Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-7-vuotiaiden poikien vanhemmat! Osaavatko poikanne sovitella?

Vierailija
09.04.2010 |

Onnistuuko vuorottelu? Meillä vähän tekemistä vielä sillä saralla. Olen huomannut että pojan kaverit on myös aikalailla itsepäisiä minä-minä-vaiheessa olevia tyyppejä.

Miten teillä muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli erittäin luupäinen 7-vuotias poikani osaa kyllä sovitella kun haluaa, mutta monesti ei halua. Pikkuveljen kanssa varsinkin osaa olla todella joustamaton jos äiti ei seiso vieressä. Toisaalta jos äiti jaksaa kytätä, poika jaksaa sovitella ja antaa vuoroja muille, ja jopa antaa toisen voittaa pyöräilykisan aina välillä!

Vierailija
2/2 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyllä halutessaan ja on myös erittäin reilu kun sille päälle sattuu. Mutta välistä myös tosi jyräävä ja joustamaton. Lisäksi tuntuu että nuo kaverisuhteet esim koulussa on sitä että tänään Matti on mun paras kaveri. Huomenna se onkin Ville jne.

ap.

Eli erittäin luupäinen 7-vuotias poikani osaa kyllä sovitella kun haluaa, mutta monesti ei halua. Pikkuveljen kanssa varsinkin osaa olla todella joustamaton jos äiti ei seiso vieressä. Toisaalta jos äiti jaksaa kytätä, poika jaksaa sovitella ja antaa vuoroja muille, ja jopa antaa toisen voittaa pyöräilykisan aina välillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä