehnyt viikoittain mieli mutta siinttä seuraisi hyvin luultavasti rankkuja sekä epäonnea kuten aina on seurannut. Suojelen siis itseäni pidättäytymällä tuosta synnistä ja odottelen kärismättömänä aseksuaalistumista
intiimi ja häveliäs juttuhan tuo masturbointi on, mutta en tuota sentään synniksi luokittele.
Kyllä, varsinkin nuorena ja kiimaisena! Näin vähän vanhempana ei enää niinkään, kun aviossa on jo tottunut siihen että ei enää saa, ainakaan kovin usein.